Dzień dobry.
Przeszukując wszechświat strony plusa natrafiłem na taką
http://nakarte.plus.pl/prepaid/przenies_numer.html
bardzo fajną promocję z przeniesieniem numeru do Plusa na kartę.
Postanowiłem sobie - raz kozie śmierć.
Idę do do punktu Plusa - nic nie wiedzą o tej promocji, a w ogóle to nie mają starterów. Żadnych.
Ide do salonu Plusa. Też nie słyszeli o promocji z darmowym starterem i 20zł po doładowaniu odpowiednią kwotą. Ale jest światełko nadziei w tunelu. Tu przynajmniej mogę kupić starter z "innej półki". Miał kosztować 12 coś ale nie uśmiechało mi się absolutnie stracić możliwość zarobienia 20zł przy 12 kolejnych doładowania.
Stąd moje pytanie:
Czy te promocje są takie szybkie, że do Szczecina nic nie dociera i naprawdę w tej sprawie nie da się nic zrobić, czy to tak jak zawsze - promocja niby jest ale nie ma jak jej zrealizować?
Punkt Plusa - Wyzwolenia 18/20, Szczecin
Salon Plusa - Wojska Polskiego ileś tam, Szczecin
A może jakaś interwencja albo chociaż posłać antyterrorystów? ;)
Promocja, której... nie ma
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 kwie 2014, o 14:57
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Promocja, której... nie ma
Witaj descent,
rozumiem, że chcesz przenieść do nas numer od innego operatora?
rozumiem, że chcesz przenieść do nas numer od innego operatora?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Promocja, której... nie ma
Joanno,
Dokładnie tak. Chcę przenieść. To znaczy teraz już mniej ale jeszcze póki co chcę.
Grzecznie w Play zarejestrowałem swój aktualny numer na właściwe dane.
Udałem się do salonu Plusa z aktualnym SIM i dowodem osobistym tak jak w instrukcji napisano (http://nakarte.plus.pl/prepaid/przenies_numer.html - w sumie nie wiem po co SIM ale mniejsza o to), a tu niespodzianka. Nawet otwarcie strony z promocją i ukazanie jej na smartfonie niewiele zmieniło. O co w sumie aż tak bardzo pretensji nie mam, bo jak nie mają to mi nie urodzą. Ale szarpanie się później z reklamacjami żeby starter zwykły zachowywał się jak starter promocyjny, uważam za bezcelowe marnowanie energii. Przynajmniej mojej.
Dokładnie tak. Chcę przenieść. To znaczy teraz już mniej ale jeszcze póki co chcę.
Grzecznie w Play zarejestrowałem swój aktualny numer na właściwe dane.
Udałem się do salonu Plusa z aktualnym SIM i dowodem osobistym tak jak w instrukcji napisano (http://nakarte.plus.pl/prepaid/przenies_numer.html - w sumie nie wiem po co SIM ale mniejsza o to), a tu niespodzianka. Nawet otwarcie strony z promocją i ukazanie jej na smartfonie niewiele zmieniło. O co w sumie aż tak bardzo pretensji nie mam, bo jak nie mają to mi nie urodzą. Ale szarpanie się później z reklamacjami żeby starter zwykły zachowywał się jak starter promocyjny, uważam za bezcelowe marnowanie energii. Przynajmniej mojej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Promocja, której... nie ma
descent,
dziękuję ślicznie za doprecyzowanie. Promocja, którą podajesz jak najbardziej obowiązuje i nic w tej kwestii w ostatnim czasie się nie zmieniło. Przenosząc numer nie ponosisz opłaty za wydanie karty SIM, a promocja za przeniesienie numeru jest aktywowana automatycznie po zakończeniu procesu.
Prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Wyjaśnię wówczas sytuację z punktami, które podajesz powyżej.
Za całe nieporozumienie najmocniej przepraszam .
dziękuję ślicznie za doprecyzowanie. Promocja, którą podajesz jak najbardziej obowiązuje i nic w tej kwestii w ostatnim czasie się nie zmieniło. Przenosząc numer nie ponosisz opłaty za wydanie karty SIM, a promocja za przeniesienie numeru jest aktywowana automatycznie po zakończeniu procesu.
Prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Wyjaśnię wówczas sytuację z punktami, które podajesz powyżej.
Za całe nieporozumienie najmocniej przepraszam .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ