Rejestracja Numeru

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kamilozo
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 lut 2014, o 16:11

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: kamilozo »

Witam. Ostatnio zarejestrowałem numer w PLUSie z zamiarem przeniesienia go do innego operatora. Rejestracja przebiegła pomyślnie (tak wtedy myślałem), jednak wniosek docelowego operatora o przeniesienie numeru został z jakichś przyczyn odrzucony przez PLUSa. Jak dowiedziałem się na infolinii, numer nie przeszedł pełnej rejestracji... brakuje kodu kraju? Przeszedł on jedynie wstępną rejestrację, kompletna rejestracja nie została wykonana. Czy znowu muszę iść do salonu z dowodem, żeby taką rejestrację uzupełnić? Dlaczego nie zostałem o tym fakcie poinformowany na miejscu, przy okazji pierwszej wizyty w salonie gdy Pani miała mój dowód w ręku?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Przemek_Plus »

kamilozo, przeniesienie numeru jest możliwe tylko przy pełnej rejestracji ustawowej. Być może pracownik punktu nie wiedząc, że planujesz przenieść numer do innej sieci, przeprowadził standardową rejestrację skróconą. W takiej sytuacji niestety konieczna będzie ponowna wizyta w salonie i zaznaczenie przy pracowniku, że chodzi o pełną rejestrację (np. po to, aby przenieść numer do innej sieci).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Gżegżółka
PlusManiak
Posty: 62
Rejestracja: 27 wrz 2015, o 08:32

Rejestracja nr-ów prepaid za pośrednictwem kanałów bankowych

Post autor: Gżegżółka »

Numery prepaid Plusa można rejestrować także za pośrednictwem bankowych systemów transakcyjnych

Od dziś klienci usług „na kartę" w sieci Plus mogą rejestrować swoje numery za pośrednictwem Internetu. We współpracy z BlueMedia została uruchomiony proces, który pozwala na rejestrację numerów za pośrednictwem bankowych systemów transakcyjnych. Jako pierwszy proces takiej rejestracji, a także weryfikację danych na klienta na podstawie własnych informacji umożliwił dziś Bank Millennium, a w najbliższych dniach będzie on rozszerzany o kolejne banki.


Więcej informacji http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1362
Ostatnio zmieniony 14 lis 2016, o 11:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
bartek1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: bartek1985 »

Czy ta oferta zamiast rejestracji numeru przejście na abonament bez telefonu za 29.99 to jest cena abonamentu na cały okres umowy czyli 24 miesiące ?
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Pugilares »

Jest sobie numer w Plusie na kartę. Jest to jedna z kart Plusowych w mojej rodzinie, aktywna od 2001 roku o od tegoż 2001 roku numer jest zarejestrowany na mnie na "starych zasadach". Ale ja go fizycznie nie używam, tylko inna osoba. Ze zarejestrowany na mnie, to wiem, bo w ciągu tych lat były jakieś reklamacje i na adres "papierowy" przychodziły odpowiedzi od Polkomtela.
A więc wysyłamy z tego numeru SMS z ciągiem znaków STATUS pod numer 80104. Przychodzi odpowiedź "Numer jest już zarejestrowany w sieci Plus". No więc spoko, nie trzeba nic robić, a w styczniu będzie można włączyć bonus.
Jednak nie jest tak prosto. A przynajmniej nie w trybie ustawy antyterrorystycznej. O tym dowiadujemy się jednak przypadkowo podczas wizyty w salonie Plusa w innej sprawie. Na miejscu konsultantka zapytana na wszelki wypadek, czy numer jest zarejestrowany na mnie, nie odpowiada na zadane pytanie, tylko uprzejmie (albo i nie) prosi o dowód osobisty (całkiem jak Policja - co do nich nie powiesz, to odpowiedź brzmi "dowodzik proszę..."). Następnie nic nie mówiąc bierze dowód, sprawdza go i zaczyna coś wpisywać do swojego komputera. Pytam, co ona właściwie robi (przecież nie prosiłem o rejestrację na dane z mojego dowodu, tylko pytałem uprzejmie, czy numer jest zarejestrowany). Ona na to nic, tylko dalej wpisuje w komputer dane z mojego dowodu. W końcu zaczyna mnie straszyć, że jeśli ona nie wpisze tych danych, to na początku lutego numer zostanie odłączony. No i co z tego? Przecież ja tylko grzecznie pytałem, czy numer jest zarejestrowany i jeśli tak, to czy na mnie. Nie prosiłem o rejestrację. Ona jednak wie swoje. Sprawnie spisała dane z dowodu i zarejestrowała numer na mnie na nowych zasadach, chociaż wcale tego nie chciałem...
Co teraz można zrobić? Nic. Nawet jeśli skierowałbym pisemny wniosek o usunięcie moich danych, to przecież wiadomo, że te dane jedynie przestaną być mi wyświetlane w e-bok, natomiast pozostają w bazach danych Polkomtela itd. Ostrzegam więc przed pochopnym zadawaniem pytań w rodzaju "Czy numer jest zarejestrowany na mnie" i jeszcze niefrasobliwym dawaniem dokumentu pracownikowi salonu. Chyba, że się tego właśnie chce i wie się, co się robi.
Awatar użytkownika
Gżegżółka
PlusManiak
Posty: 62
Rejestracja: 27 wrz 2015, o 08:32

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Gżegżółka »

bartek1985 pisze:Czy ta oferta zamiast rejestracji numeru przejście na abonament bez telefonu za 29.99 to jest cena abonamentu na cały okres umowy czyli 24 miesiące ?
Tak.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Joanna_Plus »

bartek1985,

w przypadku tej oferty http://www.plus.pl/documents/16/3afda6e ... d79afed82d, otrzymasz opust 100% na abonament przez 3 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe, następnie do 12-go miesiąca abonament wynosi 39 zł (po opuście za włączenie e-Faktury 29 zł). Od 13-go do 24-go miesiąca zaś 68 zł (po opuście za włączenie e-Faktury 58 zł).
Istnieje również możliwość wydłużenia kontraktu i zmniejszenia kwoty abonamentu:
1. W ramach Promocji po zakończeniu 62 dnia czasu oznaczonego Umowy Abonent ma możliwość zmiany warunków Umowy polegającej na:
a. wydłużeniu czasu oznaczonego Umowy do 36 miesięcy, oraz
b. obniżeniu abonamentu w okresie od 13-go do 36 miesiąca czasu oznaczonego Umowy według nastepujących zasad:
i. dla Promocyjnego Planu Cenowego JA+ 39,00/68,00 - do kwoty 39,00 zł (29,00 zł po opuście za włączenie e-Faktury).
2. Zmiana warunków Umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana wyłącznie za pomocą środków porozumiewania się na odległość, poprzez wysłanie przez Abonenta wiadomości SMS o treści UMOWA36 na numer 260111.
Pugilares,

w przypadku wyrejestrowania numeru dane zostają usunięte ze wszystkich naszych systemów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
soty
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lip 2016, o 13:23

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: soty »

Witam
Mam pytanie odnośnie rejestracji:
Jak może zarejestrować numer telefonu osoba chora/niepełnosprawna , która nie może się udać do punktu plusa (lub innego punktu - Poczta lub kiosk RUCHU) i nie ma innego nr w plusie?
Dodam np, że Dowody Osobiste urząd donosi takim osobom do domu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj soty,

na tę chwilę oprócz rejestracji w naszych i partnerskich placówkach, dostępna jest zdalna forma za pośrednictwem innego zarejestrowanego numeru prepaid lub Plus Mix/Plus Abonament, o której wspominasz powyżej oraz ta opisana w naszym biurze prasowym: http://www.biuroprasowe.plus.pl/note.php?id=1362.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
soty
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lip 2016, o 13:23

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: soty »

Witam
Niestety niesatysfakcjonująca odpowiedz.

Na dzień dzisiejszy Plus dyskryminuje osoby chore i niepełnosprawne, które nie mogą uczciwie zarejestrować numeru na siebie.

Dobrym pomysłem jest rejestracja przez bank.
Kiedy będzie dostępna rejestracja numeru telefonu przez bank Inteligo i PKO - proszę o podanie dokładnej daty?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Joanna_Plus »

soty,
soty pisze:Dobrym pomysłem jest rejestracja przez bank.
Na tę chwilę niestety nie dysponujemy szczegółami dotyczącymi rozszerzenia tej funkcjonalności.

Edycja:
jeżeli numer został aktywowany przed 25.07.2016 r., to aktualnie będzie możliwość zastosowania innego rozwiązania w tej sprawie. Proszę aby właściciel tego numeru skontaktował się telefonicznie z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miramar
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2016, o 22:28

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: miramar »

Dobry wieczór,

dzisiaj udało mi się zarejestrować numer na kartę. Rejestrowałem go, gdyż będę numer przenosił. Sprzedawca poinformował mnie, że numer rejestracja się uprawomocni za 7 dni roboczych... I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że zapomniałem wspomnieć (bo totalnie nie widziałem) iż chcę ten numer mieć na firmę.

Wróciłem po kilku minutach do Plusa aby poprawić swój błąd i niestety okazało się, że muszę czekać 7 dni, przyjść, dodać NIP i dane firmy i czekać kolejne (czyli w sumie 14 dni) na uprawomocnienie tejże zmiany.

Czy da się przyśpieszyć jakoś ten proces?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Basia_Plus »

Witaj miramar,

rejestracja numeru odbywa się w możliwie najkrótszym czasie (nie jest to 7 dni), zatem karta powinna być już zarejestrowana na osobę fizyczną. Możesz to zweryfikować wysyłając bezpłatnego SMS o treści STATUS pod nr 80104. Jeśli numer będzie zarejestrowany możesz zmienić dane na działalność gospodarczą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
miramar
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2016, o 22:28

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: miramar »

Basia_Plus pisze:rejestracja numeru odbywa się w możliwie najkrótszym czasie (nie jest to 7 dni), zatem karta powinna być już zarejestrowana na osobę fizyczną
To może doprecyzuję. Chciałem przenieść numer, obsługa od innego operatora powiedziała mi, że muszę iść do Plusa i tam zarejestrować numer. I tak zrobiłem. Nie wspomnieli jednak, ani jedni, ani drudzy, że to musi być numer zarejestrowany na firmę. No to Pan z Plusa dodał najprostsze informacje i tyle. Otrzymałem sms, że numer nie może być przeniesiony. Poszedłem ponownie do pana z Plusa i dowiedziałem się, że mogłem to zgłosić na początku. Dopisał mi resztę danych i powiedział, że zmiany będą widoczne za 7 dni. Dał mi też wydruk na kartce potwierdzający wklepane informacje. Wracając do domu wszedłem do innego operatora i mu powiedziałem, że będę za 7 dni, bo tyle trwa aktualizacja. Ten wziął mój dokument i mówi, że przecież to jest numer zarejestrowany na osobę fizyczną. Powiedziałem, że nikt mnie o nic więcej nie pytał. Wróciłem do Plusa a tam mi Pan powiedział tak: ponieważ zarejestrował zmiany na osobę fizyczną, to te zmiany wchodzą w życie po 7 dniach. Dopiero po tym okresie mam przyjść ponownie, wtedy on dopisze dane firmowe i muszę czekać kolejne 7 dni.

Więc jak to wygląda dzisiaj? Muszę czekać te 14 dni (w sumie) czy można to jakoś popchnąć?

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Basia_Plus »

miramar,
Basia_Plus pisze:Możesz to zweryfikować wysyłając bezpłatnego SMS o treści STATUS pod nr 80104.
czy wysyłałeś SMS w celu sprawdzenia czy Twój numer został zarejestrowany zgodnie z moją prośbą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ