Strona 25 z 28

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 14:55
autor: Joanna_Plus
sovaldo,

nic do mnie jeszcze nie dotarło :-(.

Edycja: jest - dotarła :-).

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 15:01
autor: sovaldo
To bardzo dobrze także teraz proszę o pomoc :-)

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 15:13
autor: Joanna_Plus
sovaldo,

właśnie odpisałam.

Re: Rejestracja Numeru

: 24 kwie 2017, o 19:06
autor: sovaldo
Dziękuję za pomoc
W takim razie jutro idę wymienić kartę na nową
Pozdrawiam

Re: Rejestracja Numeru

: 29 kwie 2017, o 16:21
autor: xandrollo
Kupiłem starter plush w Żabce dałem dowód pani do rejestracji żeby od razu działał ale po włożeniu do tabletu wolał nr pin który nie był podany na karcie SIM tylko puk.Otwierala się strona www plus .pl tylko.Powinno być na próbę 3gb a wcale karta SIM tego transferu niezlozyla tylko 4zl zabrała które miałem mieć na SMS.I moje pytanie :co teraz mam zrobić pinu nie mam karta nie dziala.

Re: Rejestracja Numeru

: 1 maja 2017, o 19:45
autor: guren
Przeglądając forum znalazłem info, że przenosząc numer z Plus Abo do plus na kartę trzeba po tym procesie zarejestrować kartę? Po co skoro, nic się nie zmienia?

Re: Rejestracja Numeru

: 2 maja 2017, o 11:25
autor: Ewa_Plus
xandrollo,
- nowe startery nie mają PIN-ów, ale jeśli trzy razy wprowadzisz błędny kod, to urządzenie poprosi Cię o wpisanie kodu PUK i wówczas będzie można ustalić własny PIN.
Napisz proszę, jaki dokładnie starter kupiłeś? Jakie oznaczenia były na opakowaniu? Czy doładowywałeś już to konto?

guren,
- jeśli przed deaktywacją numeru wyślesz SMS-a o treści: PRZENIES na darmowy numer 80107, to nie będzie konieczna rejestracja numeru. Dane przeniosą się wówczas automatycznie.

Re: Rejestracja Numeru

: 4 maja 2017, o 17:35
autor: Krokodill
Ewa_Plus pisze: guren,
- jeśli przed deaktywacją numeru wyślesz SMS-a o treści: PRZENIES na darmowy numer 80107, to nie będzie konieczna rejestracja numeru. Dane przeniosą się wówczas automatycznie.
Witam,
A kiedy następuje deaktywacja numeru, tzn. czy mam wysłać SMS-a przed końcem umowy, czy następnego dnia po jej wygaśnięciu?

Re: Rejestracja Numeru

: 4 maja 2017, o 17:39
autor: Basia_Plus
Witaj Krokodill,

SMS musi być wysłany jeszcze przed dezaktywacją numeru.

Re: Rejestracja Numeru

: 5 maja 2017, o 15:42
autor: Krokodill
Basia_Plus pisze:Witaj Krokodill,

SMS musi być wysłany jeszcze przed dezaktywacją numeru.
Czyli mogę wysłać po wygaśnięciu umowy. Dobrze rozumiem?

Re: Rejestracja Numeru

: 5 maja 2017, o 16:00
autor: Basia_Plus
Krokodill,

nie, możliwość zlecenia rejestracji numeru istnieje zanim numer zostanie zdeaktywowany w usłudze abonamentowej.
Zatem SMS, powinien być wysłany jeszcze przed wyłączeniem numeru.
Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestracji (imię, nazwisko, PESEL/nr dokumentu).
W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy tylko doładować konto w ciągu 30 dni, aby zatrzymać numer.

Re: Rejestracja Numeru

: 5 maja 2017, o 17:12
autor: Krokodill
Basia_Plus pisze:Krokodill,

nie, możliwość zlecenia rejestracji numeru istnieje zanim numer zostanie zdeaktywowany w usłudze abonamentowej.
Zatem SMS, powinien być wysłany jeszcze przed wyłączeniem numeru.
Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestracji (imię, nazwisko, PESEL/nr dokumentu).
W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy tylko doładować konto w ciągu 30 dni, aby zatrzymać numer.
Ale po wygaśnięciu umowy przechodzę z tym numerem do oferty na kartę, wiec numer sie nie dezaktywuje. Mam przecież określony termin do zarejestrowania i doładowania konta. Chyba, że ze mną coś dzisiaj nie tak, albo nie możemy się zrozumieć...
Pozdrawiam

Re: Rejestracja Numeru

: 5 maja 2017, o 17:50
autor: Basia_Plus
Krokodill,
Krokodill pisze:Ale po wygaśnięciu umowy przechodzę z tym numerem do oferty na kartę, wiec numer sie nie dezaktywuje
Basia_Plus pisze: numer zostanie zdeaktywowany w usłudze abonamentowej.
Przy migracji z abonamentu na kartę dane nie przenoszą się automatycznie, dlatego przed dezaktywacją numeru należy wysłać bezpłatnego SMS-a o tresci PRZENIES pod nr 80107.
W przypadku chęci rejestracji numeru po dezaktywacji, proces rejestracji przebiega jak w przypadku nieaktywnych zestawów startowych. Sposoby rejestracji są opisane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja

Re: Rejestracja Numeru

: 5 maja 2017, o 18:12
autor: Krokodill
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Re: Rejestracja Numeru

: 20 maja 2017, o 23:46
autor: guren
Po przeniesieniu na kartę do Plus Online logowanie będzie 4 ostatnimi cyframi kodu PUK czy dotychczasowym hasłem ustalonym gdy numer był w abonamencie?