Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Norbikom,
jaki komunikat masz przy próbie wykonania połączenia?
jaki komunikat masz przy próbie wykonania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Dziękuję, telefon już normalnie działa. Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Norbikom,
super, dziękuje za wiadomość.Norbikom pisze:telefon już normalnie działa.
Wybierasz opcję przejdź z karty na abonament czy przenieś numer?Norbikom pisze:Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Przy wyborze obu opcji informacja jest taka sama.
Juz znalazlem, za kazdym razem wyskakiwala opcja przeniesienia numeru.
Juz znalazlem, za kazdym razem wyskakiwala opcja przeniesienia numeru.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Norbikom,
czy próba złożenia zamówienia odbywa się za pomocą tej strony: https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... ket/e1s4/1?
Sprawdzałeś, czy komunikat pojawia się również przy użyciu innej przeglądarki?
czy próba złożenia zamówienia odbywa się za pomocą tej strony: https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... ket/e1s4/1?
Sprawdzałeś, czy komunikat pojawia się również przy użyciu innej przeglądarki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Tak poprzednie próby złożenia zamówienia wyskakiwały tylko z opcja przeniesienia numeru.
Dopiero po wpisaniu w wyszukiwarke dotarlem do wlasciwej strony.
https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... et/e39s3/1
Dziekuje za pomoc i mam nadzieje ze to koniec problemow.
Dopiero po wpisaniu w wyszukiwarke dotarlem do wlasciwej strony.
https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... et/e39s3/1
Dziekuje za pomoc i mam nadzieje ze to koniec problemow.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Norbikom,
to super Cieszę się, że już wszystko jest OK.
to super Cieszę się, że już wszystko jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Witam. Mam podobny problem jak większość osób. Dnia 24/08/2017 miało nastąpić przeniesieni z abo do Simplus. Od godz. 19:00 nie mam zasięgu. Na infolinii wieczorem usłyszałem, że ma to potrwać kilka godzin. Nie dysponuje nr zgłoszenia. Telefon była włączany i wyłączany kilkukrotnie. Przy opcji ręcznego wyboru sieci mam dostępne sieci Plus(2,3,4g) ale nie mogę się zalogować do nich.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Witaj misiek8x,
jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia z tego numeru?
Przed dezaktywacją dokonana została dyspozycja przepisania danych:
jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia z tego numeru?
Przed dezaktywacją dokonana została dyspozycja przepisania danych:
Ewa_Plus pisze: Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
9 sierpnia dostałem sms zwrotny z nr 80107 z potwierdzeniem,ze przyjęto zgłoszenie, oczywiście wcześniej wysłałem sms PRZENIES na powyzszy nr. Komunikat przy próbie połączenia jaki dostaje to ""Sieć komórkowa jest niedostępna". Wybór sieci mam ustawiony automatycznie,jak juz wyzej pisałem ręcznie nie mogę się zalogować.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
misiek8x,
Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, sytuacja się powiela?misiek8x pisze:"Sieć komórkowa jest niedostępna"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Niestety nie mam możliwości sprawdzenia.Mam bodajże mini sim, a wszystkie telefony w zasięgu są już na nanosim. Mam tel. dual sim, na obydwu slotach ta sama sytuacja. Przez 2 lata na abonamencie nigdy nie miałem takiej sytuacji.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Poszło, w jakim czasie można liczyć na realizację zlecenia? Bo patrząc na to, że ten watek ma prawie 200 postów, to widać, że problem jest znany od dłuższego czasu...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
misiek8x,
sprawę skierowałam do techników. Nie znam niestety czasu realizacji zgłoszenia.
sprawę skierowałam do techników. Nie znam niestety czasu realizacji zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ