Teraz jest 29 cze 2017, o 09:57

Zostaw Kontakt




Wyłączenie pakietów

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

weronika34611

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 mar 2014, o 21:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Simplus

Wyłączenie pakietów

Post19 mar 2014, o 21:32

etuij52016

Witam. Mam problem z wyłączeniem pakietów: MINI SMS oraz MAXI MINUTY. Próbuje wyłączyć oba pakiety od niedzieli i nic się nie dzieje. Pisze, że usługa chwilowo nie dostępna jest. Jutro pobiorą państwo mi z kąta 10zł za pakiet MAXI MINUTY, którego już nie chcę, a muszę go wyłączyć o 16:00 żeby nie została kolejna pobrana opłata.
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2885
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 49 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Mix7
  • Model telefonu: Xiaomi MI4

Re: Wyłączenie pakietów

Post19 mar 2014, o 23:03

Pakiet MiniSms wyłączysz kodem *121*00*03#
Maxi Minuty są ważne przez 30dni od aktywacji i po tym czasie pakiet ulega dezaktywacji ;-)

Za ten post autor pepcia2 otrzymał podziękowanie od
Joanna_Plus(20 mar 2014, o 10:37)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18008
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1443 razy

Re: Wyłączenie pakietów

Post20 mar 2014, o 10:37

Witaj weronika34611,

potwierdzam to co napisała pepcia2. A jakie kody wpisywałaś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bart125

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 17:03
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix VII
  • Model telefonu: Sony Xperia M

Aktywny pakiet mimo dezaktywacji

Post29 maja 2017, o 13:14

Witam serdecznie,

Mam problem - dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich, zostawiłam pakiet internetowy wynikający z kontraktu - pytanie jest następujące dlaczego z konta pobierane są opłaty za pakiet 200 min, a pakiet internetowy jest nieaktywny?
Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy, pakiet internetowy nie był ruszany,jedynie dokupowany dodatkowy pakiet, po wykorzystaniu podstawowego.

Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?

Proszę o weryfikację i zwrot niezasadnie pobranych środków (pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)

Po raz kolejny PLUS zawodzi...
Ostatnio edytowano 29 maja 2017, o 13:33 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18008
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1443 razy

Re: Wyłączenie pakietów

Post29 maja 2017, o 13:33

Witaj Bart125,
Bart125 napisał(a):dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich

Bart125 napisał(a):Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy

Bart125 napisał(a):(pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)

Na początku umowy czyli kiedy? Pakiet był dezaktywowany po zasileniu konta? Jaki kod został użyty i jaka informacja pojawiła się po jego wprowadzeniu?
Bart125 napisał(a):Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?

Napisz proszę w jaki sposób weryfikujesz, że saldo konta pomniejszane jest w wyniku połączeń za pakietową transmisję danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], jarek607, simplus_pawel i 44 gości