Dzień Dobry
tydzień temu zadzwonił do mnie Pan z Plusa z ofertą przedłużającą umową z telefonem, ponieważ do końca umowy pozostało 7 doładowań. Zdecydowałam się, lecz nie wiedziałam co to dokładnie za telefon. Musiałam wnieść opłatę 49,00zł. Otrzymałam telefon LG L3 II. Na 24 doładowania po 30zł. Niestety telefon nie spełnia moich oczekiwań. Chciałabym zrezygnować z tej umowy i tego telefonu. Umowa była sporządzona tylko telefonicznie. Wraz z telefonem otrzymałam aneks do umowy, w której jest wniosek o odstąpieniu od umowy. Czy mogę zrezygnować bez żadnej kary? I jak mogłabym to zrobić? Dziękuje.
Czy mogę zrezygnować z przedłużającej umowy?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 16:16
Re: Czy mogę zrezygnować z przedłużającej umowy?
Możesz zrezygnować w ciągu 10 dni
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czy mogę zrezygnować z przedłużającej umowy?
Witaj mila99114,
tak, odstąpienie od umowy przysługuje Klientowi indywidualnemu w terminie 10 dni kalendarzowych (bierzemy pod uwagę datę otrzymania przesyłki) w przypadku umów zawieranych na odległość.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie:
- kompletnej przesyłki w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym;
- wraz z dokumentami - oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz kopią dokumentu zakupu (faktura bądź dowód wydania).
Zwrotu przesyłki należy dokonać najlepiej za pośrednictwem firmy kurierskiej, która dostarczała umowę lub za pośrednictwem innej firmy kurierskiej z zastrzeżeniem, że odbiorca przesyłki będzie miał zapewnioną możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki pod względem jej kompletności, stanu zwracanego towaru oraz zasadności zwrotu w momencie przyjmowania przesyłki. W przypadku braku takiej możliwości przesyłka nie zostanie przyjęta i zostaje zwrócona do nadawcy.
Przesyłkę należy kierować pod adres nadawcy, który znajduje się na formularzu odstąpienia od umowy.
Zwrotu przesyłki dokonujesz na swój koszt.
tak, odstąpienie od umowy przysługuje Klientowi indywidualnemu w terminie 10 dni kalendarzowych (bierzemy pod uwagę datę otrzymania przesyłki) w przypadku umów zawieranych na odległość.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie:
- kompletnej przesyłki w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym;
- wraz z dokumentami - oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz kopią dokumentu zakupu (faktura bądź dowód wydania).
Zwrotu przesyłki należy dokonać najlepiej za pośrednictwem firmy kurierskiej, która dostarczała umowę lub za pośrednictwem innej firmy kurierskiej z zastrzeżeniem, że odbiorca przesyłki będzie miał zapewnioną możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki pod względem jej kompletności, stanu zwracanego towaru oraz zasadności zwrotu w momencie przyjmowania przesyłki. W przypadku braku takiej możliwości przesyłka nie zostanie przyjęta i zostaje zwrócona do nadawcy.
Przesyłkę należy kierować pod adres nadawcy, który znajduje się na formularzu odstąpienia od umowy.
Zwrotu przesyłki dokonujesz na swój koszt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jak dostarczyć umowę zawartą na odległość?
Przedłużam umowę w MixPlusie. Na 24 miesiące po 30zł doładowania. Umowa była zawarta telefonicznie, na odleglość. Niedawno otrzymałam telefon wraz z umową. Jak mam teraz dostarczyć podpisaną umowę? Czy mam ją wysłać listem przez pocztę? Czy istnieje jakaś inna mozliwość?
Re: Jak dostarczyć umowę zawartą na odległość?
Kopię umowy zabrał kurier
Nic nie musisz wysyłać.
Nic nie musisz wysyłać.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czy mogę zrezygnować z przedłużającej umowy?
mila99114,
jeżeli pytanie nawiązuje do tego o co pytałaś wcześniej, to moja odpowiedź powyżej.
jeżeli pytanie nawiązuje do tego o co pytałaś wcześniej, to moja odpowiedź powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ