Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
a tak liczyłam na dobre wieści . Widocznie los nie przewidział ich na środę . Joanna____, dziękuję za tę informację. Działam zatem dalej.
a tak liczyłam na dobre wieści . Widocznie los nie przewidział ich na środę . Joanna____, dziękuję za tę informację. Działam zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Czwartek też nie dla mnie
Dostałam smsa ze zgłoszenie C00000001387180 zostało zamknięte.
Wyłączyłam ( wyjęłam sim ) i włączyłam telefon - nie mogę dzwonić , smsować, nie ma internetu.
Czemu dostaję informacje o zamykaniu zgłoszeń skoro nie są one rozwiązane?
Dostałam smsa ze zgłoszenie C00000001387180 zostało zamknięte.
Wyłączyłam ( wyjęłam sim ) i włączyłam telefon - nie mogę dzwonić , smsować, nie ma internetu.
Czemu dostaję informacje o zamykaniu zgłoszeń skoro nie są one rozwiązane?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
Technicy dokonali zmian w ustawieniach sieciowych - dlatego też taki komunikat.Joanna____ pisze:Czemu dostaję informacje o zamykaniu zgłoszeń skoro nie są one rozwiązane?
Jeszcze się nie skończył, więc może damy mu jeszcze szansę . Ja lubię czwartki i nadal w niego wierzę!Joanna____ pisze:Czwartek też nie dla mnie
Już przekazałam te informacje dalej.Joanna____ pisze:Wyłączyłam ( wyjęłam sim ) i włączyłam telefon - nie mogę dzwonić , smsować, nie ma internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanno,
Dostałam smsa, że 12 lipca uruchomiona będzie promocja na kolejne 30 dni i pobrana zostanie opłata.
Co mam teraz zrobić. Po załadowaniu telefonu na 2x30 zł 12 czerwca od miesiąca mam awarię ( nie mogę wykonywać połączeń ). Jak załaduję na kolejne 30 zł to i tak nie będę mogła korzystać - dopóki problem nie zostanie naprawiony. Nie chcę stracić tego numeru ale nie chcę też tracić co chwilę 30 zł.
Co zrobić by odzyskać kasę za poprzednie doładowania i co zrobić by nie stracić numeru?
Dostałam smsa, że 12 lipca uruchomiona będzie promocja na kolejne 30 dni i pobrana zostanie opłata.
Co mam teraz zrobić. Po załadowaniu telefonu na 2x30 zł 12 czerwca od miesiąca mam awarię ( nie mogę wykonywać połączeń ). Jak załaduję na kolejne 30 zł to i tak nie będę mogła korzystać - dopóki problem nie zostanie naprawiony. Nie chcę stracić tego numeru ale nie chcę też tracić co chwilę 30 zł.
Co zrobić by odzyskać kasę za poprzednie doładowania i co zrobić by nie stracić numeru?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
jeżeli promocja na nowy okres ma się odnowić 12-tego, to chyba sugerowałabym jej wyłączenie, przed kolejnym pobraniem środków.
jeżeli promocja na nowy okres ma się odnowić 12-tego, to chyba sugerowałabym jej wyłączenie, przed kolejnym pobraniem środków.
Po rozwiązaniu sprawy, pomogę w odzyskaniu środków za okres, w którym nie było możliwości korzystania z karty, a tym samym z promocji.Joanna____ pisze:Po załadowaniu telefonu na 2x30 zł 12 czerwca od miesiąca mam awarię ( nie mogę wykonywać połączeń ).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Próbowałam wyłączyć *136*00*07# - niestety dostaję odpowiedź, że usługa chwilowo niedostępna - to chyba efekt mojej awarii.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
a jaka taryfa jest aktywna na tym numerze? Jaka dokładnie promocja ma być przedłożona?
a jaka taryfa jest aktywna na tym numerze? Jaka dokładnie promocja ma być przedłożona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limituJoanna_Plus pisze:Joanna____,
a jaka taryfa jest aktywna na tym numerze? Jaka dokładnie promocja ma być przedłożona?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
a taryfa?
a taryfa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Taryfa Nowy Plush
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
a ile teraz wynosi saldo konta? Środki są mniejsze niż kwota wymagana na pokrycie kosztów promocji?
a ile teraz wynosi saldo konta? Środki są mniejsze niż kwota wymagana na pokrycie kosztów promocji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 cze 2017, o 12:13
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Nie mogę tego sprawdzić - nie mam netu, ale ładowałam się 2x 30 zł więc raczej mam wystarczająco i bez rezygnacji ściągnie z kota. Jeśli nie możesz mi tego zablokować to może wieczorem zadzwonię do BOK.Joanna_Plus pisze:Joanna____,
a ile teraz wynosi saldo konta? Środki są mniejsze niż kwota wymagana na pokrycie kosztów promocji?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
Joanna____,
my nie mamy niestety wglądu w konta numerów. To zróbmy inaczej - zostawmy teraz wszystko tak jak jest. Jeżeli środki za pakiet zostaną pobrane - to poprosimy o ich zwrot.
my nie mamy niestety wglądu w konta numerów. To zróbmy inaczej - zostawmy teraz wszystko tak jak jest. Jeżeli środki za pakiet zostaną pobrane - to poprosimy o ich zwrot.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejście z abonamentu na kartę
Właśnie przechodzę przez proces przejścia z abonamentu na kartę, z zachowaniem tego samego numeru. Od kwietnia tego roku, dopytywałam się u Państwa konsultantów telefonicznych jak i w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta (Galeria Mokotów, rozmowa z Kierowniczką sklepu) jak przebiega ten proces. Miałam jedynie wysłać sms o treści „przenieś” i doładować konto. Tak uczyniłam. W niedzielę 9 lipca miało nastąpić przeniesienie. Od niedzieli mam nieaktywny telefon ( możliwość wykonywania jedynie połączeń alarmowych). Pan z infolinii, na którą dzwoniłam w niedzielę polecił mi poczekać do godziny 24, wtedy telefon miał zostać uruchomiony. 10 lipca w dalszym ciągu telefon nie działał. W Państwa stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Piasecznie poinformowano mnie, że problem jest po stronie Państwa systemów i zgłoszono wniosek techniczny. Polecono mi „włączać i wyłączać telefon od czasu do czasu” i obserwację czy telefon „załapie”. Przed chwilą kontaktowałam się z Państwa infolinią, zostałam poinformowana, że tak naprawdę został złożony wniosek reklamacyjny i teraz do 30 dni trwa okres oczekiwania na jego rozpatrzenie. Zostało mi przekazane, że mojego numeru nie można przenieść na kartę, o czym na żadnym etapie rozmów z Państwem (prowadzonych od kwietnia (sic!)) nie zostałam poinformowana. Nie wyobrażam sobie czekania do 30 dni z nieaktywnym telefonem. Czekam na odpowiedź z Państwa strony.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, o 10:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Przejście z abonamentu na kartę
Musisz zarejestrować numer w Punkcie Plusa.
Szczegółowe informację podaję tutaj.
Szczegółowe informację podaję tutaj.