Strona 11 z 22
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 13 lip 2017, o 13:33
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Mogę dzwonić :))))) smsa tez wysłałam i mam LTE
Naprawdę? Ja dobrze czytam? Przeliterowałam - dobrze
. Strasznie się cieszę!!!!
wniosek - szczęśliwy dzień - 13.
Joanna____ pisze:Poproszę Cię jeszcze o pomoc w odzyskaniu środków lub jakieś zadośćuczynienie za tak długą awarię.
Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 13 lip 2017, o 13:36
autor: Joanna____
Joanna_Plus pisze:
Reklamację już przekazałam gdzie trzeba.
Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 13 lip 2017, o 13:42
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Dziękuję - oby to był koniec przebojów z PLUSem :)
Ja myślę, że to był już finałowy przebój
o tytule "The end"
.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 17 lip 2017, o 16:47
autor: handzis
Witam
Mam problem z przeniesieniem numeru z oferty abonamentowej do oferty na kartę. Kontaktowałam się już z infolinią - przyjęli zgłoszenie i kazali czekać. Proszę o interwencję, ponieważ już drugi dzień pozostaję bez aktywnej karty. Jak długo to może potrwać?
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 17 lip 2017, o 17:15
autor: Joanna_Plus
Witaj
handzis,
handzis pisze:przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 18 lip 2017, o 07:13
autor: handzis
Joanna_Plus pisze:Witaj
handzis,
handzis pisze:przyjęli zgłoszenie
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Niestety nie. W dniu dzisiejszym po kolejnym kontakcie z infolinia dowiedziałam się że tego typu "interwencję" nie mają nadawanych numerów i są realizowane wg kolejności zgłoszeń (nie ma terminu max realizacji). Pan po 20 min wysłał na moja wyraźną prośbę zgłoszenie techniczne c00000001393063. Proszę o pomoc.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 18 lip 2017, o 10:21
autor: Ewa_Plus
handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 18 lip 2017, o 12:25
autor: handzis
Ewa_Plus pisze:handzis,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Dziękuję. A ile to może potrwać?
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 18 lip 2017, o 13:01
autor: Joanna_Plus
handzis,
niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2017, o 06:33
autor: handzis
Joanna_Plus pisze:handzis,
niestety nie umiem określić czasu realizacji, ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej w tej sprawie - damy znać.
Witam W dniu dzisiejszym na telefonie pojawił się zasięg. Niestety podczas próby wykonania połączenia pojawia się komunikat o konieczności rejestracji karty. Problem w tym, ze numer miał być przeniesiony z danymi na umowie abonamentowej (sms "przenieś" wysłany przed zakończeniem umowy dokładnie 24.06 br). Czy nadal powinnam czekać i problem jest analizowany?
Edycja:
Witam numer został przywrócony. Bardzo dziękuję za pomoc.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 19 lip 2017, o 10:29
autor: Joanna_Plus
Witaj
handzis,
to bardzo dobra wiadomość
. Dziękuję za informację zwrotną
.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 11 sie 2017, o 16:29
autor: Ewa_Plus
Witaj gohs,
- przekazałam do weryfikacji.
Sprawdź skrzynkę mailową. Powinieneś mieć już odpowiedź.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 22 sie 2017, o 22:40
autor: Norbikom
W dniu 29 lipiec 2017 r wysłałem sms przenies na numer 80107 oraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji. Niestety w dniu dzisiejszym to jest 22 sierpnia tzn z dniem wyłączenia abonamentu kartę mam zablokowana. Dopiero to mój 2 problem z przeniesieniem tego numeru, ciekawe ile jeszcze mnie czeka.
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 23 sie 2017, o 11:20
autor: Basia_Plus
Norbikom,
czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"
: 23 sie 2017, o 11:30
autor: Norbikom
Basia_Plus pisze:Norbikom,
czy po przelogowaniu telefonu (wyłączeniu i włączeniu) sytuacja nadal występuje?
Niestety tak
Zagadnienie: 170823-000907