Strona 8 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 19 cze 2017, o 17:07
autor: Joanna____
Taką odpowiedz dostałam mailem :
Witam Panią ponownie,

uzyskałam informację z działu technicznego, iż analiza zgłoszenia nie wykazała problemu po stronie sieci PLUS. Ustawienia są poprawne.


Czyli co? To że nie mogę dzwonić to moja wina???? W innym aparacie to samo. Po przejściu na kartę około 2h było dobrze ( dzwoniłam, miałam internet ) a potem nagle sie zepsuło - to moja wina???? Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało.
Czy z takiej informacji mam rozumieć że dla Plusa temat jest zamknięty ??? Czy jakiś technik może do mnie zadzwonić i konkretnie porozmawiać ???

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 10:18
autor: Joanna____
czy w mojej sprawie coś wiadomo?
Podobno jest to jakaś większa AWARIA - zgłoszenie GCTR0021816
Czy wiadomo jak to długo potrwa?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 11:09
autor: Basia_Plus
Joanna____,

przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 11:42
autor: Joanna____
Basia_Plus pisze:Joanna____,

przepraszam Cię za długi czas oczekiwania. Cały czas trwają prace naprawcze. Wyłącz i włącz telefon i sprawdź proszę czy możesz korzystać z usług.
Niestety - nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu. W ciągu dnia wielokrotnie włączam i wyłączam tel z nadzieją, że wreszcie będzie OK.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 11:46
autor: Basia_Plus
Joanna____ ,

czy wyłączyłaś i włączyłaś telefon po moim ostatnim poście?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 11:48
autor: Joanna____
tak, włączyłam i wyłączyłam po Twoim ostatnim poście

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 12:55
autor: Basia_Plus
Joanna____,

cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 22 cze 2017, o 13:04
autor: Joanna____
czyli nadal żadnych konkretów.
trudno - to był mój ostatni post w tej sprawie - mam dość

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 30 cze 2017, o 08:01
autor: Joanna____
Basia_Plus pisze:Joanna____,

cały czas trwają prace naprawcze. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Czy prace nadal trwają ????.......3 TYGODNIE BEZ TELEFONU

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 30 cze 2017, o 11:45
autor: Joanna_Plus
Joanna____,

z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 30 cze 2017, o 11:55
autor: Joanna____
Joanna_Plus pisze:Joanna____,

z tego co widzę, to zgłoszenie globalne zostało już rozwiązane i zamknięte. U Ciebie po przelogowaniu urządzenia nadal bez zmian?
Niestety tak. Nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu.
26-czerwca dostałam smsa że zgłoszenie GCTR0021816 zostało zamknięte - po sprawdzeniu, że nadal nie działa zadzwoniłam na infolinię - powiedziałam, że u mnie nie zostało naprawione - Pani na infolinii powiedziała, że zgłoszenie jest nadal otwarte i trwają prace naprawcze, że ten sms o zamknięciu to pomyłka ( ???)

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 30 cze 2017, o 12:54
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Niestety tak. Nadal nie mogę dzwonić i nie mam internetu.
:-( :-( :-(
Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 4 lip 2017, o 07:29
autor: Joanna____
Joanna_Plus pisze: Coś tu chyba jakieś "złe moce" muszą działać... Dziękuję za informację i interweniuję dalej.
Czy coś wiadomo w mojej sprawie?
Kiedy te "złe moce" odpuszczą???
Mój numer od prawie 20 lat nie działa od 3 tygodni - obawiam się, że na zawsze :(

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 4 lip 2017, o 10:39
autor: Joanna_Plus
Joanna____,

pamiętam o Tobie i o tej sprawie. Wczoraj eskalowaliśmy temat. Mam nadzieję, że tym razem uzyskamy tak upragnioną finalizację i szczęśliwe zakończenie.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 5 lip 2017, o 07:31
autor: Joanna____
Dostałam smsa, że zgłoszenie C00000001380792 zostało zamknięte.
Ja nadal nie mogę dzwonić, smsować, nie mam netu ( wyłączyłam i włączyłam telefon ) - proszę o sprawdzenie czego to zgłoszenie dotyczyło i o kolejną ( :cry: ) interwencję w mojej sprawie.