Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
guciu
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2014, o 09:54

Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: guciu »

Witam,

Mam złoty numer w SIMPLUSIE. Jest zarejestrowany na mnie. Chcę go sprzedać na aukcji. Czy do przerejestrowania wystarczy nowemu właścicielowi wydruk z aukcji czy musi być np. notarialne potwierdzenie mojej prośby o przerejestrowanie na nową osobę? Zakładam że nie będzie możliwe jednoczesne pojawienie się mnie i kupującego w salonie.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Paweł
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj guciu,

w powyższej sytuacji należy wyrejestrować numer. Czynności takich dokonać może właściciel numeru w dowolnym punkcie/salonie. Należy posiadać przy sobie dokument tożsamości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
carra
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 14:16

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: carra »

Witam,
używam numeru plusa na kartę, który jest zarejestrowany na mojego brata. Ponieważ dość mam już problemów związanych z tłumaczeniem, czemu na infolinię dzwoni kobieta, skoro właścicielem jest mężczyzna, chciałam dopełnić formalności i przenieść numer na mnie. Z wcześniejszych postów przeczytałam, że wymaga to osobistej bytności obu stron w salonie plusa. Niestety mieszkamy w pewnej odległości od siebie, a rodzinne spotkania rzadko odbywają się w salonie plusa. Z powyższej informacji wynika jednak, że mój brat mógłby wyrejestrować siebie z tego numeru w swoim miejscu zamieszkania, a ja w salonie w mojej miejscowości zarejestrować numer na siebie. Czy dobrze zrozumiałam? Jest taka możliwość?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj carra,

tak, brat może dokonać wyrejestrowania numeru. Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sex
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 maja 2014, o 17:31

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: sex »

Rozumiem, że w tym wypadku osoba wyrejestrowująca nie musi miec przy tym wyrejestrowaniu danych tamtej karty sim, tylko dowód osobisty?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

sex,

osoba dokonująca wyrejestrowania numeru, musi być aktualnym jej właścicielem (jej dane musza widnieć u nas w systemie – ich zgodność pracownik zweryfikuje na podstawie dowodu osobistego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sex
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 maja 2014, o 17:31

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: sex »

Ok, ja mam taka sytuację, że wiele lat temu dostaliśmy telefon i numer w prezencie. Myślelismy, że numer nie był zarejestrowany, nawet w salonie Plusa nam tak powiedziano, podawałem sam numer telefonu przy weryfikacji. Po jakims czasie idziemy do innego salonu Plusa w celu zarejestrowania naszych danych na ten numer, a tu okazalo sie, że Pani prosi o podanie numeru telefonu i numeru karty sim - nastepnie okazało się, ze numer jest zarejestrowany na osobe, od której lata temu dostaliśmy prezent. Na dodatek osoba ta jest zdziwiona, że numer jest zarejestrowany na nią. :D

1. Czyli ta osoba, która nam dała numer idzie do salon Plusa wyrejestrować dane z samym dowodem osobistym [karta sim nie jest potrzebna].

2. Potem my idziemy do salonu z kartą sim i rejestrujemy już na nasze dane.

?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

sex,

1. Tak. Właściciel udaje się do punktu i tam dokonuje wyrejestrowania numeru. Tylko tak jak pisałam powyżej, nie jest do czynione "od ręki", tylko wniosek przekazywany jest do Departamentu Reklamacji.
2. Tak. Po usunięciu danych przez Departament Reklamacji, numer można zarejestrować na nowego Użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sex
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 maja 2014, o 17:31

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: sex »

Dzięki za szybką odpowiedź.

Czyli po wyrejestrowaniu danych, ile trzeba czekać, aby można było ponownie się zarejestrować na nowe dane? Mniej więcej kilka dni?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

sex,

po usunięciu danych przez Departament Reklamacji, numer od razu można zarejestrować na nowego Użytkownika.

Ważne: na wniosku o wyrejestrowanie danych, musi widnieć podpis aktualnego Właściciela oraz pieczątka punktu i podpis naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: lodyga »

Muszę zaSPAMować:D SKĄD Wy bierzecie te nicki:D
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
mania783678119
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08

zmiana właściciela numeru

Post autor: mania783678119 »

witam chciałabym przepisać numer na siebie obecnie jego właścicielem na papierze jest kto inny ale używam go ja jak mogłabym to zrobić
Ostatnio zmieniony 13 maja 2014, o 10:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: zmiana właściciela numeru

Post autor: pepcia2 »

Numer jest w mix, abonamencie czy zwykłym simplusie?
Jeśli to ostatnie, musisz podejść z właścicielem do salonu przepisać własność na siebie. Potrzebny będzie dowód i karta sim ;-)
mania783678119
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08

Re: zmiana właściciela numeru

Post autor: mania783678119 »

wiem że jest jakiś kod który można wysłać tylko nie wiem jaki i na jaki numer
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mania783678119,
mania783678119 pisze:wiem że jest jakiś kod który można wysłać tylko nie wiem jaki i na jaki numer
Co dokładnie masz na myśli? Czy Twój numer znajduje się w ofercie Plus Mix? Kod na sprawdzenie taryfy to *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ