Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 kwie 2013, o 14:50
Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Witam.
Po włożeniu karty SIM do telefonu nie ma zasięgu. Po pozostawieniu na kilkanaście godzin karty SIM w telefonie zasięg nadal nie pojawia się. Wygląda to tak jakby karta SIM nie mogła zostać aktywowana. Karta została zakupiona w dniu 09.11.2013 i od samego początku tak się z nią dzieje (sprawdzam ją co kilkanaście dni). Dodam że sprawdzałem kartę w kilku telefonach oraz modemie i wszędzie sytuacja jest identyczna.
Proszę o pomoc w tej kwestii. Problem dotyczy numeru: 663 363 877
Po włożeniu karty SIM do telefonu nie ma zasięgu. Po pozostawieniu na kilkanaście godzin karty SIM w telefonie zasięg nadal nie pojawia się. Wygląda to tak jakby karta SIM nie mogła zostać aktywowana. Karta została zakupiona w dniu 09.11.2013 i od samego początku tak się z nią dzieje (sprawdzam ją co kilkanaście dni). Dodam że sprawdzałem kartę w kilku telefonach oraz modemie i wszędzie sytuacja jest identyczna.
Proszę o pomoc w tej kwestii. Problem dotyczy numeru: 663 363 877
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Na opakowaniu była data ważności, może już minęła?
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Hmm nie zwróciłem na to uwagi, ale chyba mało prawdopodobne żeby w salonie Plusa mieli przeterminowane zestawy startowe. A opakowanie od karty SIM wyrzuciłem już dawno do kosza. Posiadam tylko kartę SIM oraz ten plastik z numerem PUK i numerem karty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Witaj Adam84,
jaka jest podana data aktywacji na starterze? Na odwrocie, na naklejce powinna być informacja: aktywacja możliwa do dnia.
jaka jest podana data aktywacji na starterze? Na odwrocie, na naklejce powinna być informacja: aktywacja możliwa do dnia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Właśnie tego kartonika już niestety nie posiadam :/Joanna_Plus pisze:Witaj Adam84,
jaka jest podana data aktywacji na starterze? Na odwrocie, na naklejce powinna być informacja: aktywacja możliwa do dnia.
Czy istnieje możliwość sprawdzenia co tak naprawdę jest powodem braku aktywacji karty SIM?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Wysłane na PW.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowo zakupiona karta SIM nie działa.
Adam84,
dotarło – dziękuję. Przekazuję do weryfikacji.
dotarło – dziękuję. Przekazuję do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ