Problem z połączeniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 cze 2013, o 09:37
Problem z połączeniem
Witam,
od rana mam problem z połączeniami wychodzącymi, pierwsze połączenie kończy się informacją że numer jest niedostępny druga próba kończy się powodzeniem.
Może miał już ktoś podobną sytuacje?
od rana mam problem z połączeniami wychodzącymi, pierwsze połączenie kończy się informacją że numer jest niedostępny druga próba kończy się powodzeniem.
Może miał już ktoś podobną sytuacje?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
Witaj neo0508,
dzieje się tak z połączeniami na konkretne numery (do konkretnej sieci)? Czy dotyczy wszystkich rozmów?
dzieje się tak z połączeniami na konkretne numery (do konkretnej sieci)? Czy dotyczy wszystkich rozmów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
na pewno do plusa i play teraz też zauważyłem że dwa razy nie wysłało mi sms-a musiałem ponowić wysyłanie nie wiem czy jedno z drugim ma coś wspólnego ale piszę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
neo0508,
jeżeli chodzi o SMS-y to wiemy o takich problemach. Już nasi technicy diagnozują sprawę.
W kwestii połączeń prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Proszę podać numer wykonujący połączenie, numer, na jaki dzwoniono oraz datę i godzinę wystąpienia utrudnień po raz ostatni.
- Jak często się powtarzają (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce)?
- Czy połączenia na inne numery wykonywane są poprawnie (proszę podać przykładowe numery)?
- Model telefonu.
- W jakiej technologii występuje problem - GSM (2G) czy UMTS (3G)?
Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
jeżeli chodzi o SMS-y to wiemy o takich problemach. Już nasi technicy diagnozują sprawę.
W kwestii połączeń prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Proszę podać numer wykonujący połączenie, numer, na jaki dzwoniono oraz datę i godzinę wystąpienia utrudnień po raz ostatni.
- Jak często się powtarzają (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce)?
- Czy połączenia na inne numery wykonywane są poprawnie (proszę podać przykładowe numery)?
- Model telefonu.
- W jakiej technologii występuje problem - GSM (2G) czy UMTS (3G)?
Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
witam
od wczoraj od 16 mam problem z połączeniami, w momencie dzwonienia do kogoś nie słyszę sygnału i rozmówcy, to samo dzieje się gdy ktoś dzwoni do mnie, on mnie słyszy a ja nie. Problem nie dotyczy telefonu ponieważ to samo dzieje się w momencie przełożenia karty do innego aparatu
od wczoraj od 16 mam problem z połączeniami, w momencie dzwonienia do kogoś nie słyszę sygnału i rozmówcy, to samo dzieje się gdy ktoś dzwoni do mnie, on mnie słyszy a ja nie. Problem nie dotyczy telefonu ponieważ to samo dzieje się w momencie przełożenia karty do innego aparatu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
Witaj wiolka24,
rozumiem, że nie słyszysz rozmówcy od którego odbierasz bądź wykonujesz połączenia? Dotyczy to tylko jednej osoby?
rozumiem, że nie słyszysz rozmówcy od którego odbierasz bądź wykonujesz połączenia? Dotyczy to tylko jednej osoby?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
dokładnie tak nie słyszę rozmówcy i sygnału połączenia kiedy ja dzwonię a także kiedy ktoś do mnie dzwoni, odbieram i cisza, z tym że ta osoba słyszy co mówię, niestety dotyczy to wszystkich połączeń jakie próbuje wykonać a próbowałam na różne nr tel
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
wiolka24,
Czy masz na myśli sygnał nadejścia połączenia (dzwonek)? W jakim telefonie karta aktualnie się znajduje i do jakiego aparatu została przełożona?wiolka24 pisze:ie słyszę rozmówcy i sygnału połączenia
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
w momencie, kiedy dzwonie do kogoś nie słyszę sygnału połączenia ani głosu osoby która odebrała, kiedy ktoś do mnie dzwoni wszystko jest w porządku (słyszę dzwonek) jednak kiedy odbiorę nie słyszę osoby która do mnie dzwoni tylko ciszę; mam nokie 6020, kartę przekładałam do takiego samego typu telefonu który jest na bank sprawny gdyż inne karty w tym telefonie działają prawidłowo
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
wiolka24,
A u innych Użytkowników naszej sieci występuje podobny problem?wiolka24 pisze:inne karty w tym telefonie działają prawidłowo
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
mieszkam na co dzień w Lublinie, tam wszystko było ok odbierałam połączenia i dzwoniłam do niemalże każdej sieci, jednak problem pojawił się kiedy przyjechałam tu do rodziców 60km od Lublina, to dość dziwne bo przyjeżdżam tu średnio co dwa tygodnie a taka sytuacja ma miejsce pierwszy raz, ciężko mi ocenić czy inni w tej okolicy również mają ten sam problem co ja
Edycja:
niestety nie mam możliwości włożenia innej karty plusa
Edycja:
niestety nie mam możliwości włożenia innej karty plusa
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, o 12:56 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
wiolka24,
Jaka to dokładnie miejscowość?wiolka24 pisze:60km od Lublina
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
Izabelin, gmina Sosnowica powiat parczewski
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem
wiolka24,
jeżeli chodzi o tę lokalizację, to aktualnie mogą tutaj występować takie utrudnienia. Sprawa jest nam znana, a technicy pracują nad ich rozwiązaniem. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
jeżeli chodzi o tę lokalizację, to aktualnie mogą tutaj występować takie utrudnienia. Sprawa jest nam znana, a technicy pracują nad ich rozwiązaniem. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniem
a kiedy można się spodziewać "naprawienia" usterki o ile w ogóle jest to możliwe?