Witam. Od paru dni mam problem z kodami np. *100# *121# *147# *136#. Podczas próby nawiązania połączenia pokazuje się "Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI" , Nie da się wysłać i odebrać smsa
woj. Podkarpackie (Nowa Sarzyna) oraz miesiąc wcześniej Stalowa Wola
Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 21:51
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI
Witaj krzysztof018,
taka sama sytuacja występuje przy trybie 2 i 3G?
taka sama sytuacja występuje przy trybie 2 i 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 lut 2014, o 21:51
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI
krzysztof018,
prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:
- Numer telefonu.
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni (proszę określić czas z dokładnością do 4 godzin)?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce) w przypadku nieudanej próby połączenia?
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w naszej sieci? Proszę o przykładowe numery.
- Model telefonu.
Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:
- Numer telefonu.
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni (proszę określić czas z dokładnością do 4 godzin)?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce) w przypadku nieudanej próby połączenia?
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w naszej sieci? Proszę o przykładowe numery.
- Model telefonu.
Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ