Wyłączenie pakietów
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 mar 2014, o 22:22
Wyłączenie pakietów
Witam. Mam problem z wyłączeniem pakietów: MINI SMS oraz MAXI MINUTY. Próbuje wyłączyć oba pakiety od niedzieli i nic się nie dzieje. Pisze, że usługa chwilowo nie dostępna jest. Jutro pobiorą państwo mi z kąta 10zł za pakiet MAXI MINUTY, którego już nie chcę, a muszę go wyłączyć o 16:00 żeby nie została kolejna pobrana opłata.
Re: Wyłączenie pakietów
Pakiet MiniSms wyłączysz kodem *121*00*03#
Maxi Minuty są ważne przez 30dni od aktywacji i po tym czasie pakiet ulega dezaktywacji
Maxi Minuty są ważne przez 30dni od aktywacji i po tym czasie pakiet ulega dezaktywacji
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietów
Witaj weronika34611,
potwierdzam to co napisała pepcia2. A jakie kody wpisywałaś?
potwierdzam to co napisała pepcia2. A jakie kody wpisywałaś?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywny pakiet mimo dezaktywacji
Witam serdecznie,
Mam problem - dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich, zostawiłam pakiet internetowy wynikający z kontraktu - pytanie jest następujące dlaczego z konta pobierane są opłaty za pakiet 200 min, a pakiet internetowy jest nieaktywny?
Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy, pakiet internetowy nie był ruszany,jedynie dokupowany dodatkowy pakiet, po wykorzystaniu podstawowego.
Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?
Proszę o weryfikację i zwrot niezasadnie pobranych środków (pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)
Po raz kolejny PLUS zawodzi...
Mam problem - dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich, zostawiłam pakiet internetowy wynikający z kontraktu - pytanie jest następujące dlaczego z konta pobierane są opłaty za pakiet 200 min, a pakiet internetowy jest nieaktywny?
Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy, pakiet internetowy nie był ruszany,jedynie dokupowany dodatkowy pakiet, po wykorzystaniu podstawowego.
Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?
Proszę o weryfikację i zwrot niezasadnie pobranych środków (pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)
Po raz kolejny PLUS zawodzi...
Ostatnio zmieniony 29 maja 2017, o 14:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietów
Witaj Bart125,
Bart125 pisze:dezaktywowałam pakiet 200 min do wszystkich
Bart125 pisze:Pakiety były dezaktywowane zaraz na początku umowy
Na początku umowy czyli kiedy? Pakiet był dezaktywowany po zasileniu konta? Jaki kod został użyty i jaka informacja pojawiła się po jego wprowadzeniu?Bart125 pisze:(pakiet 200 min został dezaktywowany w dniu dzisiejszym 29-05-2017)
Napisz proszę w jaki sposób weryfikujesz, że saldo konta pomniejszane jest w wyniku połączeń za pakietową transmisję danych?Bart125 pisze:Dodatkowo mimo wyłączonej transmisji komórkowej po stronie telefonu środki zostają zabrane z konta - czy może mi ktoś to wytłumaczyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ