Witam,
Wykupiłem najtańszy pakiet internetowy.
Zeżarło mi kasę za pakiet.
Tydzień później używałem googlemaps oraz przeglądarki internetowej.
Z moich 40-50 zł zrobiło się nagle 50 groszy.
Gdzie mogę to zgłosić, zareklamować?
Albo jak mogę szybciej zerwać umowę, ponieważ został mi ponad rok w miksie.....
Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 mar 2014, o 12:13
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę
Witaj filipm,
jaki pakiet został przez Ciebie aktywowany?
jaki pakiet został przez Ciebie aktywowany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę
Pakiet internetowy 7 zł Non Stop
100MB
100MB
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę
filipm,
kiedy taka sytuacja miała miejsce? Gdy wykonywałeś te połączenia:
kiedy taka sytuacja miała miejsce? Gdy wykonywałeś te połączenia:
Pakiet nadal był widoczny pod kodem *136#?filipm pisze:Tydzień później używałem googlemaps oraz przeglądarki internetowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę
Kod mi nie pokazuje pakietu internetowego.
Jednakże korzystałem z niego przez cały dzień, zaraz po tym, jak go wklepałem...
Jako GPS.
Na koniec dnia, wieczorem - sprawdziłem stan konta i wszystko było ok!!!
Tydzień później nawet mi przez myśl nie przeszło, aby sprawdzić czy pakiet wciąż funkcjonuje.
Mało tego - kiedyś miałem ten pakiet, szczebelek wyżej i korzystałem z niego przez parę miesięcy! Bezproblemowo!
Więc wiem jak to działa i wiem, że wszystko jest zautomatyzowane i w razie problemów - na bieżąco poprzez sms'y - ostrzegane.
Tym razem jednak zostałem ................... i mam już dosyć.
Gdzie mogę to zgłosić?
Jak mogę wcześniej wypowiedzieć umowę, powołując się na w.w?
Jednakże korzystałem z niego przez cały dzień, zaraz po tym, jak go wklepałem...
Jako GPS.
Na koniec dnia, wieczorem - sprawdziłem stan konta i wszystko było ok!!!
Tydzień później nawet mi przez myśl nie przeszło, aby sprawdzić czy pakiet wciąż funkcjonuje.
Mało tego - kiedyś miałem ten pakiet, szczebelek wyżej i korzystałem z niego przez parę miesięcy! Bezproblemowo!
Więc wiem jak to działa i wiem, że wszystko jest zautomatyzowane i w razie problemów - na bieżąco poprzez sms'y - ostrzegane.
Tym razem jednak zostałem ................... i mam już dosyć.
Gdzie mogę to zgłosić?
Jak mogę wcześniej wypowiedzieć umowę, powołując się na w.w?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet Internetowy nie działa. Zeżarło mi kasę
filipm,
Najtańszy wariant to pakiet 2 zł Non Stop, który dodawany jest na okres 24 godzin. Może to on był aktywowany?filipm pisze:Wykupiłem najtańszy pakiet internetowy.
Takie sprawy należy skierować do Departamentu Reklamacji. Informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.filipm pisze:Gdzie mogę to zgłosić?
Jak mogę wcześniej wypowiedzieć umowę, powołując się na w.w?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ