Tak, próbowałem użyć tego kodu wielokrotnie.
Przypomnę, że pakiet którego nie mogę dezaktywować dostałem wraz z podpisaniem poprzedniej umowy, stara umowa nie jest ważna od roku i mam inną taryfę pewnie dlatego ten kod nie działa.
Pakiet który dostałem po podpisaniu nowej umowy dezaktywowałem bezproblemowo.
do tej pory niestety tylko się pogorszyło oczywiście po rozmowie z konsultantem- ale po kolei - otóż podobno nie był włączony "flasz sms" i pan z którym rozmawiałem podobno go włączył a skutek był taki że przestał działać kod " aktywne pakiety" na szczęście został " stan konta - może w końcu ktoś z konsultantów napisze co jest nie tak ??
niemożliwe ,żeby ten kod nie działał od miesiąca ! po wpisaniu innych kodów pojawia się tylko "uruchomiono kod USSD" potem "Proszę czekać na odpowiedź" i nic więcej działa tylko kod *100# żaden inny
Witam. wina za brak tych smsów leżała po stronie telefonu -otóż w telefonie był ustawiony filtr spamu a zasugerowałem się odpowiedzią w innym temacie ,dziękuję za zainteresowanie - gdyby ktoś miał podobny problem oto schemat :"Wiadomości" -"Opcje"- "Ustawienia" - i na samym dole "Ustawienia spamu" wystarczy to odznaczyć