Strona 26 z 28

Re: Rejestracja Numeru

: 21 maja 2017, o 05:17
autor: sl@w_es
@ guren,

w ofercie na kartę, aby zalogować się do Plus Online potrzebne są 4 ostatnie cyfry kodu PUK; nie ma opcji korzystania z dotychczas używanego e-hasła, czy utworzenia nowego.

Re: Rejestracja Numeru

: 29 lip 2017, o 21:18
autor: guren
Ewa_Plus pisze:xandrollo,
guren,
- jeśli przed deaktywacją numeru wyślesz SMS-a o treści: PRZENIES na darmowy numer 80107, to nie będzie konieczna rejestracja numeru. Dane przeniosą się wówczas automatycznie.
Wysłanie tego smsa nic nie dało. 27/07 kontrakt został rozwiązany i numer przeniesiony do plusa na kartę. I tu niespodzianka - chcę dzwonić, a tu mam info, że numer trzeba zarejestrować bo nie jest zarejestrowany.
Zarejestrowałem szybko przez ING i po chwili już działało, ale w plusonline mam odwrotnie imię z nazwiskiem. Dane poprawią mi na telefon przez BOK? czy muszę fatygować się do salonu plusa?

Re: Rejestracja Numeru

: 31 lip 2017, o 10:10
autor: Ewa_Plus
guren,
- a pamiętasz czy po wysłaniu tego SMS-a przyszła odpowiedź zwrotna? Jeśli chodzi o to odwrotne imię i nazwisko, to podeślij mi swój nr przez ten formularz. Wyślę interwencję w tej sprawie.

Re: Rejestracja Numeru

: 31 lip 2017, o 16:44
autor: guren
przyszła odpowiedź zwrotna, że będzie to wykonane.
nr poszedl na priv

Re: Rejestracja Numeru

: 31 lip 2017, o 17:34
autor: Basia_Plus
guren ,

sprawdź pocztę.

Re: Rejestracja Numeru

: 1 sie 2017, o 20:29
autor: guren
Basia_Plus pisze:guren ,

sprawdź pocztę.
dane zostały poprawione, dzięki

Re: Rejestracja Numeru

: 2 sie 2017, o 10:04
autor: Ewa_Plus
guren,
- cieszę się, że mogliśmy pomóc 

Niezarejestrowany starter po 02.17

: 10 sty 2018, o 01:13
autor: dareios
Dzień dobry, mam takowy i z tego co widziałem można go było rejestrować jeszcze do 8.01 zanim zostanie dezaktywowany. Mamy 10.01 a karta loguje się w sieci zatem wygląda, że można go jeszcze zarejestrować. Ew. kiedy zostanie dezaktywowany? Był generalnie aktywowany przed 02.17...chyba.

Re: Rejestracja Numeru

: 10 sty 2018, o 12:31
autor: Joanna_Plus
Witaj dareios,

numery, które nie zostały zarejestrowane do 08/01/2018 r. będą sukcesywnie wyłączane.

Re: Rejestracja Numeru

: 15 sty 2018, o 15:40
autor: Ipo
Witam! Z dniem dzisiejszym mama zakończyła umowę w Plusie (abonament). W życie weszło wypowiedzenie. Numer został zablokowany ponieważ nie nastąpiła rejestracja karty sim. Doczytałem, że numer zostanie aktywowany gdy karta zostanie zarejestrowana i to akurat jest jasne. Pytanie czy mogę ten numer zarejestrować już na siebie? Podając swoj pesel z numerem karty sim? Chciałbym to uczynić przez konto bankowe, ale nie wiem czy nie będzie wymagany pesel mamy.

Re: Rejestracja Numeru

: 15 sty 2018, o 16:09
autor: Basia_Plus
Witaj Ipo,
Ipo pisze:Numer został zablokowany ponieważ nie nastąpiła rejestracja karty sim.
Ipo pisze: Pytanie czy mogę ten numer zarejestrować już na siebie?
tak.
Ipo pisze:Chciałbym to uczynić przez konto bankowe, ale nie wiem czy nie będzie wymagany pesel mamy.
Jeśli chcesz zarejestrować numer na swoje dane, to PESEL Twojej mamy nie będzie wymagany.
Więcej info na temat rejestracji numeru znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Rejestracja Numeru

: 9 gru 2019, o 08:37
autor: Werderaner
Uprzejmie proszę o pomoc przy rejestracji numeru.
Zarejestrowany dziś w sklepie.
Ekspedient powiedział że wszystko ok.
No niestety nie wszystko.Telefon niby loguje się w sieci ale nie ma możliwości z niego korzystania.

Re: Rejestracja Numeru

: 9 gru 2019, o 11:02
autor: Joanna_Plus
Werderaner,
Werderaner pisze:Telefon niby loguje się w sieci ale nie ma możliwości z niego korzystania.
Co dokładnie masz na myśli?

Re: Rejestracja Numeru

: 9 gru 2019, o 11:08
autor: Werderaner
Joanna_Plus pisze:Werderaner,
Werderaner pisze:Telefon niby loguje się w sieci ale nie ma możliwości z niego korzystania.
Co dokładnie masz na myśli?
Pokazuje zasięg sieci ale nic ponadto.

Re: Rejestracja Numeru

: 9 gru 2019, o 11:20
autor: Joanna_Plus
Werderaner,

niestety nadal nie wiem co dokładnie masz na myśli? Z chwilą próby wykonania połączenia/wysłania SMS-a, jaki komunikat się pojawia? Nastąpiło przelogowanie urządzenia (wył./wł.)?