Internet (pomyłka)
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 sty 2014, o 18:08
Internet (pomyłka)
Witam, otóż wczoraj (16.01.2014) mój pakiet internetowy 9 non stop miał się zakończyc i aktywowac ponownie. Dlatego tego samego dnia wpisalem kod dezaktywacyjny. Po kilku godzinach dostałem wiadomość, która informowała o włączeniu się pakietu za 6zł z limitem. Nastepnie po tym czasie z mojego konta pobrane zostało 9zł. Myślałem wiec że to pakiet za 9zł non stop się aktywowal. Korzystalem z internetu, a gdy skończyłem po paru minutach otrzymałem kolejne wiadomości, które poinformowały mnie o skończeniu się mb oraz o niskim stanie konta. W mojej umowie zawarta jest informacja o internecie za 6zł niestety ją przeoczylem. Czy mogę dostać odszkodowanie lub czy zwróci mi się choć część straconych pieniedzy? Na moim koncie miałem ponad 100zł.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2014, o 18:19 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu, sprawa tyczy się oferty prepaid, nie Plus Internet
Powód: zmiana działu, sprawa tyczy się oferty prepaid, nie Plus Internet
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet (pomyłka)
Witaj Pankrzysztof,
zapewne posiadasz numer w usługach Plus Mix w ofercie z pakietem 125 MB na próbę. Pakiet ten dodawany jest do każdego zasilenia kwotą kontraktową lub wyższą. Nie jest on typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym, zgodnie z cennikiem taryfy.
zapewne posiadasz numer w usługach Plus Mix w ofercie z pakietem 125 MB na próbę. Pakiet ten dodawany jest do każdego zasilenia kwotą kontraktową lub wyższą. Nie jest on typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym, zgodnie z cennikiem taryfy.
Taką decyzję może podjąć tylko Departament Reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz w naszym FAQ.Pankrzysztof pisze:Czy mogę dostać odszkodowanie lub czy zwróci mi się choć część straconych pieniedzy? Na moim koncie miałem ponad 100zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ