SMS PREMIUM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
iratex,
sprawdź zatem proszę, czy w ustawieniach wiadomości jest zgoda na wysyłanie wiadomości Premium.
sprawdź zatem proszę, czy w ustawieniach wiadomości jest zgoda na wysyłanie wiadomości Premium.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
jeszcze 27 kwietnia wychodzily bez problemu, gdzie to mam sprawdzic bo w ustawieniach wiadomosci nic nie ma na temat premium
Edycja: zwykle smsy przechodzą a telefon to ZTE Blade A452
Edycja: zwykle smsy przechodzą a telefon to ZTE Blade A452
Ostatnio zmieniony 1 lut 2018, o 15:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty. Nie pisz proszę post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ.
Powód: Połączono posty. Nie pisz proszę post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
iratex,
zazwyczaj ta opcja znajduję się po wybraniu zakładki - Ustawienia-> Menedżer aplikacji -> Wszystkie -> Wiadomości. Po otwarciu informacji o aplikacji Wiadomości, jest lista rozwijalna pod opcją "Wyślij SMS Premium" w Zezwoleniach. Rozwijasz ją i zaznaczasz np "Zawsze zezwalaj" albo "Pytaj".
zazwyczaj ta opcja znajduję się po wybraniu zakładki - Ustawienia-> Menedżer aplikacji -> Wszystkie -> Wiadomości. Po otwarciu informacji o aplikacji Wiadomości, jest lista rozwijalna pod opcją "Wyślij SMS Premium" w Zezwoleniach. Rozwijasz ją i zaznaczasz np "Zawsze zezwalaj" albo "Pytaj".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
Nie ma takiego ustawienia w tym telefonie. Przejrzałem wszystko
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
iratex,
u mnie wygląda to tak:
Zweryfikuj proszę jak wygląda kwestia wysyłania tych wiadomości, po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
u mnie wygląda to tak:
Zweryfikuj proszę jak wygląda kwestia wysyłania tych wiadomości, po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
No to juz trudny temat bo nie mam innego telefonu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
iratex,
Jak rozumiem, żadne blokady w tym czasie, w ramach tych usług nie były zgłaszane, a wiadomość jak twierdzisz nie wychodzi z telefonu, to pozostaje próba jego przelogowania (wył./wł.). Jeżeli to nie pomoże, to obawiam się, że zmiana urządzenia będzie konieczna .iratex pisze:jeszcze 27 kwietnia wychodzily bez problemu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
Może tak tu link
Re: SMS PREMIUM
I dzisiaj niespodzianka , na koncie mniej 2.46zł.
W dn 11 luty dostałem wiadomość z numeru 72805 od jakiejś napalonej laski , która chce mnie poznać.
Przeczytałem dokładnie regulamin świadczenia usługi i odesłałem podobno bezpłatną wiadomość o treści STOP na numer 72805.
Otrzymałem informację zwrotną o wyłączeniu usługi.
Opłata została pobrana za wysłanie wiadomości na numer AA72805 w wysokości 2,46zł.i nie wiem dokładnie za co bo nie wysyłałem takiej wiadomości.
Dzisiaj sprawdzałem wysyłając SMS o treści LISTA na numer 8888 (SMS bezpłatny) i mam zero aktywnych usług.
Czy i gdzie mogę złożyć reklamację na zaistniałą sytuację?
Nie chodzi już o te 2 złote , ale o jakieś zasady, bo teraz 2 za czas jakiś może ze 20 zł i tak dalej.
Gdzie mogę założyć blokadę na numer telefonu tak skutecznie , aby żadne pierdoły do mnie nie przychodziły.
Nie liczę , że wygram samochód w loterii ani nic innego i to mnie nie bawi.
Mam możliwość blokowania nie chcianych numerów w telefonie , ale ten pierwszy i tak musi przyjść żeby go można zablokować , kilka tam już jest.
W sieci premium-mobile skąd się przeniosłem do plusa jakoś się dało , ponieważ ani jedna ni chciana wiadomość do mnie nie przyszła , wystarczyła jedna rozmowa z biurem obsługi i sprawa została załatwiona .
Proszę o informację
Pozdrawiam
W dn 11 luty dostałem wiadomość z numeru 72805 od jakiejś napalonej laski , która chce mnie poznać.
Przeczytałem dokładnie regulamin świadczenia usługi i odesłałem podobno bezpłatną wiadomość o treści STOP na numer 72805.
Otrzymałem informację zwrotną o wyłączeniu usługi.
Opłata została pobrana za wysłanie wiadomości na numer AA72805 w wysokości 2,46zł.i nie wiem dokładnie za co bo nie wysyłałem takiej wiadomości.
Dzisiaj sprawdzałem wysyłając SMS o treści LISTA na numer 8888 (SMS bezpłatny) i mam zero aktywnych usług.
Czy i gdzie mogę złożyć reklamację na zaistniałą sytuację?
Nie chodzi już o te 2 złote , ale o jakieś zasady, bo teraz 2 za czas jakiś może ze 20 zł i tak dalej.
Gdzie mogę założyć blokadę na numer telefonu tak skutecznie , aby żadne pierdoły do mnie nie przychodziły.
Nie liczę , że wygram samochód w loterii ani nic innego i to mnie nie bawi.
Mam możliwość blokowania nie chcianych numerów w telefonie , ale ten pierwszy i tak musi przyjść żeby go można zablokować , kilka tam już jest.
W sieci premium-mobile skąd się przeniosłem do plusa jakoś się dało , ponieważ ani jedna ni chciana wiadomość do mnie nie przyszła , wystarczyła jedna rozmowa z biurem obsługi i sprawa została załatwiona .
Proszę o informację
Pozdrawiam
Re: SMS PREMIUM
takie nr są zawsze płatne.wiesiorek pisze: Przeczytałem dokładnie regulamin świadczenia usługi i odesłałem podobno bezpłatną wiadomość o treści STOP na numer 72805.
Wysyłając stop zakończona została usługa więc nic niema pod nr 8888.
Pytanie czy miałeś założoną blokadę premium oczywiście w Plus.
Re: SMS PREMIUM
Rejestrując kartę w punkcie plusa zleciłem założenie blokad na numery premium , ale jak widać na załączonym obrazku w plusie to nie skutkuje, pewnie operator ma dodatkowe profity z tej działalności a jak wiadomo nie zabija się kury co znosi złote jajka.
Przez ostatnie lata byłem w premium mobile i po pierwszej podejrzanej wiadomości zadzwoniłem do biura obsługi i po skutecznym założeniu blokad przez dwa lata ani jedna nie chciana wiadomość do mnie nie dotarła , jak widać da się to skutecznie zrobić.
Przez ostatnie lata byłem w premium mobile i po pierwszej podejrzanej wiadomości zadzwoniłem do biura obsługi i po skutecznym założeniu blokad przez dwa lata ani jedna nie chciana wiadomość do mnie nie dotarła , jak widać da się to skutecznie zrobić.
Re: SMS PREMIUM
Zlecił blokadę premium,a miał SMS potwierdzający że została założona blokada?
Poczekaj na Joannę ona ma możliwość wgłębienia się w problem.
Poczekaj na Joannę ona ma możliwość wgłębienia się w problem.
Re: SMS PREMIUM
Tak. Zlecałem zblokowanie usług premium będąc w punkcie plusa w ubiegłym roku podczas rejestrowania karty.
Od tamtego czasu przez te kilka miesięcy parę wiadomości jednak przyszło i numery ostały zablokowane przez telefon , blokada numeru w telefonie , nawet jak coś przychodzi to się nie wyświetla.
Od tamtego czasu przez te kilka miesięcy parę wiadomości jednak przyszło i numery ostały zablokowane przez telefon , blokada numeru w telefonie , nawet jak coś przychodzi to się nie wyświetla.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SMS PREMIUM
wiesiorek,
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4122.
Reklamację możesz złożyć według sposobu opisanego tutaj. Podeślij mi potem numer reklamacji, postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.wiesiorek pisze:Czy i gdzie mogę złożyć reklamację na zaistniałą sytuację?
Kwestię blokad w ramach usług Premium zweryfikuj proszę jeszcze zgodnie z tym artykułem:wiesiorek pisze:Tak. Zlecałem zblokowanie usług premium będąc w punkcie plusa w ubiegłym roku podczas rejestrowania karty.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4122.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
Ok dzięki za informacje.
Będziemy się reklamować i zakładać skutecznie blokady
Będziemy się reklamować i zakładać skutecznie blokady