BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 mar 2014, o 14:14
BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
Od pewnego czasu nie dostaje smsów potwierdzających np doładowanie konta, aktywacji usługi itp. Nie wiem jaka jest przyczyna, w telefonie mam jeszcze ponad 6GB wolego miejsca. LICZĘ NA POMOC:)!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
gonia_n,
inne wiadomości rozumiem, że dochodzą bez problemu?
inne wiadomości rozumiem, że dochodzą bez problemu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
w tym momencie zależy mi na wyłączeniu usługi "Pakiet internetowy 15zł Non Stop",wpisuje kod *136*00*12# i bez smsa potwierdzającego nie wiem czy faktycznie się wyłączył:/, tak samo jest jak doładowuje konto- brak jakiegokolwiek potwierdzenia doładowania ale pieniążki dochodzą na konto. Również kiedyś przychodziły mi smsy przypominające o kończeniu się pakietów np ten za internet 15zł bo korzystam z niego przez dłuższy okres czasu, a teraz sama muszę pilnować kiedy usługa się kończy i co za tym idzie kiedy automatycznie zostaną pobrane pieniążki na przedłużenie pakietu. Teraz jestem za granicą i chce mieć pewność że się wyłączył...
Edycja:
tak normalne wiadomości sms do znajomych itp dochodzą bez problemów
Edycja:
tak normalne wiadomości sms do znajomych itp dochodzą bez problemów
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, o 14:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
gonia_n,
a po wpisaniu samego kodu *136# też brak informacji zwrotnej? Od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Od wyjazdu za granicę?
a po wpisaniu samego kodu *136# też brak informacji zwrotnej? Od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Od wyjazdu za granicę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
również po wpisaniu kodu *136# jest to samo "Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na sms potwierdzający" ...i ten sms nie dociera. Ta sytuacja trwa dłużej, będąc w Polsce myślałam że ten problem sam minie bo może są jakieś modernizacje itp, potem usuwałam zbędne aplikacje z telefonu bo myślałam że to być może pomoże- ale nic z tego:/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
gonia_n,
numer 119119 nie został dodany do wiadomości blokowanych? Masz możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu? A działa kod *110#?
numer 119119 nie został dodany do wiadomości blokowanych? Masz możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu? A działa kod *110#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: BRAK SMSÓW POTWIERDZAJĄCYCH
COŚ MNIE TKNĘŁO i postanowiłam odinstalować antywirusa "MOBILE SECURITY & ANTYVIRUS AVAST SOFTWARE", i problem rozwiązany!:) Teraz jak sobie przypominam gdy postanowiłam bo dobrych komentarzach na "Sklep Play" zmienić antyvirusa na tego-to on musiał być tym powodem początków moich problemów. Zainstalowałam poprzedni "ESET" I JEGO POLECAM!- WSZYTKO WRÓCIŁO DO NORMY .Pozdrawiam i dziękuje za pomoc:)! PS:Dzisiaj też doładuje konto i sprawdzę czy ten sms potwierdzający również dojdzie, ale liczę na to że tak;)