Problem ze stanem konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lut 2014, o 13:07
Problem ze stanem konta.
Witam, mój problem jest dosyć dziwny. Otóż 2 dni miałem ok.15 zł na koncie, po czym przełożyłem kartę SIM do innego telefonu i po sprawdzeniu aktualnych środków okazało się, że jest mniej wiecej 6zł. Z powrotem kartę przełożyłem i pokazało aktualny stan konta. Jednak gdy kolejny raz powtórzyłem czynność ze zmianą karty na koncie było już ok.3zł a po ponownym przełożeniu stan konta nie wrócił do normalności, co więcej po kilkukrotnym sprawdzeniu stanu środków na koncie w różnych odstępach czasu pokazywana była różna kwota. Na dzień dzisiejszy takie anomalie się nie dzieją jednakże nie mam pojęcia co stało się z utraconymi pieniędzmi na koncie... Dodam, że nie mam aktywnych żadnych płatnych subskrypcji, odnawialnych pakietów itp. więc nie wiem jaka może być przyczyna. Z góry dziekuje za pomoc.
Re: Problem ze stanem konta.
Czy nie korzystałeś ze smartfona? Transmisje danych miałeś cały czas wyłączoną
Re: Problem ze stanem konta.
Przekładałem kartę do smartfona, owszem a transmisję danych miałem włączoną jednakże wykupiony był pakiet internetowy 2 Non Stop, który nie utracił wówczas jeszcze swojej ważności.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem ze stanem konta.
Witaj Tahmah,
jesteś pewien, że pakiet internetowy widniał wówczas na koncie Twojego numeru? Był widoczny pod kodem *136#?
jesteś pewien, że pakiet internetowy widniał wówczas na koncie Twojego numeru? Był widoczny pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem ze stanem konta.
Sęk w tym, że właśnie tak, wszystko dokładnie sprawdziłem. Było to tak, że wykupiłem najpierw pakiet a następnie po jego aktywacji przełożyłem kartę do drugiego telefonu (smartfona). Dzień wcześniej, gdy pakietu nie miałem, przełożyłem kartę (transmisja danych była wył) i od razu sprawdziłem stan konta i była ok.10zł niższa kwota, zdziwiło mnie to więc sprawdziłem na drugim telefonie i było już ok.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem ze stanem konta.
Tahmah,
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się telefoniczni z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta zweryfikuje z tytułu jakich usług powyższe naliczenia zostały pobrane
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się telefoniczni z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta zweryfikuje z tytułu jakich usług powyższe naliczenia zostały pobrane
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ