Problem z kartą SIM po wymianie.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 kwie 2014, o 12:33
Problem z kartą SIM po wymianie.
Dzień dobry,
Po uszkodzeniu karty SIM, w poniedziałek w salonie Plusa została ona wymieniona na nową, która miała zacząć działać w ciągu godziny. Niestety, po ponad 48 godzinach nic się nie zminiło, a telefon wyswietla komunikat 'karta SIM nieaktywna'. Jedyna oznaka działania karty to żądanie kodu PIN, o który telefon nie prosił przy włożeniu poprzedniej karty od kiedy przestała działać. Wczoraj opisałam problem na facebooku Plusa i doradzono mi czekanie, ponieważ aktywacja może trwać DO 48 godzin. Co mogę zrobić teraz, po upływie tego czasu?
Będę wdzięczna za pomoc.
Po uszkodzeniu karty SIM, w poniedziałek w salonie Plusa została ona wymieniona na nową, która miała zacząć działać w ciągu godziny. Niestety, po ponad 48 godzinach nic się nie zminiło, a telefon wyswietla komunikat 'karta SIM nieaktywna'. Jedyna oznaka działania karty to żądanie kodu PIN, o który telefon nie prosił przy włożeniu poprzedniej karty od kiedy przestała działać. Wczoraj opisałam problem na facebooku Plusa i doradzono mi czekanie, ponieważ aktywacja może trwać DO 48 godzin. Co mogę zrobić teraz, po upływie tego czasu?
Będę wdzięczna za pomoc.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2014, o 10:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Doprecyzowanie tematu wątku.
Powód: Doprecyzowanie tematu wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
Witaj szelestka,
dobrze rozumiem, że po wpisaniu kodu PIN pojawia się informacja:
dobrze rozumiem, że po wpisaniu kodu PIN pojawia się informacja:
szelestka pisze: 'karta SIM nieaktywna'
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM
Tak, jeden z telefonów, w których testowałam kartę, pokazuje właśnie taki komunikat PO podaniu PIN-u, natomiast w innym modelu jedyny komunikat to informacja o ograniczeniu do połączeń alarmowych ('Emergency call only').
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
wyślij mi proszę numer telefonu oraz numer dotychczasowej i nowej karty SIM przez ten formularz. Sprawdzę wówczas etap realizacji tej wymiany.
wyślij mi proszę numer telefonu oraz numer dotychczasowej i nowej karty SIM przez ten formularz. Sprawdzę wówczas etap realizacji tej wymiany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM
Przesłałam dane, będę wdzięczna za dalszą pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
wiadomość dotarła, dziękuję. Posiadasz wniosek o wymianę karty? W jakim punkcie dokonywane były te czynności - chodzi mi o adres oczywiście ?
wiadomość dotarła, dziękuję. Posiadasz wniosek o wymianę karty? W jakim punkcie dokonywane były te czynności - chodzi mi o adres oczywiście ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM
Wniosku jako takiego nie mam ze sobą, jedynie paragon potwierdzający zakup duplikatu karty oraz kopię karty rejestracyjnej. Karta została wydana w Salonie Plusa w Katowicach przy ul. Warszawskiej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
a możesz podejść do tego punktu?
a możesz podejść do tego punktu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM
Niestety, dopiero w piątek; miałam nadzieję, że uda się to rozwiązać zdalnie. Mogę zapytać, na czym właściwie polega ten problem? Czy prawdopodobnie jest to jakaś wada fizyczna? Jeśli oczywiście możliwe jest określenie tego w tej chwili.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
musi do nas wpłynąć wniosek, o którym pisałam wcześniej. To była ul. Warszawska 1?
musi do nas wpłynąć wniosek, o którym pisałam wcześniej. To była ul. Warszawska 1?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z kartą SIM
Tak, dokładnie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
skontaktuję się z punktem w tej sprawie i dam Ci znać.
skontaktuję się z punktem w tej sprawie i dam Ci znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
odpisałam na Twoją wiadomość .
odpisałam na Twoją wiadomość .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z kartą SIM
szelestka,
przeloguj proszę telefon. Nowa karta powinna już działać.
przeloguj proszę telefon. Nowa karta powinna już działać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ