Problem ze stanem konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Tahmah
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 lut 2014, o 13:07

Problem ze stanem konta.

Post autor: Tahmah »

Witam, mój problem jest dosyć dziwny. Otóż 2 dni miałem ok.15 zł na koncie, po czym przełożyłem kartę SIM do innego telefonu i po sprawdzeniu aktualnych środków okazało się, że jest mniej wiecej 6zł. Z powrotem kartę przełożyłem i pokazało aktualny stan konta. Jednak gdy kolejny raz powtórzyłem czynność ze zmianą karty na koncie było już ok.3zł a po ponownym przełożeniu stan konta nie wrócił do normalności, co więcej po kilkukrotnym sprawdzeniu stanu środków na koncie w różnych odstępach czasu pokazywana była różna kwota. Na dzień dzisiejszy takie anomalie się nie dzieją jednakże nie mam pojęcia co stało się z utraconymi pieniędzmi na koncie... Dodam, że nie mam aktywnych żadnych płatnych subskrypcji, odnawialnych pakietów itp. więc nie wiem jaka może być przyczyna. Z góry dziekuje za pomoc.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Problem ze stanem konta.

Post autor: pepcia2 »

Czy nie korzystałeś ze smartfona? Transmisje danych miałeś cały czas wyłączoną
Tahmah
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2014, o 13:07

Re: Problem ze stanem konta.

Post autor: Tahmah »

Przekładałem kartę do smartfona, owszem a transmisję danych miałem włączoną jednakże wykupiony był pakiet internetowy 2 Non Stop, który nie utracił wówczas jeszcze swojej ważności.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem ze stanem konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Tahmah,

jesteś pewien, że pakiet internetowy widniał wówczas na koncie Twojego numeru? Był widoczny pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tahmah
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 lut 2014, o 13:07

Re: Problem ze stanem konta.

Post autor: Tahmah »

Sęk w tym, że właśnie tak, wszystko dokładnie sprawdziłem. Było to tak, że wykupiłem najpierw pakiet a następnie po jego aktywacji przełożyłem kartę do drugiego telefonu (smartfona). Dzień wcześniej, gdy pakietu nie miałem, przełożyłem kartę (transmisja danych była wył) i od razu sprawdziłem stan konta i była ok.10zł niższa kwota, zdziwiło mnie to więc sprawdziłem na drugim telefonie i było już ok.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem ze stanem konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Tahmah,

w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się telefoniczni z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta zweryfikuje z tytułu jakich usług powyższe naliczenia zostały pobrane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ