Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 sty 2014, o 14:44
Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
Witam,
od wczoraj wieczora mam poważne problemy ze środkami pieniężnymi na koncie w Mixie.
Ale po kolei. Do tej pory wszystko działało bezproblemowo a wczoraj po wysłaniu kilku smsów, skorzystaniu z facebooka i sprawdzeniu konta okazało się, że wyparowało mi ponad 20zł.
Pierwsza reakcja - coś z pakietem internetowym. Na wszelki wypadek dezaktywowałem i ponownie aktywowałem pakiet Internet15. Otrzymałem smsy potwierdzające, sprawdziłem ponownie stan konta i nie zajmowałem się tym zbytnio dalej, ale po chwili otrzymałem informację, że na koncie zostało mniej niż 0.99zł! A powinno być jeszcze ponad 30zł.
W tym momencie byłem już lekko zdenerwowany. 2 godziny i znika 50zł.
Sprawdziłem stan pakietów. Wszystko było w porządku, pakiet internetowy aktywny.
Przywróciłem domyślne ustawienia punktów dostępowych i sprawdziłem czy zgadzają się z tymi podanymi na stronce Plusa - wszystko było ok. Doładowałem konto kwotą 50zł o godzinie 0:04, odpisałem na kilka SMSów a o 0:48 znowu konto było puste!
Wniosek był prosty. W jakiś sposób nie pobiera mi danych z pakietu internetowego. A co ciekawe, mimo stanu konta 0,01zl mogłem korzystać z internetu w telefonie. Czyli pakiet działał i aż do 7 rano korzystałem bezproblemowo z internetu (w tym czasie stan pakietu zmalał z 505100 do 490200).
Dzisiaj o 13:26 ponownie doładowałem konto kwotą 50zł wcześniej dla bezpieczeństwa wyłączając transfer danych. Wysłałem 1 sms, aktywowałem nielimitowane smsy po 3gr do wszystkich za kwotę 5zł. W ramach testu wszedłem na chwilę na pocztę i facebooka. Wyłączyłem ponownie transfer danych. Sprawdzając stan konta o 14:00 miałem równe 34.08zł. Matematyka jest prosta - pakiet i sms NIE MOGŁY kosztować przecież 16zł!
Proszę o pomoc, bo w telefonie korzystam głównie z internetu co przy wyłączonym transferze danych jest niemożliwe. A boję się, że znowu zeżre mi wszystkie środki na koncie. Już w ciągu niecałej doby jestem stratny ponad 100zł
od wczoraj wieczora mam poważne problemy ze środkami pieniężnymi na koncie w Mixie.
Ale po kolei. Do tej pory wszystko działało bezproblemowo a wczoraj po wysłaniu kilku smsów, skorzystaniu z facebooka i sprawdzeniu konta okazało się, że wyparowało mi ponad 20zł.
Pierwsza reakcja - coś z pakietem internetowym. Na wszelki wypadek dezaktywowałem i ponownie aktywowałem pakiet Internet15. Otrzymałem smsy potwierdzające, sprawdziłem ponownie stan konta i nie zajmowałem się tym zbytnio dalej, ale po chwili otrzymałem informację, że na koncie zostało mniej niż 0.99zł! A powinno być jeszcze ponad 30zł.
W tym momencie byłem już lekko zdenerwowany. 2 godziny i znika 50zł.
Sprawdziłem stan pakietów. Wszystko było w porządku, pakiet internetowy aktywny.
Przywróciłem domyślne ustawienia punktów dostępowych i sprawdziłem czy zgadzają się z tymi podanymi na stronce Plusa - wszystko było ok. Doładowałem konto kwotą 50zł o godzinie 0:04, odpisałem na kilka SMSów a o 0:48 znowu konto było puste!
Wniosek był prosty. W jakiś sposób nie pobiera mi danych z pakietu internetowego. A co ciekawe, mimo stanu konta 0,01zl mogłem korzystać z internetu w telefonie. Czyli pakiet działał i aż do 7 rano korzystałem bezproblemowo z internetu (w tym czasie stan pakietu zmalał z 505100 do 490200).
Dzisiaj o 13:26 ponownie doładowałem konto kwotą 50zł wcześniej dla bezpieczeństwa wyłączając transfer danych. Wysłałem 1 sms, aktywowałem nielimitowane smsy po 3gr do wszystkich za kwotę 5zł. W ramach testu wszedłem na chwilę na pocztę i facebooka. Wyłączyłem ponownie transfer danych. Sprawdzając stan konta o 14:00 miałem równe 34.08zł. Matematyka jest prosta - pakiet i sms NIE MOGŁY kosztować przecież 16zł!
Proszę o pomoc, bo w telefonie korzystam głównie z internetu co przy wyłączonym transferze danych jest niemożliwe. A boję się, że znowu zeżre mi wszystkie środki na koncie. Już w ciągu niecałej doby jestem stratny ponad 100zł
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
Witaj jarpen7,
podaj proszę co teraz pojawia się po wpisaniu kodu *136#?
podaj proszę co teraz pojawia się po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
Proszę bardzo:
"Aktywne promocje: SMS-y do wszystkich sieci za 3gr 14-02-2014 13:35, Jedna stawka Mix29gr 31-03-2014 12:34, Pakiet Internetowy 15NonStop (472300.0) 14-02-2013 22:23, Jedna stawka, 29gr za rozmowę w Plusie"
"Aktywne promocje: SMS-y do wszystkich sieci za 3gr 14-02-2014 13:35, Jedna stawka Mix29gr 31-03-2014 12:34, Pakiet Internetowy 15NonStop (472300.0) 14-02-2013 22:23, Jedna stawka, 29gr za rozmowę w Plusie"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
jarpen7,
dziękuję. A jaka jest obecnie wartość salda na koncie głównym, przy wyłączonej transmisji danych?
dziękuję. A jaka jest obecnie wartość salda na koncie głównym, przy wyłączonej transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
Na chwilę obecną, po wysłaniu 2 smsów - 31.53zł
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
numer wysłałem przez formularz, kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Znikająca kasa z konta i problem z pakietem internetowym
jarpen7,
odpowiedź na Twojej skrzynce e-mail.
odpowiedź na Twojej skrzynce e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ