Nowy starter

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowy starter

Post autor: Joanna_Plus »

mbae,

pytam, ponieważ aktualnie nie ma możliwości włączenia numeru do sieci, bez rejestracji numeru: http://www.plus.pl/informacja-o-zmianach-rsut.
mbae pisze:Wykonałem wtedy bodajże 2 połączenia.
I podejrzewam tutaj taką sytuację. W celu weryfikacji proszę skontaktuj się z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adan199518
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 paź 2016, o 16:19

Aktywacja karty microsim

Post autor: Adan199518 »

Mój problem polega na tym, że po zakupie starteru z Plusa do tej pory nie została dokonana aktywacja numeru.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, o 17:01 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Nowy starter

Post autor: Przemek_Plus »

Adan199518, czy nastąpiło włączenie numeru do sieci poprzez wykonanie połączenia lub wysłanie SMS-a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adan199518
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 paź 2016, o 16:19

Re: Nowy starter

Post autor: Adan199518 »

Nie mogę wykonać żadnego połączenia ani wysłać smsa. Jak wykonuje połączenie słyszę informacje o zarejestrowaniu karty
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Nowy starter

Post autor: Magda_Plus »

Adan199518 czy dokonałeś rejestracji nowego startera (http://www.plus.pl/rejestracja)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
monter
PlusManiak
Posty: 115
Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:39

Re: Nowy starter + rejestracja

Post autor: monter »

Witam!

Około pół roku temu dostałem starter Plush'a. Teraz chciałem z niego skorzystać. Był nieaktywny, więc dokonałem jego rejestracji wysyłając z innego zarejestrowanego numeru na kartę SMS "ZAREJESTRUJ nr_tel nr_SIM".
Po kilku minutach dostałem potwierdzenie, że wskazany numer został zarejestrowany na moje dane.
Wyłączyłem i włączyłem do sieci kartę Plush, ale nadal nie można wykonywać połączeń. Pojawia się komunikat głosowy o konieczności rejestracji.

Jak długo po rejestracji następuje aktywowanie numeru?

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowy starter

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj monter,

zdjęcie blokady odbywa się w kolejności zgłoszeń, natomiast na ogół nie trwa to długo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
monter
PlusManiak
Posty: 115
Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:39

Re: Nowy starter

Post autor: monter »

Joanna_Plus,
czy na rejestrowany numer wysyłana jest jakaś informacja, gdy zostanie odblokowany (włączony do sieci)?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowy starter

Post autor: Joanna_Plus »

monter,

po rejestracji konieczne jest przelogowanie telefonu (wył./wł.). Następnie wykonanie połączenia/wysłanie SMS-a w celu pełnego uaktywnienia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
monter
PlusManiak
Posty: 115
Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:39

Re: Nowy starter

Post autor: monter »

Joanna_Plus,
po kilku godzinach od rejestracji i kilku przelogowaniach karta uzyskała dostęp do sieci.

Dziękuję za wyjaśnienia,
pozdrawiam!
Mikuu
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 14 cze 2013, o 01:08

Plush - rejestracja - nadal blokada

Post autor: Mikuu »

Witam, aktywowałem starter Plusha, zarejestrowałem go i nadal mam blokadę połączeń. Po wysłaniu SMSa o statusie rejestracji przychodzi mi że numer jest zarejestrowany, a blokada dalej jest. Wyłączanie i włączanie telefonu nie pomaga.
DLACZEGO?
Ostatnio zmieniony 2 gru 2016, o 13:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nowy starter

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Mikuu,
Mikuu pisze:zarejestrowałem go
Kiedy odbyła się ta rejestracja?
Mikuu pisze:nadal mam blokadę połączeń
Przy próbie wykonania połączenia pojawia się komunikat o konieczności rejestracji numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cr4zy_W0Lf
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57

Nowy numer problem z ważnością konta

Post autor: Cr4zy_W0Lf »

Witam.
Kupiłem we wtorek nowy starter z Plusha w salonie Plus, zarejestrowałem go, po powrocie do domu włożyłem kartę do telefonu i według informacji powinienem mieć na nowej karcie 5zł i 15dni na połączenia wychodzące, jak się okazało na karcie jest 1zł a połączenia wychodzące są ważne do 15-09-2016 02:59:54. W czym jest problem ową kartą ? Bo nie wiem czy mogę ją doładować normalnie i aktywować bonusy. Dodam że problem zgłaszałem już we wtorek ale jakoś brak odzewu i troszke mnie to irytuje.

P.S-Dodaję screen z telefonu.
Załączniki
16117384_1222568584458446_1813785226_n.jpg
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, o 15:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Nowy numer problem z ważnością konta

Post autor: pepcia2 »

Sprawdź pod kodem *121# i *136# ;-)
Cr4zy_W0Lf
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2017, o 14:57

Re: Nowy numer problem z ważnością konta

Post autor: Cr4zy_W0Lf »

Pod *121# pokazuje pakiet kwotowy 4zł - starter i w nawiasie (0.00) Pod *136# brak aktywnych promocji bo bonusów jeszczenie włączylem. Ale teraz zasadnicze pytanie dlaczego ważność konta pokazuje do tego 15.09.2016 ?
Załączniki
Screenshot_20170120-143545.png
ODPOWIEDZ