Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

kravietz81,
kravietz81 pisze:5 razy dzwoniłem na infolinię i problem nie został rozwiązany. Kogo wy zatrudniacie. Konsultanci błądzą jak dzieci we mgle próbując rozwiązać dosyć powszechny jak widzę problem.
Sprawą zajmują się technicy, nie konsultanci.
kravietz81 pisze:Rozwiązanie powinno być znane!!!
Jest znane i aktualnie wdrażane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kotlet
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 18:19

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Kotlet »

czy otrzymamy w końcu jakieś konkretne informacje? co jest, ile trzeba czekać ? Tak jak wyżej - konsultanci nadal błądzą jak dzieci we mgle, zgłoszenie utworzone wczoraj na bok.plusgsm.pl nadal sobie wisi bez zainteresowania i jakiejkolwiek odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że konsultanci tylko zbierają i przekazują informacje dalej, dlatego nie wyżywam się na nich jak jakiś psychopata ( :-) ) tylko po prostu oczekuję konkretnej odpowiedzi na mój (i nie tylko) problem a póki co mija 4 dzień a ja nie wiem nic.

Dodatkowo mój znajomy ma ten sam problem co ja, umowa wygasła wczoraj - karta jest nieaktywna, mimo że miał przejść na plus na kartę.

ja na głowie za wiele włosów mimo młodego wieku już nie mam i chciałbym je zachować a nie wyrywać resztki ze złości bo znowu ktoś ma do mnie problem, że nie może się ze mną skontaktować. ;-) ba... starsza część rodziny nie mogąc się do mnie dodzwonić od kilku dni zaczęła dzwonić po sąsiadach aby sprawdzili, czy żyję ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Kotlet,
Kotlet pisze:zgłoszenie utworzone wczoraj na bok.plusgsm.pl nadal sobie wisi bez zainteresowania i jakiejkolwiek odpowiedzi.
Joanna_Plus pisze:catalept,

przeslij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Joanna_Plus pisze:Kotlet,

prośba jak powyżej.
Przesłałeś do mnie numer telefonu.
I tak jak napisałam:
Joanna_Plus pisze:Tak jak w powyższym przypadku, Twoją sprawę również przekazana do techników i czekamy na rozwiązanie problemu.
O rozwiązaniach - będę informować tutaj.
Kotlet pisze:czy otrzymamy w końcu jakieś konkretne informacje? co jest, ile trzeba czekać ?
Nie znam niestety czasu rozwiązania sprawy. Technicy "walczą" z tematem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pasja34
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lip 2016, o 14:49

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: pasja34 »

Dołączam sie do tematu. Ten sam problem od niedzieli. Raz informacja, że błąd systemu, kolejny raz, ze pracownik błędnie wprowadził dane do systemu, a potem już, że mam czekać, bo technicy pracują. Ok, też pracuję i oczekuję, że konsultanci zostaną poinformowani przez techników, w jakim czasie zostanie problem rozwiązany. Muszę wiedzieć, co dalej. Nie da się obecnie pracować, funkcjonować bez kontaktu telefonicznego i zamieszczonych w nim informacji. W końcu ktoś się wkurzy i zostanę wykurzona z pracy, ponieważ stracę klientów. Czy ktoś z Was to rozumie i coś sensownego odpowie?. Bo to że pracujecie nad problemem, to bez urazy , ale to żadna informacja. Pracować można miesiąc i mieć klientów w głębokim poważaniu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

pasja34,
Joanna_Plus pisze:Nie znam niestety czasu rozwiązania sprawy.
Dokładamy wszelkich starań, aby było to najszybciej jak tylko możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kravietz81
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 lip 2016, o 13:30

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: kravietz81 »

Czy w takim razie jest możliwość przekierowania przychodzących rozmów i wiadomości na numer tymczasowy wskazany przez aktualnego właściciela numeru, który jest dotknięty problemem do czasu rozwiązania tegoż problemu??

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Edycja:
Zrestartowałem swój telefon 15 min temu i w końcu zalogował się do sieci. Udało się również doładować...

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, o 13:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
catalept
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 18 lip 2016, o 10:00

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: catalept »

U mnie nadal nic. Rozpoczyna się czwarta doba bez telefonu...
Kotlet
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 18:19

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Kotlet »

u mnie także nadal nic.
pasja34
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lip 2016, o 14:49

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: pasja34 »

Oczywiście u mnie również głucho. Idę dzisiaj do punktu i pożegnam Plusa. Przeniosę numer do innej sieci i niech mi tylko ktoś powie, że się nie da. Zrobiono ze mnie idiotkę a drugi raz nie dam się złapać na tekst " technicy pracują " albo inne nieprecyzyjne określenia.
pasja34
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lip 2016, o 14:49

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: pasja34 »

A tak a propos.., skoro to był błąd systemu, to chyba wszyscy powinniśmy się zalogować do sieci , a nie tyko pojedyncza osoba. Czy ja źle rozumiem, czy też z nas się robi cymbałów. Może ktoś wreszcie napisać o co tu chodzi ? :shock:


[quote="kravietz81"]Zrestartowałem swój telefon 15 min temu i w końcu zalogował się do sieci. Udało się również doładować...
Kotlet
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 18:19

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Kotlet »

czy doczekamy się dzisiaj jakiś konkretów... ? nie, nie interesuje mnie informacja "technicy pracują". Sam pracuję w IT i dobrze wiem co to znaczy ;)

@edit

uprzedzony dosłownie o kilka sekund
catalept
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 18 lip 2016, o 10:00

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: catalept »

To, że "nie wiadomo kiedy problem zostanie rozwiązany" oraz, że "technicy pracują" poinformowano nas wielokrotnie i jak widać do tej pory nic z tego nie wynikło. Zaczynam się poważnie obawiać o utrzymanie numeru. Liczę na konkretną deklarację, że numer nie zostanie stracony, oraz w jaki sposób Plus zamierza przeprosić nas na niedogodności.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Kotlet, pasja 34, catalept,

niestety sprawa nadal w toku. Sytuacja okazała się być dość kłopotliwa. Wierzcie mi, że ja również bardzo bym chciała, aby Wasze numery zostały aktywowane i żebyście mogli z nich skorzystać. Mam nadzieję, że już niedługo będę miała do zakomunikowania tę dobrą nowinę.

Edycja:

przelogujcie proszę telefony i zweryfikujcie działanie kart SIM. Proszę również o wiadomości zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
catalept
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 18 lip 2016, o 10:00

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: catalept »

Działa! Telefon zalogował się. Dziękuję.
Ponawiam pytanie" w jaki sposób Plus zamierza przeprosić nas na niedogodności.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

catalept,
catalept pisze:Działa! Telefon zalogował się. Dziękuję.
Kamień z serca :-) :-) :-). Cieszę się bardzo i dziękuję za wiadomość zwrotną.
catalept pisze:Ponawiam pytanie" w jaki sposób Plus zamierza przeprosić nas na niedogodności.
Ja ze swojej strony jeszcze raz najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Kwestię ewentualnych rekompensat należy kierować do Departamentu Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ