Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Adam84
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 kwie 2013, o 14:50

Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Adam84 »

Witam.

Po włożeniu karty SIM do telefonu nie ma zasięgu. Po pozostawieniu na kilkanaście godzin karty SIM w telefonie zasięg nadal nie pojawia się. Wygląda to tak jakby karta SIM nie mogła zostać aktywowana. Karta została zakupiona w dniu 09.11.2013 i od samego początku tak się z nią dzieje (sprawdzam ją co kilkanaście dni). Dodam że sprawdzałem kartę w kilku telefonach oraz modemie i wszędzie sytuacja jest identyczna.

Proszę o pomoc w tej kwestii. Problem dotyczy numeru: 663 363 877
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: pepcia2 »

Na opakowaniu była data ważności, może już minęła?
Adam84
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 kwie 2013, o 14:50

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Adam84 »

Hmm nie zwróciłem na to uwagi, ale chyba mało prawdopodobne żeby w salonie Plusa mieli przeterminowane zestawy startowe. A opakowanie od karty SIM wyrzuciłem już dawno do kosza. Posiadam tylko kartę SIM oraz ten plastik z numerem PUK i numerem karty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Adam84,

jaka jest podana data aktywacji na starterze? Na odwrocie, na naklejce powinna być informacja: aktywacja możliwa do dnia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adam84
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 kwie 2013, o 14:50

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Adam84 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Adam84,

jaka jest podana data aktywacji na starterze? Na odwrocie, na naklejce powinna być informacja: aktywacja możliwa do dnia.
Właśnie tego kartonika już niestety nie posiadam :/

Czy istnieje możliwość sprawdzenia co tak naprawdę jest powodem braku aktywacji karty SIM?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Joanna_Plus »

Adam84,

prześlij proszę numer seryjny karty SIM przez ten formularz. Sprawdzę to.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adam84
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 kwie 2013, o 14:50

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Adam84 »

Wysłane na PW.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.

Post autor: Joanna_Plus »

Adam84,

dotarło – dziękuję. Przekazuję do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ