Strona 7 z 8

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 13 cze 2017, o 15:32
przez Joanna____
Nie ma żadnych komunikatów. SMS próbuje wysłać po chwili mam czerwony napis niedostarczona, a jak chcę zadzwonić to po wybraniu numeru od razu słyszę przerywany sygnał

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 13 cze 2017, o 15:43
przez Joanna_Plus
Joanna____,

dziękuję za tę informację.
Joanna____ napisał(a):C00000001377869

Przekazałam sprawę do techników.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 13 cze 2017, o 15:45
przez Joanna____
Dziękuję, mam nadzieję, że to pomoże. Już tyle razy dzwoniłam i pisałam a ciągle coś jest nie tak

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 13 cze 2017, o 16:01
przez Joanna_Plus
Joanna____,

ja również mam nadzieję, że tym razem uda się sprawę finalnie zakończyć.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 14 cze 2017, o 12:02
przez Joanna____
Jaki czas mają technicy na takie sprawy? Jeśli dziś tego nie załatwią przechodzę do innej sieci.
Przed chwilą wymieniłam kartę sim - myślałam, że coś pomoże. Niestety.
Nie mogę bez telefonu zostać na długi weekend

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 14 cze 2017, o 14:50
przez Ewa_Plus
Joanna____,
- ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 16 cze 2017, o 09:02
przez Joanna____
Dziś rano dostałam smsa. z podziękowaniem za zgłoszenie problemu (?????). Nie wiem o c o chodzi ale mam kolejny numer zgłoszenia 1378786 . Proszę zerknijcie o co chodzi bo ja już nie mam siły na telefony.
Najbardziej mnie wkurza tekst - "sprawa przekazana do techników". No ok ale jak poprosiłam o kontakt z technikiem to nie ma takiej możliwości, jak pytam ile to może potrwać - "wg kolejności zgłoszeń" ..... cudownie - jestem już tydzień bez telefonu.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 16 cze 2017, o 12:04
przez Ewa_Plus
Joanna____,
- przepraszam, że tyle musisz czekać. Ponownie wysłałam interwencję do działu technicznego z prośbą o jak najszybsze zajęcie się Twoja sprawą.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 08:22
przez Joanna____
Właśnie dostałam dwa smsy, że zgłoszenia 1377869 i 1378786 zostały zamknięte. W razie pytań mam dzwonić pod 601102601.
:oops: :oops: :oops: :oops: Mój telefon nadal nie działa - nie mogę dzwonić, smsować, nie mam internetu. :oops: :oops: :oops:

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 09:40
przez Basia_Plus
Joanna____,

czy telefon był wyłączany i włączany ponownie?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 09:52
przez Joanna____
Tak, wyłączyłam, włączyłam, wyjęłam też kartę sim i włożyłam

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 12:10
przez Ewa_Plus
Joanna____,
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 12:33
przez Joanna____
Ewa_Plus napisał(a):Joanna____,
- czy w tej chwili, po wyłączeniu i włączeniu telefonu, sytuacja dalej występuje?


niestety tak :cry:
tracę cierpliwość - ten numer mam od 20 lat i szkoda mi zmieniać ale mam już tego dość, od ponad tygodnia jestem bez telefonu

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 12:52
przez Ewa_Plus
Joanna____,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

PostNapisane: 19 cze 2017, o 12:56
przez Joanna____
Ewa, dziękuję