SMS PREMIUM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 39
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lis 2017, o 20:25
Re: SMS PREMIUM
Wysłałem reklamację na zaistniałą sytuację
Numer referencyjny pytania: 180214-002031.
Numer referencyjny pytania: 180214-002031.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: SMS PREMIUM
wiesiorek,
Dziękuję za numer zgłoszenia, przekazałam sprawę dalej.wiesiorek pisze:Numer referencyjny pytania: 180214-002031.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z wysłaniem smsa 72355 po ściągnięciu blokad BOK
Witam
Nie mogę wysłać smsa na nr 72355 głosowanie w konkursie, dzwoniłem do BOK i podobno ściągnęli mi blokadę na SMS premium w ciągu 24h, czas minął a ja przy próbie wysłania SMS na 72355 dostaję smsa zwrotnego od operatora "Numer na ktory wyslales SMSa jest nieprawidlowy, sprawdz numer i sprobuj ponownie."
Co teraz mogę zrobić by to działało?
Nie mogę wysłać smsa na nr 72355 głosowanie w konkursie, dzwoniłem do BOK i podobno ściągnęli mi blokadę na SMS premium w ciągu 24h, czas minął a ja przy próbie wysłania SMS na 72355 dostaję smsa zwrotnego od operatora "Numer na ktory wyslales SMSa jest nieprawidlowy, sprawdz numer i sprobuj ponownie."
Co teraz mogę zrobić by to działało?
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2018, o 10:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
Witaj Tomo660,
W historii wiadomości zapisuje się dokładnie taki numer (aparat nie nadpisuje żadnej cyfry)? Z jakiego modelu telefonu korzystasz? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, sytuacja się powiela?Tomo660 pisze:72355
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Odblokowanie sms premium.
Witam ,mam problem z wysyłaniem sms premium o podwyższonej opłacie-dostaję wiadomość o niedostępności usługi z powodu założonej blokady i prośbę o kontakt z działem obsługi .Prawdopodobnie powodem jest sms LIMIT SMS 0 który kiedyś wysłałem i teraz nie mogę tego odkręcić, wysyłałem sms o różnych treściach, bez efektu. W moim plus online usługi znalazłem coś takiego-
-limity jednostkowe SMS 0,00 zł, dodaję to w załączniku. Kontakt z obsługą pod nr. 601102601 bez efektu, pani twierdzi że widzi tylko limit 200 zl , żadnej innej blokady nie widzi ,mówi że problem jest w moim telefonie .Dziękuję za pomoc. Andrzej.
-limity jednostkowe SMS 0,00 zł, dodaję to w załączniku. Kontakt z obsługą pod nr. 601102601 bez efektu, pani twierdzi że widzi tylko limit 200 zl , żadnej innej blokady nie widzi ,mówi że problem jest w moim telefonie .Dziękuję za pomoc. Andrzej.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2020, o 10:08 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
Witaj EMER,
zwiększałeś limit na te wiadomości SMS zgodnie z tymi wytycznymi: http://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium"target="_blank?
zwiększałeś limit na te wiadomości SMS zgodnie z tymi wytycznymi: http://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium"target="_blank?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
Wysyłam LIMIT SMS 100 na 2601 i dostaję odpowiedź- przed ustawieniem nowej wartości limitu należy zdezaktywować dotychczasowy.
Wysyłam STOP PREMIUM na 2601 i dostaję odpowiedź- usługa chwilowo niedostępna,proszę skontaktować się z BOK.
Wysyłam STOP LIMIT SMS na2601 i dostaję odpowiedź-nie możesz wyłączyć blokady sms-em, skontaktuj się z BOK.
Wysyłam STOP PREMIUM na 2601 i dostaję odpowiedź- usługa chwilowo niedostępna,proszę skontaktować się z BOK.
Wysyłam STOP LIMIT SMS na2601 i dostaję odpowiedź-nie możesz wyłączyć blokady sms-em, skontaktuj się z BOK.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
EMER,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
Dzień dobry.
Mam numer prepaid w sieci Plus. W sumie 7. Poblokowane wszystkie usługi premium!!!!! Smartfon stary, sluzacy glownie do rozmow i smsow, ale i do internetu i maila. Na szczęście mało na koncie i nie ukradli mi nic. Dzis przyszły mi pod rzad 3 smsy:
1. Aby skorzystac z uslugi .gamecraze.club ktorej koszt wynosi 35,67 brutto na 2 tygodnie,aktywuj PIN .... w aplikacji i postepuj zgodnie z instrukcja
2. Otrzymujesz dostep do .gamecraze.club koszt j.w.
3. Masz niewystarczającą ilosc środków na koncie prepaid. Aby otrzymać dostęp do ... doładuj swoje konto.
Telefon lezal w kieszeni, zablokowany a ja robilem zakupy w sklepie spożywczym. Sprawdzilem ta strone na komputerze i regulamin tego szajsu. Zrobilem to co tam napiali i wysłałem ze strachem smsa o tresci GAMECRAZE i dostalem SMS: Zostales wyrejestrowany z usługi cyklicznej.
PYTAM SIĘ. Jakim cudem ktos mnie na to WPISAŁ? Jak to jest możliwe przy pełnej blokadzie smsów premium?
Dziękuję za przeczytanie i odpowiedź.
EDYCJA:
Chodzi o numer 80711
Mam numer prepaid w sieci Plus. W sumie 7. Poblokowane wszystkie usługi premium!!!!! Smartfon stary, sluzacy glownie do rozmow i smsow, ale i do internetu i maila. Na szczęście mało na koncie i nie ukradli mi nic. Dzis przyszły mi pod rzad 3 smsy:
1. Aby skorzystac z uslugi .gamecraze.club ktorej koszt wynosi 35,67 brutto na 2 tygodnie,aktywuj PIN .... w aplikacji i postepuj zgodnie z instrukcja
2. Otrzymujesz dostep do .gamecraze.club koszt j.w.
3. Masz niewystarczającą ilosc środków na koncie prepaid. Aby otrzymać dostęp do ... doładuj swoje konto.
Telefon lezal w kieszeni, zablokowany a ja robilem zakupy w sklepie spożywczym. Sprawdzilem ta strone na komputerze i regulamin tego szajsu. Zrobilem to co tam napiali i wysłałem ze strachem smsa o tresci GAMECRAZE i dostalem SMS: Zostales wyrejestrowany z usługi cyklicznej.
PYTAM SIĘ. Jakim cudem ktos mnie na to WPISAŁ? Jak to jest możliwe przy pełnej blokadzie smsów premium?
Dziękuję za przeczytanie i odpowiedź.
EDYCJA:
Chodzi o numer 80711
Ostatnio zmieniony 12 cze 2020, o 17:28 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połaczono posty - post pod postem.
Powód: Połaczono posty - post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: SMS PREMIUM
Witaj louie,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SMS PREMIUM
Niestety nie lubię podawać w "internetach" swojego peselu. Bo za dużo jest wycieków ostatnio wszędzie. Powinno to się odbywać przez podanie swojego numeru klienta i dopiero później, przy indywidualnym kontakcie z BOK poprzez maila, całej reszty.
A wracając do tematu chyba znalazłem odpowiedź na problem. Regulamin świadczenia Usługi dostępowej
wersja z dnia 10.10.2016
https://www.plus.pl/documents/16/bbdd8e ... et="_blank
8. Usługa – odpłatna usługa polegająca na pobraniu Kodu przez Polkomtel z zasobów informatycznych Partnera na zlecenie Użytkownika i przesłaniu go Użytkownikowi na jego numer MSiSDN za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnej Polkomtel. Usługa będzie świadczona przez Polkomtel od dnia 19.07.2016 r. do odwołania.
§ 3
Zasady korzystania z Usługi
Potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez wprowadzenie lub potwierdzenie Kodu otrzymanego zwrotnie
na numer MSiSDN Użytkownika oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub podobnego).
3. Wykorzystanie Kodu oznacza automatyczne aktywowanie Usług Partnera bez konieczności ponoszenia przez Użytkownika
dodatkowych opłat z tytułu Usług Partnera.
4. Korzystanie z Usług Partnera odbywa się na zasadach określonych w odpowiednim regulaminie świadczenia Usług
Partnera. Wszelkie reklamacje dotyczące Usług Partnera powinny być kierowane do Partnera.
Tu został wykorzystany chyba ten sam mechanizm jak przy zakładaniu konta na facebooku, czy przy weryfikacji numeru przez Google. Przychodzi zwrotny sms z kodem w celu weryfikacji podanego numeru na w/w portale, który sam się przenosi??? Czy tak to działa?Tylko nie wiem, która aplikacja to zrobiła. Total Commander?? Który akurat dzień wcześniej zainstalowałem? I Przez tyle lat nic mnie takiego na żadnym z 8 (jednak) numerów nie spotkało a tu w chwili odblokowania telefonu?
Mam nadzieję, że rozwiązaniem problemu na przyszłość będzie wyłączenie tego wysyłając na numer 8055 SMS o treści ZABLOKUJ. Dostajemy zwrotnego SMSa o treści: Usługa 'Dopisz do rachunku w Plus' została zgłoszona do deaktywacji. To zrobiłem i zobaczę w przyszłości.
Tak czy siak nie powinno to tak działać samoczynnie. Ja powinienem świadomie skopiować kod albo go przepisać a nie, że on sam się aktywuje w tle.
Dziękuję za uwagę. :)
EDIT:
piątek, 12 czerwca 2020, 21:15
8 numerów = 6 komórek i 2 tablety. :).
Prepaid w PLUSHU jest najlepszy. Tylko czasami takie strzały się zdarzają jw. I trzeba szukać. Jak się człowiekowi wydaje, że już wszystko PREMIUM poblokował i żyje w błogiej nieświadomości, iż nic mu już nie grozi, to coś wyskoczy nowego.
EDIT:
sobota, 13 czerwca 2020, 22:49
To znowu ja. Piszę bo może komuś się to może przydać. Zalogowałem się na plus online, na swoje konto, przez komputer. Tam wszedłem w usługi gdzie znajduje się "Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB)". Klikamy obok i dostajemy się do ustawiania limitu kwotowego na te usługi. Z listy rozwijalnej wybieramy 0 zł. Akceptujemy. I tyle. Temat zamknięty.
Niestety wysyłanie dzień wcześniej SMS na numer 8055 nie zablokowało tego na poziomie 0zł.
REGULAMIN USŁUGI DOSTĘPOWEJ wersja z dnia 01.11.2019r. to jest ostatni regulamin tej usługi.
Zastanawiają mnie dwie rzeczy:
1. Z pośród wszystkich numerów,, które mam tylko ten jeden miał domyślnie ustawiony BRAK limitu dla usług dostępowych. Pozostałe, tzw.zaprzyjaźnione, mają te limity z góry ustawione na 0 zł. Tylko mój miał BRAK limitu. Ale to jestem w stanie wytłumaczyć błędem systemu.
2. Jestem w stanie zrozumieć, że na tej stronie jakiś boot wpisuje po kolei numery telefonów i może kogoś uda się naciąć na niechciane usługi. Na stronie 'nieznany numer' można sobie poczytać o tym 80711 jakie ludzie mają kwiatki.
3. Nie mogę jednak zrozumieć jakim cudem ten kod się sam aktywował???
A wracając do tematu chyba znalazłem odpowiedź na problem. Regulamin świadczenia Usługi dostępowej
wersja z dnia 10.10.2016
https://www.plus.pl/documents/16/bbdd8e ... et="_blank
8. Usługa – odpłatna usługa polegająca na pobraniu Kodu przez Polkomtel z zasobów informatycznych Partnera na zlecenie Użytkownika i przesłaniu go Użytkownikowi na jego numer MSiSDN za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnej Polkomtel. Usługa będzie świadczona przez Polkomtel od dnia 19.07.2016 r. do odwołania.
§ 3
Zasady korzystania z Usługi
Potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez wprowadzenie lub potwierdzenie Kodu otrzymanego zwrotnie
na numer MSiSDN Użytkownika oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub podobnego).
3. Wykorzystanie Kodu oznacza automatyczne aktywowanie Usług Partnera bez konieczności ponoszenia przez Użytkownika
dodatkowych opłat z tytułu Usług Partnera.
4. Korzystanie z Usług Partnera odbywa się na zasadach określonych w odpowiednim regulaminie świadczenia Usług
Partnera. Wszelkie reklamacje dotyczące Usług Partnera powinny być kierowane do Partnera.
Tu został wykorzystany chyba ten sam mechanizm jak przy zakładaniu konta na facebooku, czy przy weryfikacji numeru przez Google. Przychodzi zwrotny sms z kodem w celu weryfikacji podanego numeru na w/w portale, który sam się przenosi??? Czy tak to działa?Tylko nie wiem, która aplikacja to zrobiła. Total Commander?? Który akurat dzień wcześniej zainstalowałem? I Przez tyle lat nic mnie takiego na żadnym z 8 (jednak) numerów nie spotkało a tu w chwili odblokowania telefonu?
Mam nadzieję, że rozwiązaniem problemu na przyszłość będzie wyłączenie tego wysyłając na numer 8055 SMS o treści ZABLOKUJ. Dostajemy zwrotnego SMSa o treści: Usługa 'Dopisz do rachunku w Plus' została zgłoszona do deaktywacji. To zrobiłem i zobaczę w przyszłości.
Tak czy siak nie powinno to tak działać samoczynnie. Ja powinienem świadomie skopiować kod albo go przepisać a nie, że on sam się aktywuje w tle.
Dziękuję za uwagę. :)
EDIT:
piątek, 12 czerwca 2020, 21:15
8 numerów = 6 komórek i 2 tablety. :).
Prepaid w PLUSHU jest najlepszy. Tylko czasami takie strzały się zdarzają jw. I trzeba szukać. Jak się człowiekowi wydaje, że już wszystko PREMIUM poblokował i żyje w błogiej nieświadomości, iż nic mu już nie grozi, to coś wyskoczy nowego.
EDIT:
sobota, 13 czerwca 2020, 22:49
To znowu ja. Piszę bo może komuś się to może przydać. Zalogowałem się na plus online, na swoje konto, przez komputer. Tam wszedłem w usługi gdzie znajduje się "Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB)". Klikamy obok i dostajemy się do ustawiania limitu kwotowego na te usługi. Z listy rozwijalnej wybieramy 0 zł. Akceptujemy. I tyle. Temat zamknięty.
Niestety wysyłanie dzień wcześniej SMS na numer 8055 nie zablokowało tego na poziomie 0zł.
REGULAMIN USŁUGI DOSTĘPOWEJ wersja z dnia 01.11.2019r. to jest ostatni regulamin tej usługi.
Zastanawiają mnie dwie rzeczy:
1. Z pośród wszystkich numerów,, które mam tylko ten jeden miał domyślnie ustawiony BRAK limitu dla usług dostępowych. Pozostałe, tzw.zaprzyjaźnione, mają te limity z góry ustawione na 0 zł. Tylko mój miał BRAK limitu. Ale to jestem w stanie wytłumaczyć błędem systemu.
2. Jestem w stanie zrozumieć, że na tej stronie jakiś boot wpisuje po kolei numery telefonów i może kogoś uda się naciąć na niechciane usługi. Na stronie 'nieznany numer' można sobie poczytać o tym 80711 jakie ludzie mają kwiatki.
3. Nie mogę jednak zrozumieć jakim cudem ten kod się sam aktywował???
Ostatnio zmieniony 14 cze 2020, o 05:01 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: W celu uzupełnienia wcześniejszej wypowiedzi (gdy brak nowych wpisów) bardzo proszę o używanie możliwości edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
Powód: W celu uzupełnienia wcześniejszej wypowiedzi (gdy brak nowych wpisów) bardzo proszę o używanie możliwości edycji posta (przycisk ZMIEŃ).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
louie,
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru, więc trudno mi się tutaj odnieść do powyższej sytuacja. Z naszym BOK można kontaktować się również telefonicznie.
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru, więc trudno mi się tutaj odnieść do powyższej sytuacja. Z naszym BOK można kontaktować się również telefonicznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 sie 2020, o 13:53
Re: SMS PREMIUM
witam,
Mimo zablokowanych numerow premium oraz rezygnacji z gamecraze.club z numeru 80711 nadal zostaje naliczna opłata. Proszę o pomoc jak w tej sytuacji dezaktywować ta usługę
Mimo zablokowanych numerow premium oraz rezygnacji z gamecraze.club z numeru 80711 nadal zostaje naliczna opłata. Proszę o pomoc jak w tej sytuacji dezaktywować ta usługę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: SMS PREMIUM
Witaj tomasz9006,
informacje znajdziesz na stronie usługodawcy: https://www.gamecraze.club/pl-pl/terms"target="_blank
informacje znajdziesz na stronie usługodawcy: https://www.gamecraze.club/pl-pl/terms"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zapytanie w sprawie sms Premium Rate.
Chciałbym odblokować usługę Premium na smsy .Wysłałem treść STOP LIMIT SMS na numer 2601 i przysłali mi sms o treści nie mogę wyłączyć blokady smsem. Kazali mi skontaktować się BOK. Prosiłbym o jakąś wskazówkę w tej sprawie ,żebym mógł nadal wysyłać smsy premium . Dodam ,że wysłałem smsy za 35 złote i mi zablokowali, (czyli pewnie mam na tyle ustawione od nich).
Ostatnio zmieniony 14 sty 2021, o 16:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.