Muszę anulować wniosek o przeniesienie numeru, bo został źle sporządzony - brakowało mojego upoważnienia do przeniesienia numeru do innego operatora, który nie może złożyć nowego poprawnego wniosku, puki pierwszy nie zostanie "zamknięty".
Polecono mi w salonie autoryzowanym wysłać SMS o treści ZOSTAJE na numer 101, co uczyniłem w piątek przed godziną 16. Aby przyspieszyć proces dzwoniłem do BOK (telefon na kartę). W sumie na słuchawce "wisiałem" około 40 minut i dopiero po przełączeniu do 3 osoby, udzielono mi informacji po kontakcie z działem przenoszenia numerów, że procesu ZOSTAJE nie da się przyspieszyć. Otrzymam sms z potwierdzeniem w ciągu 24 godzin.
Po odczekaniu 24 godzin w sobotę, w czasie których nie otrzymałem smsa z potwierdzeniem, zadzwoniłem drugi raz do BOK. Tym razem "wisiałem" na słuchawce trochę krócej bo około 30 minut ale i tak druga osoba odpowiedziała mi, że nie ma czegoś takiego jak zatrzymanie tego procesu w ciągu 24 godzin tj. otrzymanie smsa z potwierdzeniem i ogólnie dział przenoszenia numerów nie działa w weekendy, więc nic nie można zrobić.
Dziś byłem przed godz. 16 w salonie autoryzowanym, połączono mnie z BOK i uzyskałem informację od pani z BOK, która wiedziała że wysłałem dwa smsy - zgadza się (drugi był wysłany po ponad godzinie w piątek), że wszystko jest już OK i mogę udać się do nowego operatora celem zrobienie drugiego poprawnego wniosku o przeniesienie. SMSa nie otrzymałem najprawdopodobniej z powodu problemów z siecią.
Niestety w salonie nowego operatora sprawdzono możliwość przeniesienia numeru i znowu się nie dało - taki mój numer miał status przy zgodzie na przeniesienie.
Udałem się do sklepu firmowego i tam po sprawdzeniu wielu rzeczy jak poprawienie danych rejestracyjnych, skontaktowano się z działem przenoszenia numerów i uzyskano informację, że operator nie ma określonego czasu na anulowanie mojego wniosku, to może trwać, dzień, tydzień a nawet dłużej.
To kurka ile mam czekać maksymalnie i czy nie możne tego anulowania do kurki wodnej przyspieszyć z Waszej strony? Odchodząc moglibyście chociaż mi nie przeszkadzać i nie utrudniać przeniesienia, nawet jeśli pracownik nowego opa się pomylił, a teraz chcemy cała procedurę zrobić poprawnie na nowo.
Jak długo PLUS będzie blokował przeniesienie numeru?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 kwie 2013, o 12:32
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak długo PLUS będzie blokował przeniesienie numeru?
KSI,
prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Sprawdzę wówczas status tego przeniesienia.
prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Sprawdzę wówczas status tego przeniesienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Jak długo PLUS będzie blokował przeniesienie numeru?
W jakim czasie uzyskam odpowiedź?
Pisałem przez formularz około godz. 11.10.
Pisałem przez formularz około godz. 11.10.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak długo PLUS będzie blokował przeniesienie numeru?
KSI,
przekazałam sprawę do weryfikacji – będę pisać.
Edycja:
KSI, wniosek możesz złożyć ponownie.
przekazałam sprawę do weryfikacji – będę pisać.
Edycja:
KSI, wniosek możesz złożyć ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ