WItam od stycznia mam problem, otoz same mi sie wlaczaja rozne pakiety i za kilka sekund one sie wylaczaja.Gdzie pobiera mi pieniazki. Skladalam juz 5 reklamacji, zmienialam telefon, kazano w biurze obslugi kupic mi nowa karte i co? Przed wczoraj znowu to samo:
Pakiet 30 MB UE 3 dni zostal wlaczony o godz.: 13:42:06
Wylaczyl mi sie o godz. : 13:42:42
Nie znam kosztu tej uslugi
Wlaczyl mi sie pakiet 250 sms do wszystkich sieci o godz.: 13:55:37
Wylaczyl mi sie o godz.: 13:55:54
Zabralo mi 10zl.
Włacza i wyłacza sie rowniez:
GPRS
ROAMING
USLUGA NISKI KREDYT
USLUGA INFOBLOKADA
USLUGA FECABOOK 1D
Telefon blokuje haslem, wiec nikt nie ma mozliwosci, aby wlaczyc czy wylaczyc uslugi.
Nie mam telefonu dotykowego, lecz z klawiatura kuwerta, nie nosze telefonu w kieszeni.
Mialam 43 zl na koncie mam 16 ;/
Prosze mi pomoc bo jasny szlak mnie trafi!
Jeszcze jedno zostalo mi gdzies 8 doladowan czy moge zerwac umowe z tytulu nie kopetencji i oszustwa? Bo to, ze pobiera mi za jakies pakiety pieniazki to wydaje mi sie, ze jest to oszustwo.
Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 16:48
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!
Witaj Marietta3333,
to zawsze są te same pakiety i te same usługi?
to zawsze są te same pakiety i te same usługi?
Taką decyzję może podjąć jedynie Departament Reklamacji.Marietta3333 pisze:Jeszcze jedno zostalo mi gdzies 8 doladowan czy moge zerwac umowe z tytulu nie kopetencji i oszustwa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 16:48
Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!
Sa to rozne pakiety.
Np.:
Pakiet 500 smsow
Roaming
Infoblokada
Niski kredyt
Pakiety internetowe
Darmowe weekendy
Jakies minuty.
Rozne. Co moze byc powodem tego?
Np.:
Pakiet 500 smsow
Roaming
Infoblokada
Niski kredyt
Pakiety internetowe
Darmowe weekendy
Jakies minuty.
Rozne. Co moze byc powodem tego?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!
Marietta3333,
prześlij mi proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Podaj też jak najwięcej przykładów takich sytuacji (kiedy pakiet/usługę włączono, kiedy dezaktywowano).
Była próba całkowitego zresetowania telefony (wyłączenia aparatu, wyjęcie baterii, karty SIM)?
prześlij mi proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Podaj też jak najwięcej przykładów takich sytuacji (kiedy pakiet/usługę włączono, kiedy dezaktywowano).
Była próba całkowitego zresetowania telefony (wyłączenia aparatu, wyjęcie baterii, karty SIM)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 16:48
Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!
Robilam juz wszystko.
Wlaczalam i wylaczalam telefon.
Przekladalam karte sim do innego telefonu.
Kupilam nowa karte sim tak jak w biurze obslugi mi kazano.
Zalozylam kod na telefon.
Mam telefon z klawiatura kuwerta, nie dotykowy
Nikt nie ma do niego dostepu zeby mogl cos takiego robic.
Jestem juz zmeczona tym proszeniem sie o wyjasnienie tej sytuacji.
To wszystko dzieje sie od stycznia a ja nie mam ochoty powtornie siadac i pisac dokladnie jakie pakiety i o ktorej godz. sie wlaczaja i wylaczaja.
W ostatniej reklamacji napisalam, rowniez tu co mi sie wlaczylo i wylaczalo i jaki jest tego czas.
Podam numer telefonu w formularzu i prosze sprawdzic co tam sie dzieje.
Bo jezeli ktos nie rozwiaze tego w ciagu 7 dni to ja skladam pismo z wypowiedzeniem umowy, a jestem klientem plusa juz kilkanasie dobrych lat.
Wlaczalam i wylaczalam telefon.
Przekladalam karte sim do innego telefonu.
Kupilam nowa karte sim tak jak w biurze obslugi mi kazano.
Zalozylam kod na telefon.
Mam telefon z klawiatura kuwerta, nie dotykowy
Nikt nie ma do niego dostepu zeby mogl cos takiego robic.
Jestem juz zmeczona tym proszeniem sie o wyjasnienie tej sytuacji.
To wszystko dzieje sie od stycznia a ja nie mam ochoty powtornie siadac i pisac dokladnie jakie pakiety i o ktorej godz. sie wlaczaja i wylaczaja.
W ostatniej reklamacji napisalam, rowniez tu co mi sie wlaczylo i wylaczalo i jaki jest tego czas.
Podam numer telefonu w formularzu i prosze sprawdzic co tam sie dzieje.
Bo jezeli ktos nie rozwiaze tego w ciagu 7 dni to ja skladam pismo z wypowiedzeniem umowy, a jestem klientem plusa juz kilkanasie dobrych lat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!
Marietta3333,
podaj mi proszę informację co pojawia się po zalogowaniu do aplikacji Plus online w zakładce Konto i formalności - Historia zleceń?
podaj mi proszę informację co pojawia się po zalogowaniu do aplikacji Plus online w zakładce Konto i formalności - Historia zleceń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ