Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Marietta3333
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 16:48

Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

Post autor: Marietta3333 »

WItam od stycznia mam problem, otoz same mi sie wlaczaja rozne pakiety i za kilka sekund one sie wylaczaja.Gdzie pobiera mi pieniazki. Skladalam juz 5 reklamacji, zmienialam telefon, kazano w biurze obslugi kupic mi nowa karte i co? Przed wczoraj znowu to samo:

Pakiet 30 MB UE 3 dni zostal wlaczony o godz.: 13:42:06
Wylaczyl mi sie o godz. : 13:42:42
Nie znam kosztu tej uslugi

Wlaczyl mi sie pakiet 250 sms do wszystkich sieci o godz.: 13:55:37
Wylaczyl mi sie o godz.: 13:55:54
Zabralo mi 10zl.

Włacza i wyłacza sie rowniez:
GPRS
ROAMING
USLUGA NISKI KREDYT
USLUGA INFOBLOKADA
USLUGA FECABOOK 1D

Telefon blokuje haslem, wiec nikt nie ma mozliwosci, aby wlaczyc czy wylaczyc uslugi.
Nie mam telefonu dotykowego, lecz z klawiatura kuwerta, nie nosze telefonu w kieszeni.
Mialam 43 zl na koncie mam 16 ;/
Prosze mi pomoc bo jasny szlak mnie trafi!

Jeszcze jedno zostalo mi gdzies 8 doladowan czy moge zerwac umowe z tytulu nie kopetencji i oszustwa? Bo to, ze pobiera mi za jakies pakiety pieniazki to wydaje mi sie, ze jest to oszustwo.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Marietta3333,

to zawsze są te same pakiety i te same usługi?
Marietta3333 pisze:Jeszcze jedno zostalo mi gdzies 8 doladowan czy moge zerwac umowe z tytulu nie kopetencji i oszustwa?
Taką decyzję może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marietta3333
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 16:48

Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

Post autor: Marietta3333 »

Sa to rozne pakiety.
Np.:
Pakiet 500 smsow
Roaming
Infoblokada
Niski kredyt
Pakiety internetowe
Darmowe weekendy
Jakies minuty.
Rozne. Co moze byc powodem tego?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

Post autor: Joanna_Plus »

Marietta3333,

prześlij mi proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Podaj też jak najwięcej przykładów takich sytuacji (kiedy pakiet/usługę włączono, kiedy dezaktywowano).
Była próba całkowitego zresetowania telefony (wyłączenia aparatu, wyjęcie baterii, karty SIM)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marietta3333
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 16:48

Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

Post autor: Marietta3333 »

Robilam juz wszystko.
Wlaczalam i wylaczalam telefon.
Przekladalam karte sim do innego telefonu.
Kupilam nowa karte sim tak jak w biurze obslugi mi kazano.
Zalozylam kod na telefon.
Mam telefon z klawiatura kuwerta, nie dotykowy
Nikt nie ma do niego dostepu zeby mogl cos takiego robic.
Jestem juz zmeczona tym proszeniem sie o wyjasnienie tej sytuacji.
To wszystko dzieje sie od stycznia a ja nie mam ochoty powtornie siadac i pisac dokladnie jakie pakiety i o ktorej godz. sie wlaczaja i wylaczaja.
W ostatniej reklamacji napisalam, rowniez tu co mi sie wlaczylo i wylaczalo i jaki jest tego czas.
Podam numer telefonu w formularzu i prosze sprawdzic co tam sie dzieje.
Bo jezeli ktos nie rozwiaze tego w ciagu 7 dni to ja skladam pismo z wypowiedzeniem umowy, a jestem klientem plusa juz kilkanasie dobrych lat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wlaczaja i wylaczaja mi sie pakiety ! POMOCY!

Post autor: Joanna_Plus »

Marietta3333,

podaj mi proszę informację co pojawia się po zalogowaniu do aplikacji Plus online w zakładce Konto i formalności - Historia zleceń?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ