Strona 5 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 29 lis 2016, o 18:25
autor: Joanna_Plus
Witaj Stasys,
Stasys pisze:1. Czy muszę tą wyłączoną kartę zarejestrować?
Tak, zgodnie z tym regulaminem:
3. W ramach Promocji Abonent spełniający warunki określone w pkt. 1 Regulaminu w ciągu 30 dni od dnia rozwiązania Dotychczasowej Umowy będzie miał możliwość zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus w ofercie Plus na Kartę z wykorzystaniem dotychczasowego numeru telefonu („Nowa Umowa”). Warunkiem skorzystania z Promocji jest dokonanie rejestracji3 numeru zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel – Na Kartę oraz zasilenie konta Plus na Kartę dowolną kwotą w terminie 30 dni od dnia rozwiązania Dotychczasowej Umowy.
Stasys pisze:A co się z wiąże czy będę musial ją zarejestrować tak jak zwykły nowy starter np. wykorzystując swój drugi numer na abonament w Plusie?
Tak. Informacje jak zarejestrować numer znajdziesz w naszym FAQ.
Stasys pisze:Czy w związku z tym po rejestracji otrzymam bonus przypisany do promocji zarejestruj numer w Plus?
Po zarejestrowaniu numeru będzie możliwość skorzystania z pakietu 50 GB i 500 zł oraz promocji Rok Ważności Konta. Bonusy aktywuje się przez wysłanie wiadomości SMS:
WŁĄCZ BONUSY

500 zł na rozmowy oraz SMSy do wszystkich
50 GB*

Wysyłając darmowego SMSa o treści BONUS pod numer 80110

Rok Ważności Konta**

Wysyłając darmowego SMSa o treści RWK pod numer 80110
http://www.plus.pl/rejestracja#wymien

Ważne: Bonus Rok Ważności Konta jest dostępny po rejestracji dla taryf: taryf Nowy Plus Internet na Kartę, Plus na Kartę, Plus na Kartę Rok Ważności Konta, Plus na Kartę bez limitu, Ja+ na Kartę (po przejściu z usług Plus Abonament obowiązuje taryfa Ja+ na Kartę).
Stasys pisze:albo alternawynie rok ważnowści konta na wychodzące rozmowy?
Możesz włączyć bonus 500 zł, 50 GB i promocję Rok Ważności Konta.
Stasys pisze:3. I czy taryfę którą mam uruchomić kodem jak rozumiem mam wybrać zaraz po zarejstrowaniu ale przed wysłąniem smsa Bonus
Dodam, że najbardziej zależy mi najbardziej na możliwie najdłuższym okresie ważności konta z racji tego iż numer ten będzie zasilany z różną częstotliwością będą okresy 2-miesiączne że może nawet wcale a w innych z kolei bardziej. Taka elastyczność jest mi potrzebna.
Aktualnie zmiana dokonywana jest na taryfę Ja+ na Kartę. W tym planie cenowym jak wspominałam powyżej, istnieje możliwość aktywacji Rocznej Ważności Konta.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 30 lis 2016, o 21:26
autor: Stasys
Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 5 gru 2016, o 22:41
autor: sama
Witam,

Mam podobny problem po przeniesieniu abonamentów (2 numery) na kartę. Karty są nieaktywne, a ja nie mogę doładować telefonów.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 6 gru 2016, o 11:12
autor: Joanna_Plus
Witaj sama,

czy po migracji z oferty Plus Abonament do Plus na Kartę, nastąpiła rejestracja tych numerów?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 12:53
autor: Tersjasz
Witam,
05.12.2016 r. miałam przejść z abonamentu na kartę. Nie dostałam żadnego sms, który by mnie o tym powiadomił, jedynie wyłączyliście mi sieć tak, że nie mam zasięgu i nie mogę do nikogo zadzwonić, ani nikt do mnie nie może. Byłam także w salonie Plusa, aby zgłosić ten problem. Pani napisała wniosek i od tego dnia, czyli 06.12.2016 nic się nie dzieje. Wczoraj byłam zapytać, czy w mojej sprawie jest jakiś postęp, ale nie ma, wniosek dalej czeka... Rozumiem, że zdarzają się różne błędy, ale nie tego się spodziewałam, żeby od czterech dni być odciętym od sieci. Dodam, że to mój jedyny numer...
Czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam,
Ewa

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 13:11
autor: Joanna_Plus
Witaj Tersjasz,

gdzie ten wniosek został skierowany? Co dokładnie powiedział pracownik? Po rezygnacji z usług Plus Abonament, aby numer działał w usługach Plus na Kartę, należny go zarejestrować: http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 13:55
autor: Tersjasz
Jak byłam pierwszy raz to Pracownik chciał zarejestrować mój numer, ale się nie dało, dopiero powiedziałam, że u mnie w telefonie jest brak sieci, tak jakby w ogóle nie było karty sim. Następnie wysłał gdzieś wniosek, chyba do działu technicznego. Pracownik powiedział, że trzeba czekać i nic nie może z tym zrobić. Dzisiaj przyszła mi dopiero faktura. Czy to jest możliwe, że mój numer nie przeszedł na kartę z powodu tego, że zalegam z jej opłatą?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 14:11
autor: Joanna_Plus
Tersjasz,
Tersjasz pisze:Czy to jest możliwe, że mój numer nie przeszedł na kartę z powodu tego, że zalegam z jej opłatą?
Jak duże jest to opóźnienie w płatnościach?
Tersjasz pisze:Dzisiaj przyszła mi dopiero faktura.
Mowa o fakturze czy jakimś wezwaniu do zapłaty?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 14:15
autor: Tersjasz
Faktura przyszła dzisiaj, jej termin wystawienia to 6.12, termin zapłaty do 20 grudnia. Nie jest to żadne wezwanie do zapłaty. Faktura jest za okres od 5.11 do 04.12.2016r. Numer miał przejść na kartę 5.12.2016r.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 14:23
autor: Joanna_Plus
Tersjasz,
Tersjasz pisze:termin zapłaty do 20 grudnia.
Termin zapłaty nie został jeszcze przekroczony, tym samym to na pewno nie jest powód powyższej sytuacji.
Prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz, a tutaj podaj mi numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 14:36
autor: Tersjasz
Numer referencyjny pytania: 161209-000983.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 9 gru 2016, o 15:26
autor: Joanna_Plus
Tersjasz,
Tersjasz pisze:Numer referencyjny pytania: 161209-000983.
Dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.

Z abonamentu na kartę

: 17 lut 2017, o 16:37
autor: notelekseltis
Witam

Otóż skończyła mi się umowa na abonament, dalszy abonament jest nieopłacalny. Postanowiłem zmienić taryfę
na kartę (Plusha). W salonie kazano podpisać mi wypowiedzenie, powiedziano, że po minięciu okresu wypowiedzenia
wystarczy, że doładuję konto, wpiszę odpowiedni kod do aktywacji plusha i wszystko działać bezie.
Tylko pojawił się pewien problem. Okres wypowiedzenia minął, dzwonić nie mogę i niestety nie mogę
doładować swojego konta. Przez PKO i przez stronę Plusa wyskakuje mi informacja, że ten numer nie może być
doładowany. No, i o co w tym chodzi? Czy musi minąć jakiś czas zanim będę mógł doładować telefon? Nie chciałbym
musieć jechać specjalnie do salonu, bo najbliższy jest tak żenująco niekompetentny, że wiem, że odeślą mnie
do infolinii, bo nigdy nic nie mogą zrobić ani sprawdzić, choć nie, obsługa pod stołem sprawdza facebooka.
Gdy już uda się doładować konto, to ile trwa czasu aktywacja plusha?
Mam nadzieję, że nie muszę rejestrować tego numeru, skoro wcześniej był na umowie?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2017, o 17:24
autor: Ewa_Plus
Witaj notelekseltis,
- opisana sytuacja może wynikać z tego, że Twój numer jest niezarejestrowany.
Czy przed migracją wysłałeś bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 z hasłem: PRZENIES ?
Jeśli nie, to czy po migracji z oferty Plus Abonament do Plus na Kartę, zarejestrowałeś numer?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2017, o 17:39
autor: notelekseltis
Nic z tych rzeczy nie robiłem.
W salonie powiedziano mi, że raz zarejestrowanego numeru nie rejestruje się ponownie przy zmianie taryfy
a ponoć skoro miałem umowę na abonament od X lat, to automatycznie zarejestrowany był on na mnie