Pakiet internetowe na próbę.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Joanna_Plus »

Piotr0708,

kod jest poprawny. Możesz spróbować dezaktywować usługę przez aplikację Plus Online?
Piotr0708 pisze:dokładnie i na jednym numerze zadziałało
Na tym drugim numerze, aktualnie kod *136# działa prawidłowo?

root,
root pisze:Tak, usługa "chwilowo" niedostępna - cały czas.
Od samego początku taki komunikat się pojawiał?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
root
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 7 sty 2013, o 11:07

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: root »

Tak, próbowałem użyć tego kodu wielokrotnie.
Przypomnę, że pakiet którego nie mogę dezaktywować dostałem wraz z podpisaniem poprzedniej umowy, stara umowa nie jest ważna od roku i mam inną taryfę pewnie dlatego ten kod nie działa.

Pakiet który dostałem po podpisaniu nowej umowy dezaktywowałem bezproblemowo.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Joanna_Plus »

root,

tak wiem. Ta promocja obowiązywała w 2010 roku. Prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Zgłoszę tę sytuację do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr0708
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 28 lut 2014, o 09:23

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Piotr0708 »

do tej pory niestety tylko się pogorszyło oczywiście po rozmowie z konsultantem- ale po kolei - otóż podobno nie był włączony "flasz sms" i pan z którym rozmawiałem podobno go włączył a skutek był taki że przestał działać kod " aktywne pakiety" na szczęście został " stan konta - może w końcu ktoś z konsultantów napisze co jest nie tak ??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Joanna_Plus »

Piotr0708,

aktualnie nie działa kod *121#? Jaka jest informacja zwrotna po jego wpisaniu? Z *136#, *125# nie ma problemu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr0708
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 28 lut 2014, o 09:23

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Piotr0708 »

niemożliwe ,żeby ten kod nie działał od miesiąca ! po wpisaniu innych kodów pojawia się tylko "uruchomiono kod USSD" potem "Proszę czekać na odpowiedź" i nic więcej działa tylko kod *100# żaden inny
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Joanna_Plus »

Piotr0708,

to jeszcze jedna, ostatnia prośba z mojej strony o przełożenie karty SIM do innego telefonu i sprawdzenie działania tych kodów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr0708
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 28 lut 2014, o 09:23

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Piotr0708 »

a czy to będzie miało znaczenie ? przecież karta jest ta sama
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Joanna_Plus »

Piotr0708,

wykluczymy wówczas ewentualny błąd po stronie telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr0708
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 28 lut 2014, o 09:23

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Piotr0708 »

ok ale odpowiedź dam w poniedziałek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Joanna_Plus »

Piotr0708,

dobrze. To czekam na informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr0708
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 28 lut 2014, o 09:23

Re: Pakiet internetowe na próbę.

Post autor: Piotr0708 »

Witam. wina za brak tych smsów leżała po stronie telefonu -otóż w telefonie był ustawiony filtr spamu a zasugerowałem się odpowiedzią w innym temacie ,dziękuję za zainteresowanie - gdyby ktoś miał podobny problem oto schemat :"Wiadomości" -"Opcje"- "Ustawienia" - i na samym dole "Ustawienia spamu" wystarczy to odznaczyć
ODPOWIEDZ