Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mateod
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Witam,
Postanowiłem przenieść numer z sieci plus do innej sieci. Wysłałem pismo wnosząc o rozwiązanie umowy, lecz po miesiącu nie dostałem żadnej odpowiedzi. Gdy próbuje skontaktować się telefonicznie z konsultantem- nikt nie odbiera przez 10 minut ! Jestem zażenowany całą zaistniałą sytuacją i chciałbym ją wyjaśnić.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mateod,

Twój numer jest w usługach Plus Mix – tak jak w opisie profilu? Na jaki adres to pismo zostało wysłane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateod
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Plus Mix, zgadza się. Pismo zostało wysłane na adres: Polkomtel sp. z o.o. ul. Wołoska 16 02-675 Warszawa w dniu 24.12.2013.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

mateod,

a zasilenia wynikające z umowy zostały już zrealizowane? Ten numer chcesz zachować i przenieść do innego operatora?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateod
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Zasilenia nie zostały zrealizowane, przedstawiciel sieci stwierdził że koszt odstąpienia w tym momencie od umowy będzie niższy niż suma pozostałych odładowań. Tak, numer ten chce zachować i przenieść do innego operatora
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

mateod,

czy u przyszłego operatora został już złożony wniosek o przeniesienie numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateod
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Tak, został złożony
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

mateod,

z jaką datą przeniesienia? Jeżeli jest złożony wniosek o przeniesienie numeru, to nie trzeba wysyłać pisma z prośbą o rozwiązanie umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateod
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Data przeniesienia została wyznaczona na grudzień 2014 co mi wybitnie nie odpowiada, dlatego złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z plusem i poddanie się stosownej karze. Tylko nikt nie odpowiedział na moje pismo, a próba połączenia telefonicznego z działem obsługi klienta to jedna wielka porażka.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

mateod,
mateod pisze:Data przeniesienia została wyznaczona na grudzień 2014
Dlaczego? Przecież to Ty decydujesz z jakim terminem chcesz przenieść numer. Przyszły operator powinien zaznaczyć konkretną datę przeniesienia, a nie okres zakończenia umowy.
mateod pisze:dlatego złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z plusem i poddanie się stosownej karze.
Wniosek o rozwiązanie umowy powoduje zamknięcie konta i dezaktywację numeru, którego nie będzie można już przenieść do innej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateod
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Jak widzę wszystko działa na opak. Od nowego operatora otrzymałem następującą wiadomość "Informujemy, że Twój operator wyznaczył datę oddania numeru na dzień 2014-12-03. W tym dniu numer zostanie aktywowany na karcie *(nazwa operatora) ". Wbrew temu co pani pisze, nie miałem wpływu na datę przeniesienia numeru. Po drugie nikt nie informował mnie o wygaśnięciu numeru w przypadku rezygnacji z umowy, choć zamiar jego przeniesienia został wyartykułowany jasno i klarownie.
Awatar użytkownika
Xcz
PlusManiak
Posty: 137
Rejestracja: 8 lis 2011, o 00:03

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Xcz »

Data przeneisienia numeru jest wyznaczona na pdstawie informacji jakie sa zawarte we wniosku przenaszalnosci, wiec w tym temacie Twoj przyszly operator sie nie popisal...;) jesli by zapytali kiedy chcesz przeniesc numer to mialbys na to wplyw. Co do rezygnacji nie jestem pewien jak to funkcjonuje dokladnie,ale zerwanie umowy = utrata numeru. A bez wniosku przenaszalnosci nikt numeru nie przeniesie:)
"Więc idź, są światy inne niż ten"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

mateod,
Xcz pisze:ta przeneisienia numeru jest wyznaczona na pdstawie informacji jakie sa zawarte we wniosku przenaszalnosci
W 100% potwierdzam. Jeżeli na wniosku został zaznaczony termin przeniesienia numeru po zakończeniu dotychczasowej umowy, to my zaakceptowaliśmy powyższe ustalenia.
mateod pisze:Wbrew temu co pani pisze, nie miałem wpływu na datę przeniesienia numeru.
To Abonent na mocy obowiązującego prawa decyduje i wybiera tryb przeniesienia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateod
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2014, o 13:31

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: mateod »

Wszystko wynika z jednego błędu, pomyłce w określeniu końca umowy. Myślałem że kończy się ona w grudniu 2013 a nie 2014. Podpisany został wniosek o przeniesienie z datą końca umowy z plusem. Teraz próbuję tylko przyspieszyć termin przeniesienia, żeby nie musieć czekać do grudnia tego roku
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przenoszenie numeru- ignorancja wobec klienta

Post autor: Joanna_Plus »

mateod,

kontaktując się telefonicznie z BOK możesz wycofać aktualny wniosek o przeniesienie numeru. Jeżeli ta sprawa zostanie zamknięta, będzie możliwość u przyszłego operatora rozpoczęcia całej procedury ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ