Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 08:34
Re: Przejście z abonamentu na kartę
Nie ma takiej możliwości, jako że mój numer cały czas funkcjonuje jako numer na abonament w systemie Plus.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Karol1na,
- skąd informacja, że numer funkcjonuje w systemie jako abonament, skoro nie działa od niedzieli?
Kiedy wysyłałaś SMS-a "PRZENIES" i na jaki numer? Czy dostałaś potem informacje zwrotną?
- skąd informacja, że numer funkcjonuje w systemie jako abonament, skoro nie działa od niedzieli?
Kiedy wysyłałaś SMS-a "PRZENIES" i na jaki numer? Czy dostałaś potem informacje zwrotną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Taką informację otrzymałam wczoraj w stacjonarnym BOK w Piasecznie, w momencie kiedy chciałam zarejestrować kartę (tak doradzono mi podczas niedzielnej rozmowy przez infolinię BOK).
SMS wysłałam w niedziele, 9 lipca na numer 80107. Po chwili od wysłania mojego SMS-a otrzymałam SMS-a zwrotnego z informacją o przyjęciu mojego zgłoszenia.
SMS wysłałam w niedziele, 9 lipca na numer 80107. Po chwili od wysłania mojego SMS-a otrzymałam SMS-a zwrotnego z informacją o przyjęciu mojego zgłoszenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Karol1na,
Karol1na pisze:W niedzielę 9 lipca miało nastąpić przeniesienie.
Czyli próba wysłanie SMS-a nastąpiła po dezaktywacji numeru w usługach Plus Abonament?Karol1na pisze:SMS wysłałam w niedziele, 9 lipca na numer 80107.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Nie otrzymałam wcześniej żadnej informacji o dezaktywacji numeru (jeśli powinnam była na taką czekać, to nikt mnie o tym nie informował - podczas mojej kwietniowej rozmowy w BOK Galeria Mokotów, powiedziano mi, że SMS mogę wysłać dowolnego dnia, do 9 lipca włącznie). Tak jak mi wskazano, 9 lipca (kiedy wszystko w telefonie działało poprawnie) o godzinie 12:18 wysłałam SMS-a, o 12:20 otrzymałam potwierdzenie przyjęcia, natomiast około godziny 18:30 telefon przestał działać (jest w stanie możliwości wybierania jedynie połączeń alarmowych).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Karol1na,
w listownym potwierdzeniu dezaktywacji numeru (po złożeniu rezygnacji), jaka była podana data?
w listownym potwierdzeniu dezaktywacji numeru (po złożeniu rezygnacji), jaka była podana data?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Zgodnie z otrzymanym pismem (z 25 maja 2017) z dniem 9 lipca 2017 miało nastąpić rozwiązanie umowy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna_Plus,
Dziękuję za pomoc! Telefon zadziałał i udało się przeprowadzić wszystkie niezbędne procedury do przejścia na kartę.
Dziękuję za pomoc! Telefon zadziałał i udało się przeprowadzić wszystkie niezbędne procedury do przejścia na kartę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Karol1na,
cudowna wiadomość . Cieszę się, że wszystko już działa.
cudowna wiadomość . Cieszę się, że wszystko już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Normalnie zazdroszczę szybkiego rozwiązania problemu.
Właśnie minął MIESIĄC odkąd nie mogę dzwonić, smsować, nie mam netu.
W tej chwili mam już zablokowane rozmowy i smsy bo nie zasiliłam konta ( nie wiem zatem jak sprawdzę czy usunęliście mi wreszcie awarię ). Dostałam też informację, że moje konto zostało zwieszone ( nie bardzo rozumiem co to znaczy ) i wyzeruje się zliczanie doładowań w ramach promocji '5 doładowanie gratis'.
Proszę o jakieś konkrety - czekanie już mi się znudziło - jak długo może trwać naprawa awarii??? Miesiąc??? to jakies kuriozum
EDIT:
Ja oszaleję - przed chwilą dostałam sms że zgłoszenie 1387731 zostało zamknięte - no i się naładowałam za 30 zł ( bez doładowania nie mogłam sprawdzić czy już mogę dzwonić. Kolejne 30 zł poszło w ........
Problem nie został rozwiązany - jak długo ta zabawa jeszcze potrwa????????????????????
Właśnie minął MIESIĄC odkąd nie mogę dzwonić, smsować, nie mam netu.
W tej chwili mam już zablokowane rozmowy i smsy bo nie zasiliłam konta ( nie wiem zatem jak sprawdzę czy usunęliście mi wreszcie awarię ). Dostałam też informację, że moje konto zostało zwieszone ( nie bardzo rozumiem co to znaczy ) i wyzeruje się zliczanie doładowań w ramach promocji '5 doładowanie gratis'.
Proszę o jakieś konkrety - czekanie już mi się znudziło - jak długo może trwać naprawa awarii??? Miesiąc??? to jakies kuriozum
EDIT:
Ja oszaleję - przed chwilą dostałam sms że zgłoszenie 1387731 zostało zamknięte - no i się naładowałam za 30 zł ( bez doładowania nie mogłam sprawdzić czy już mogę dzwonić. Kolejne 30 zł poszło w ........
Problem nie został rozwiązany - jak długo ta zabawa jeszcze potrwa????????????????????
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania,
- numer telefonu.
Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.
Kody USSD również nie działają? Jak teraz następuje próba np. wysłania SMS-a, to jaka informacja się pojawia?Joanna____ pisze:Problem nie został rozwiązany
Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania,
- numer telefonu.
Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Kody USSD działają - wpisałam *100# i dostałam odpowiedź.
Po wysłaniu wiadomości - przy wiadomości widzę Błąd - nie wysłano wiadomości
Po wysłaniu wiadomości - przy wiadomości widzę Błąd - nie wysłano wiadomości
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
Wiadomość do mnie dotarła - właśnie odpisałam.
Dziękuję za informację. Działamy zatem dalej.Joanna____ pisze:Kody USSD działają - wpisałam *100# i dostałam odpowiedź.
Po wysłaniu wiadomości - przy wiadomości widzę Błąd - nie wysłano wiadomości
Wiadomość do mnie dotarła - właśnie odpisałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Mogę dzwonić :))))) smsa tez wysłałam i mam LTE
Mam nadzieję, że to już się nie zmieni :).
Joanno, dziękuję
Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.
Podpowiedz mi proszę gdzie i jak to zgłosić - jutro się tym zajmę
Mam nadzieję, że to już się nie zmieni :).
Joanno, dziękuję
Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.
Podpowiedz mi proszę gdzie i jak to zgłosić - jutro się tym zajmę