Rejestracja Numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lut 2017, o 16:52
pełna rejestracja = skanowanie dowodu + zgody marketingowe
Dzisiaj ok godz. 15:15 byłem w Punkcie Sprzedaży Plusa (Centrum Handlowe TESCO, Al. Wojska Polskiego 2, Kalisz), gdzie chciałem dokonać tzw. pełnej rejestracji. Podałem numer telefonu, który miał być "w pełni" zarejestrowany, przekazałem dowód osobisty. Od razu poprosiłem, żeby konsultantka nie zaznaczała żadnych zgód "marketingowych". W odpowiedzi usłyszałem, że zaznaczy tylko te, które są wymagane - przypominam: mowa była o zgodach na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Poprosiła o numer kontaktowy (domyślam się, że potrzebny do komunikacji marketingowej) - podałem ten, którego dotyczyła pełna rejestracja. Pani wprowadziła do komputera dane z dowodu osobistego, a następnie wydrukowała 6 stron. Po zakończeniu drukowania konsultantka położyła mój dowód osobisty na skanerze - chciała go skanować lub kserować. Powiedziałem, że nie wyrażam na to zgody, zdecydowanie zażądałem zwrotu dowodu i oświadczyłem, że rezygnuję z pełnej rejestracji - zdziwiona konsultantka oddała dowód i oznajmiła, że bez tego nie będę mógł przenieść numeru do innej sieci (nie było to dla mnie odkrywcze).
Nie było mi dane zobaczyć, co konsultantka przygotowała do podpisu na owych 6 (!) stronach, ale domyślam się (na podstawie pytania o numer kontaktowy), że wbrew mojej wyraźnie wyartykułowanej woli próbowałaby wmówić mi konieczność wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Pragnę poinformować Państwa o takiej praktyce, czynię to publicznie (na forum), abyście Państwo mogli wyjaśnić tę sytuację szerokiemu gronu Państwa klientów i - ewentualnie - z konsultantką w salonie.
Ja nie jestem już zainteresowany tym tematem, numer wyląduje w koszu, pozostanie jedynie niesmak.
Mam nadzieję, że wydruki z moimi danymi osobowymi wylądowały w niszczarce.
Numer telefonu (Plush): 667 xxx 122
Numer karty SIM: 14 15 864 xxx 143
Nie było mi dane zobaczyć, co konsultantka przygotowała do podpisu na owych 6 (!) stronach, ale domyślam się (na podstawie pytania o numer kontaktowy), że wbrew mojej wyraźnie wyartykułowanej woli próbowałaby wmówić mi konieczność wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Pragnę poinformować Państwa o takiej praktyce, czynię to publicznie (na forum), abyście Państwo mogli wyjaśnić tę sytuację szerokiemu gronu Państwa klientów i - ewentualnie - z konsultantką w salonie.
Ja nie jestem już zainteresowany tym tematem, numer wyląduje w koszu, pozostanie jedynie niesmak.
Mam nadzieję, że wydruki z moimi danymi osobowymi wylądowały w niszczarce.
Numer telefonu (Plush): 667 xxx 122
Numer karty SIM: 14 15 864 xxx 143
Ostatnio zmieniony 6 lut 2017, o 18:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
plusz159753,
najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Poprosiłam o przypomnienie pracownikom tej placówki obowiązujących zasad i procedur.
najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Poprosiłam o przypomnienie pracownikom tej placówki obowiązujących zasad i procedur.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Witam mam problem z bonusami po rejestracji karty.W sobotę poszedłem zarejestrować kartę Pani powiedziała ze dostanę SMS i dostałem w niedziele. Mówiła także ze jeśli dostanę tego SMS to mam wysłać SMS o treści BONUS na nr 80110 .Wiec tak zrobiłem lecz problem polega na tym ze jak próbuje go wysłać pisze błąd .
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Witaj Shook123,
konto tego numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)? Inne SMS-y wysyłasz bez problemu (mam tu na myśli standardowe wiadomości SMS jak i wiadomości na numery skrócone)?
konto tego numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)? Inne SMS-y wysyłasz bez problemu (mam tu na myśli standardowe wiadomości SMS jak i wiadomości na numery skrócone)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Wczoraj zarejestrowałem numer [aktywny do 02.02 i użytkowany do tego dnia przez moją ukochaną teściową ]. Pierwotnie nie chciała go rejestrować a tym samym doładowywać, ale okazało się że większość Jej znajomych woli dzwonić na jej "komórke" niż na stacjonarny [bo nie każdy z nich ma "darmowe na stacjonarne"]
I tu pytanie: czy w dalszym ciągu dostępny jest na rejestrowany numer, 30-dniowy bonus 500 złotych na rozmowy do wszystkich [pakiet GB celowo pomijam z oczywistych względów )?? Czy to była tylko oferta aktualna do 0202??
I tu pytanie: czy w dalszym ciągu dostępny jest na rejestrowany numer, 30-dniowy bonus 500 złotych na rozmowy do wszystkich [pakiet GB celowo pomijam z oczywistych względów )?? Czy to była tylko oferta aktualna do 0202??
Re: Rejestracja Numeru
Bonusy za rejestrację możliwe do aktywacji do końca lutego.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Andrzej62,
Potwierdzam. Promocja została przedłużona do 28/02/2017 r. - http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4707.patryk7588 pisze:Bonusy za rejestrację możliwe do aktywacji do końca lutego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Wczoraj wysłałem sms na nr. 80110 w celu aktywacji bonusów. Przyszedł sms zwrotny a przyznaniu.... ale niestety jest też WIELKIE ROZCZAROWANIE
Po pierwsze: przed wysłaniem tych sms, doładowałem konto kwotą 30 zł. Wszystko ładnie-pięknie, przyszła informacja że stan konta wynosi 31,04 gr. i okres ważności konta bodajże do [tu nie mam pewności] 21.03 czyli norma. Jakiś czas później [godzina?] wysłałem sms o bonus i RWK. Z ciekawości sprawdziłem stan konta *100# i nic się nie zmieniło czyli 31,04 gr.
Za to dzisiaj ze stanu konta ZNIKNĘŁO 10,04 gr !
Oczywiście przeprowadziłem wywiad, czy teściowa nie wykonywała połączeń? I okazuje się że NIGDZIE NIE DZWONIŁA [rejestr połączeń] a kasa zniknęła !
Coś tu nie halo !
Ten numer jest aktywny od około roku i nigdy przedtem takie cuda nie miały miejsca
Czy te sms na 80110 na pewno są bezpłatne?! Bo do momentu wysłania stan konta był taki jak powyżej.
Raczej spodziewał bym się stanu 531,04 a nie uszczuplenia doładowania.
Czy jest na to jakieś racjonalne wytłumaczenie?
Po pierwsze: przed wysłaniem tych sms, doładowałem konto kwotą 30 zł. Wszystko ładnie-pięknie, przyszła informacja że stan konta wynosi 31,04 gr. i okres ważności konta bodajże do [tu nie mam pewności] 21.03 czyli norma. Jakiś czas później [godzina?] wysłałem sms o bonus i RWK. Z ciekawości sprawdziłem stan konta *100# i nic się nie zmieniło czyli 31,04 gr.
Za to dzisiaj ze stanu konta ZNIKNĘŁO 10,04 gr !
Oczywiście przeprowadziłem wywiad, czy teściowa nie wykonywała połączeń? I okazuje się że NIGDZIE NIE DZWONIŁA [rejestr połączeń] a kasa zniknęła !
Coś tu nie halo !
Ten numer jest aktywny od około roku i nigdy przedtem takie cuda nie miały miejsca
Czy te sms na 80110 na pewno są bezpłatne?! Bo do momentu wysłania stan konta był taki jak powyżej.
Raczej spodziewał bym się stanu 531,04 a nie uszczuplenia doładowania.
Czy jest na to jakieś racjonalne wytłumaczenie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Andrzej62,
Z jakiego telefonu korzysta teściowa?
W ramach promocji Bonusy za rejestrację 500 zł i 50 GB, otrzymujesz pakiet kwotowy, który widoczny jest pod kodem *121#, a nie pod saldem głównym konta.Andrzej62 pisze:Raczej spodziewał bym się stanu 531,04 a nie uszczuplenia doładowania.
Tak.Andrzej62 pisze:Czy te sms na 80110 na pewno są bezpłatne?!
Masz na myśli listę połączeń w telefonie?Andrzej62 pisze:I okazuje się że NIGDZIE NIE DZWONIŁA [rejestr połączeń]
Z jakiego telefonu korzysta teściowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Ad. 1 - sprawdziłem na *121# i faktycznie mam bonus 500, wizytówki i pakiet kwotowy 4 zł - starter (0.36 PLN) [ nie wiem co to jest, ale cytuje treść sms]
Ad. 3 - tak, mam na myśli liste ostatnich połączeń [ od wczorajszego popołudnia ]
Telefon jest w "spadku" po mnie [coś koło roku] i to Nokia 6300 [najprostsza ale praktyczna dla osób starszych ale z dobrym wzrokiem ]
EDYCJA
Żeby nie było że nabijam sobie licznik postów.......
Tak, mam tą dużą karte z kodem PUK [na szczęście]
Ad. 3 - tak, mam na myśli liste ostatnich połączeń [ od wczorajszego popołudnia ]
Telefon jest w "spadku" po mnie [coś koło roku] i to Nokia 6300 [najprostsza ale praktyczna dla osób starszych ale z dobrym wzrokiem ]
EDYCJA
Żeby nie było że nabijam sobie licznik postów.......
Tak, mam tą dużą karte z kodem PUK [na szczęście]
Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, o 19:02 przez Andrzej62, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
Andrzej62,
a dysponujecie kodem PUK dla tego numeru?
a dysponujecie kodem PUK dla tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Joanna_Plus edytowałem swój post ale spóźniłem się 2 minuty po zakończeniu dyżuru.
Tak, mam tą dużą karte z kodem PUK [na szczęście] do tego numeru.
btw. ale gdyby w nagłym wypadku, były potrzebne kody PIN lub PUK do kart sim [abonamentowych] moje lub żony [to drżyjcie narody] nie ma ich nigdzie [obie karty mają już około 10 lat i opakowania od nich już dawno wyfrunęły przez komin ]
monter, dzięki za zainteresowanie tematem
Karta jest zainstalowana w Nokii 6300 [pisałem o tym] i tak musi pozostać bo nie jestem użytkownikiem tego numeru.
Wykaz połączeń od wczoraj do dzisiaj, wykazuje brak takowych.
Tu nie chodzi o to 10 złotych tylko o przyczyne ich zniknięcia
Tak, mam tą dużą karte z kodem PUK [na szczęście] do tego numeru.
btw. ale gdyby w nagłym wypadku, były potrzebne kody PIN lub PUK do kart sim [abonamentowych] moje lub żony [to drżyjcie narody] nie ma ich nigdzie [obie karty mają już około 10 lat i opakowania od nich już dawno wyfrunęły przez komin ]
monter, dzięki za zainteresowanie tematem
Karta jest zainstalowana w Nokii 6300 [pisałem o tym] i tak musi pozostać bo nie jestem użytkownikiem tego numeru.
Wykaz połączeń od wczoraj do dzisiaj, wykazuje brak takowych.
Tu nie chodzi o to 10 złotych tylko o przyczyne ich zniknięcia
Ostatnio zmieniony 22 lut 2017, o 20:06 przez Andrzej62, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Rejestracja Numeru
Andrzej62,
jeśli korzystasz se smartfona, to możesz zainstalować aplikację Plus Online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online) i zalogować się na konto tego numeru, z którego "zniknęły" środki.
W opcjach aplikacji jest dostępna historia ostatnich połączeń i SMSów wraz z ich kosztami, więc będziesz mógł sprawdzić za co konto zostało obciążone.
Pozdrawiam!
jeśli korzystasz se smartfona, to możesz zainstalować aplikację Plus Online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online) i zalogować się na konto tego numeru, z którego "zniknęły" środki.
W opcjach aplikacji jest dostępna historia ostatnich połączeń i SMSów wraz z ich kosztami, więc będziesz mógł sprawdzić za co konto zostało obciążone.
Pozdrawiam!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja Numeru
monter,
Tak jak wspomina monter, jeżeli teściowa dysponuje kodem PUK do tego numeru, to użyczając jej smartfona jest możliwość weryfikacji historii naliczonych opłat w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
A w skrzynce wiadomości wysyłanych, też nie widnieją żadne SMS-y (wysłane może przypadkowo)?Andrzej62 pisze:Wykaz połączeń od wczoraj do dzisiaj, wykazuje brak takowych.
Tak jak wspomina monter, jeżeli teściowa dysponuje kodem PUK do tego numeru, to użyczając jej smartfona jest możliwość weryfikacji historii naliczonych opłat w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Andrzej62 pisze:edytowałem swój post ale spóźniłem się 2 minuty po zakończeniu dyżuru.
Piszmy proszę normalnie, ponieważ wówczas wątek staje się mało czytelny .Andrzej62 pisze:Żeby nie było że nabijam sobie licznik postów.......
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja Numeru
Andrzej62,Andrzej62 napisał:
Karta jest zainstalowana w Nokii 6300 [pisałem o tym] i tak musi pozostać bo nie jestem użytkownikiem tego numeru.
ja nie proponowałem przekładania karty (chociaż i takie rozwiązanie jest możliwe, aby sprawdzić wykaz połączeń/SMSów). Czytaj proszę ze zrozumieniem.
Pozdrawiam!