Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
filipm
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 mar 2014, o 12:13

Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

Post autor: filipm »

Witam,

Wykupiłem najtańszy pakiet internetowy.
Zeżarło mi kasę za pakiet.

Tydzień później używałem googlemaps oraz przeglądarki internetowej.

Z moich 40-50 zł zrobiło się nagle 50 groszy.


Gdzie mogę to zgłosić, zareklamować?
Albo jak mogę szybciej zerwać umowę, ponieważ został mi ponad rok w miksie.....
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj filipm,

jaki pakiet został przez Ciebie aktywowany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
filipm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2014, o 12:13

Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

Post autor: filipm »

Pakiet internetowy 7 zł Non Stop

100MB
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

Post autor: Joanna_Plus »

filipm,

kiedy taka sytuacja miała miejsce? Gdy wykonywałeś te połączenia:
filipm pisze:Tydzień później używałem googlemaps oraz przeglądarki internetowej.
Pakiet nadal był widoczny pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
filipm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2014, o 12:13

Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

Post autor: filipm »

Kod mi nie pokazuje pakietu internetowego.

Jednakże korzystałem z niego przez cały dzień, zaraz po tym, jak go wklepałem...

Jako GPS.
Na koniec dnia, wieczorem - sprawdziłem stan konta i wszystko było ok!!!




Tydzień później nawet mi przez myśl nie przeszło, aby sprawdzić czy pakiet wciąż funkcjonuje.
Mało tego - kiedyś miałem ten pakiet, szczebelek wyżej i korzystałem z niego przez parę miesięcy! Bezproblemowo!

Więc wiem jak to działa i wiem, że wszystko jest zautomatyzowane i w razie problemów - na bieżąco poprzez sms'y - ostrzegane.


Tym razem jednak zostałem ................... i mam już dosyć.

Gdzie mogę to zgłosić?
Jak mogę wcześniej wypowiedzieć umowę, powołując się na w.w?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę

Post autor: Joanna_Plus »

filipm,
filipm pisze:Wykupiłem najtańszy pakiet internetowy.
Najtańszy wariant to pakiet 2 zł Non Stop, który dodawany jest na okres 24 godzin. Może to on był aktywowany?
filipm pisze:Gdzie mogę to zgłosić?
Jak mogę wcześniej wypowiedzieć umowę, powołując się na w.w?
Takie sprawy należy skierować do Departamentu Reklamacji. Informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ