Strona 1 z 1

Wyłączenie pakietów

: 19 mar 2014, o 22:32
autor: weronika34611
Witam. Mam problem z wyłączeniem pakietów: MINI SMS oraz MAXI MINUTY. Próbuje wyłączyć oba pakiety od niedzieli i nic się nie dzieje. Pisze, że usługa chwilowo nie dostępna jest. Jutro pobiorą państwo mi z kąta 10zł za pakiet MAXI MINUTY, którego już nie chcę, a muszę go wyłączyć o 16:00 żeby nie została kolejna pobrana opłata.

Re: Wyłączenie pakietów

: 20 mar 2014, o 00:03
autor: pepcia2
Pakiet MiniSms wyłączysz kodem *121*00*03#
Maxi Minuty są ważne przez 30dni od aktywacji i po tym czasie pakiet ulega dezaktywacji ;-)

Re: Wyłączenie pakietów

: 20 mar 2014, o 11:37
autor: Joanna_Plus
Witaj weronika34611,

potwierdzam to co napisała pepcia2. A jakie kody wpisywałaś?

Aktywny pakiet mimo dezaktywacji

: 29 maja 2017, o 14:14
autor: Bart125
Witam serdecznie,

Mam problem - dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich, zostawiłam pakiet internetowy wynikający z kontraktu - pytanie jest następujące dlaczego z konta pobierane są opłaty za pakiet 200 min, a pakiet internetowy jest nieaktywny?
Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy, pakiet internetowy nie był ruszany,jedynie dokupowany dodatkowy pakiet, po wykorzystaniu podstawowego.

Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?

Proszę o weryfikację i zwrot niezasadnie pobranych środków (pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)

Po raz kolejny PLUS zawodzi...

Re: Wyłączenie pakietów

: 29 maja 2017, o 14:33
autor: Joanna_Plus
Witaj Bart125,
Bart125 pisze:dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich
Bart125 pisze:Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy
Bart125 pisze:(pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)
Na początku umowy czyli kiedy? Pakiet był dezaktywowany po zasileniu konta? Jaki kod został użyty i jaka informacja pojawiła się po jego wprowadzeniu?
Bart125 pisze:Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?
Napisz proszę w jaki sposób weryfikujesz, że saldo konta pomniejszane jest w wyniku połączeń za pakietową transmisję danych?