Strona 6 z 22

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2017, o 17:48
autor: Ewa_Plus
notelekseltis,
- przy migracji z abonamentu na kartę dane się nie przenoszą automatycznie, dlatego przed dezaktywacją numeru powinno wysłać się tę komendę PRZENIES pod nr 80107.

W przypadku chęci rejestracji numeru po dezaktywacji, proces rejestracji przebiega jak w przypadku nieaktywnych zestawów startowych. Sposoby rejestracji są opisane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2017, o 17:59
autor: notelekseltis
No to fajnie, że pracownicy w salonie byli świetnie poinformowani
Wolę już zmienić sieć, może gdzieś indziej większy kładą nacisk
na znajomość oferty przez pracowników, a prawie wszędzie dostanę
takie warunki jak w Plusie, a nawet i lepsze są dla nowych klientów, niż
w Plusie po 12 latach

Dziękuję za odpowiedź

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 17 lut 2017, o 18:26
autor: Ewa_Plus
notelekseltis,
- przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja.
Nie mniej jednak numeru jeszcze nie straciłeś, wystarczy go zarejestrować.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 12:19
autor: Joanna____
Mam podobny problem. Wczoraj nastąpiło rozwiązanie umowy o abonament i mam przejść na kartę. Wczoraj od godz 11 mamcały czas "brak sieci". Telefon włączam i wyłączam co jakiś czas. Wczoraj dzwoniłam na infolinię i Konsultant zapewniał mnie ze ten stan potrwa do 24h. Niestety nadal mam brak sieci.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 12:26
autor: habish
Numer zarejestrowany?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:04
autor: Joanna____
Miałam numer zarejestrowany na kartę. 29 maja podpisałam umowaę na abonament. Wściekałam się że co innego oferowała babka przez telefon, co innego było w umowie. Moja wina że ją podpisałam ale to inny temat. Ponieważ była to umowa na odległość miałam prawo z niej zrezygnować w ciągu 14 dni i tak zrobiłam. W 8 czerwca zrezygnowałam i wyłączyli mi tel. Konsultant twierdził ze numer jest w zawieszeniu ze już nie na abonament ale jeszcze nie na kartę, że to musi potrwać 24h.

Skoro miałam zarejestrowany numer powinnam to zrobić ponownie?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:08
autor: habish
No właśnie prawdopodobnie nie jest zarejestrowany.
Przed wyłączeniem abonamentu a przejściem na kartę powinnaś wysłać SMS, jeśli tego nie zrobiłaś, to numer nie jest zarejestrowany.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:09
autor: Joanna____
O kurka. I co teraz? Nic mi nie mówili o rejestracji

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:11
autor: habish
Do salonu, żabki, na pocztę. ;-)

Jaką ofertę abonamentu Ci zaoferowali?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:12
autor: Joanna____
Za 20 zł nielimitowane smsy, rozmowy i 15 GB

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:19
autor: habish
Następnym razem przedłuż umowę za pomocą rozmowy.
Konsultant czyta Ci warunki, ty mówisz że akceptujesz, nagranie zostaje zachowane a umowa zawarta.
Wówczas nie ma problemu że coś innego było mówione a coś innego przyszło na papierze.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 10 cze 2017, o 17:23
autor: Joanna____
Śle to tak właśnie było. Po rozmowie kurier przywiózł umowę. Tam było 25 zł. Po fakturze okazało się ze netto. Pal licho te pare zł ale wkurzają mnie takie sytuacje. Właśnie dzwonię do nich czy mam zarejestrowany czy nie.

Edycja:
Dzwoniłam. Numeru nie muszę ponownie rejestrować. Na ile to prawda to zobaczymy. Gość coś posprawdzał, znowu wysłał jakieś zlecenie. Powiedział ze w poniedziałek powinno być ok. Zobaczymy

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 12 cze 2017, o 10:04
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Wczoraj od godz 11 mamcały czas "brak sieci".
Jak aktualnie wygląda sytuacja?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 13 cze 2017, o 15:10
autor: Joanna____
Tragedia.....
wczoraj 12/06/17 pojawiła się dostępna sieć, musiałam zarejestrować kartę i było OK.....przez 2h.
Nagle nie mogłam wykonywać żadnych połączeń ani smsów, brak internetu. Do mnie można się dodzwonić i wysłać smsa.
Sieć widzę. Wczoraj Pani z infolinii powiadomiła mnie że tak może być przez 24h po rejestracji karty. Odczekałam i dalej nic. Jestem już sfrustrowana. Znowu dzwoniłam - zgłoszenie C00000001377869.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

: 13 cze 2017, o 15:38
autor: Joanna_Plus
Joanna____,
Joanna____ pisze:Nagle nie mogłam wykonywać żadnych połączeń ani smsów, brak internetu. Do mnie można się dodzwonić i wysłać smsa.
A jaki teraz komunikat pojawia się przy próbie zestawienia połączenia/wysłania SMS-a?