Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
krzysztof018
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lut 2014, o 21:51

Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI

Post autor: krzysztof018 »

Witam. Od paru dni mam problem z kodami np. *100# *121# *147# *136#. Podczas próby nawiązania połączenia pokazuje się "Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI" , Nie da się wysłać i odebrać smsa

woj. Podkarpackie (Nowa Sarzyna) oraz miesiąc wcześniej Stalowa Wola
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj krzysztof018,

taka sama sytuacja występuje przy trybie 2 i 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzysztof018
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2014, o 21:51

Re: Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI

Post autor: krzysztof018 »

Tylko w 3G
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI

Post autor: Joanna_Plus »

krzysztof018,

prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:

- Numer telefonu.
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni (proszę określić czas z dokładnością do 4 godzin)?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce) w przypadku nieudanej próby połączenia?
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w naszej sieci? Proszę o przykładowe numery.
- Model telefonu.

Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ