Rejestracja Numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 69
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sie 2016, o 21:10
Re: Rejestracja Numeru
Dostałem odpowiedź: Witaj, numer nie jest zarejestrowany w ofercie na kartę w sieci Plus,Zapraszamy do naszych punktów sprzedaży,aby dokonać rejestracji i korzystać z oferty.
Numer na który chcę się zarejestrować jest zarejestrowany na 100%. Może mam spróbować jeszcze raz wysłać smsa ?
Numer na który chcę się zarejestrować jest zarejestrowany na 100%. Może mam spróbować jeszcze raz wysłać smsa ?
Re: Rejestracja Numeru
- możesz spróbować jeszcze raz według wskazówek podanych przez Joannę_Plusslamer pisze:Może mam spróbować jeszcze raz wysłać smsa ?
Jeśli problem dalej będzie występował, to podeślij mi swój numer przez ten formularz. Przekaże wówczas sprawę do wyjaśnienie do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Wysłałem ponownie i otrzymałem smsa o treści; Proces w trakcie realizacji. Proszę czekać.
Coś długo trwa ta realizacja,już 8 dni .Mam jednak nadzieję,że wszystko się zakończy pozytywnie.
Coś długo trwa ta realizacja,już 8 dni .Mam jednak nadzieję,że wszystko się zakończy pozytywnie.
Re: Rejestracja Numeru
slamer,
- zazwyczaj taki proces nie trwa długo. Poczekajmy jeszcze trochę. Gdyby jednak do jutra rejestracja nie przeszła, to daj mi znać tu na forum.
- zazwyczaj taki proces nie trwa długo. Poczekajmy jeszcze trochę. Gdyby jednak do jutra rejestracja nie przeszła, to daj mi znać tu na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Witam!
Mam kartę plusa od kilku lat ,Puk-a niestety nie (!)
Na stronie:
http://www.plus.pl/rejestracja#
piszą: taryfę sprawdzisz wpisując kod *147# - mam Simplus
A Bonus Rok Ważności Konta jest dostępny po rejestracji dla taryf: Nowy Plus Internet na Kartę, Plus na Kartę, PnK Rok Ważności Konta, PnK bez limitu, JA + NA KARTĘ. - czyli rozumiem nie dla mnie.
Chciałam zarządzać kontem on-line ale do jego utworzenia niezbędny (?) są 4 ostanie cyfry PUK.
Jak mam zmienić taryfę na taką dzięki której mogłabym aktywować Bonus?
Mam kartę plusa od kilku lat ,Puk-a niestety nie (!)
Na stronie:
http://www.plus.pl/rejestracja#
piszą: taryfę sprawdzisz wpisując kod *147# - mam Simplus
A Bonus Rok Ważności Konta jest dostępny po rejestracji dla taryf: Nowy Plus Internet na Kartę, Plus na Kartę, PnK Rok Ważności Konta, PnK bez limitu, JA + NA KARTĘ. - czyli rozumiem nie dla mnie.
Chciałam zarządzać kontem on-line ale do jego utworzenia niezbędny (?) są 4 ostanie cyfry PUK.
Jak mam zmienić taryfę na taką dzięki której mogłabym aktywować Bonus?
Re: Rejestracja Numeru
Na numer zarejestrowany,został wysłany sms z pytaniem czy zgadza się na zarejestrowanie mojego numeru.Odpowiedź była twierdząca.Teraz już pójdzie z górki chyba.Nie wiem czy to zasługa interwencji.W każdym razie dziękujęEwa_Plus pisze:,
- zazwyczaj taki proces nie trwa długo. Poczekajmy jeszcze trochę. Gdyby jednak do jutra rejestracja nie przeszła, to daj mi znać tu na forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj Popelka,
Rozumiem, że Twój numer jest już zarejestrowany.
slamer,
sprawę przekazałam do weryfikacji.
W tej kwestii skontaktuj się z naszym BOK przez ten formularz.Popelka pisze:Mam kartę plusa od kilku lat ,Puk-a niestety nie (!)
Zgadza się.Popelka pisze:A Bonus Rok Ważności Konta jest dostępny po rejestracji dla taryf: Nowy Plus Internet na Kartę, Plus na Kartę, PnK Rok Ważności Konta, PnK bez limitu, JA + NA KARTĘ. - czyli rozumiem nie dla mnie.
Zmiany taryfy można dokonać również za pomocą kodu. Pytanie jakich usług obniżających koszty potrzebujesz, poza rokiem ważności konta? Patrzyłaś na ofertę tych taryf w naszym FAQ? Co powiesz na Ja+ na Kartę?Popelka pisze:Jak mam zmienić taryfę na taką dzięki której mogłabym aktywować Bonus?
Rozumiem, że Twój numer jest już zarejestrowany.
slamer,
sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
15 września został wysłany z numeru zarejestrowanego sms o treści "tak" w związku z zapytaniem czy ów numer zgadza się na dopisanie mojego numeru do swoich danych.Wczoraj dostałem smsa na swój numer o treści: Twój numer nie został zarejestrowany ze względu na brak potwierdzenia ze strony wskazanego numeru.
Osobiście wysyłałem to potwierdzenie ,więc ten komunikat jest niezgodny z prawdą.Proszę o interwencję.
Osobiście wysyłałem to potwierdzenie ,więc ten komunikat jest niezgodny z prawdą.Proszę o interwencję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
slamer,
Pamiętam o Twojej sprawie. Zgłoszenie jest w toku. Dam znać jak tylko będę wiedzieć coś więcej. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa .Joanna_Plus pisze:sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Wysłałem o 12 sms o treści TAK a ,odpowiedź przyszła od razu na mój numer.Treść: Twój numer nie został zarejestrowany ze względu na brak potwierdzenia ze strony wskazanego numeru.
Macie jakąś usterkę,która nie pozwala na rejestrację.
Edycja:
W ciągu 10 minut dostałem 3 smsy tej samej treści.Da radę zarejestrować ten numer?
Do czterech razy sztuka.Udało się.Dziękuję
Macie jakąś usterkę,która nie pozwala na rejestrację.
Edycja:
W ciągu 10 minut dostałem 3 smsy tej samej treści.Da radę zarejestrować ten numer?
Do czterech razy sztuka.Udało się.Dziękuję
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2016, o 12:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
slamer,
Super . Dziękuję za informację.slamer pisze:Udało się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 wrz 2016, o 12:26
Re: Rejestracja Numeru
Jak mogę sprawdzić czy mój numer jest w pełni zarejestrowany?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Rejestracja Numeru
sylwiap098, to, czy numer jest zarejestrowany, możesz sprawdzić na przykład poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a o treści STATUS pod nr 80104.
Oprócz tego, możesz także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszej sieci, gdzie po identyfikacji uzyskasz wszelkie informacje dotyczące statusu rejestracji Twojej karty.
Oprócz tego, możesz także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszej sieci, gdzie po identyfikacji uzyskasz wszelkie informacje dotyczące statusu rejestracji Twojej karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 wrz 2016, o 12:26
Re: Rejestracja Numeru
Nie pytam o to jak sprawdzić czy mam zarejestrowany numer tylko w jaki sposób sprawdzić czy rejestracja numeru została przeprowadzona w pełni czy została przeprowadzona ustawowo.
Proszę czytać pytania ze zrozumieniem i proszę o odpowiedź.
Proszę czytać pytania ze zrozumieniem i proszę o odpowiedź.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Rejestracja Numeru
sylwiap098, odpowiedź udzielona w moim poprzednim poście:
Przemek_Plus pisze:Oprócz tego, możesz także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszej sieci, gdzie po identyfikacji uzyskasz wszelkie informacje dotyczące statusu rejestracji Twojej karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ