Brak zapłaty MIXPLUS
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 12:01
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
dobrze zaraz to zrobie
Edycja:
o to ten nr Numer referencyjny pytania: 141015-001965. Ale mam takie pytanie jeżeli już zakończył się ten czas reaktywacji to jest jeszcze ta możliwość na odzyskanie nr ??
Edycja:
o to ten nr Numer referencyjny pytania: 141015-001965. Ale mam takie pytanie jeżeli już zakończył się ten czas reaktywacji to jest jeszcze ta możliwość na odzyskanie nr ??
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, o 17:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
Dziękuję. Przekazuję do realizacji.stiwi63 pisze:o to ten nr Numer referencyjny pytania: 141015-001965.
Tak jak pisałam, umowę reaktywacyjną można podpisać w okresie 60 dni od blokady rozmów przychodzących (rozwiązania umowy).stiwi63 pisze:Ale mam takie pytanie jeżeli już zakończył się ten czas reaktywacji to jest jeszcze ta możliwość na odzyskanie nr ??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
no to u mnie te 60 dni upłynęło w poniedziałek od blokady połączeń przychodzących. Przez tą głupią zmiane nr dowodu straciłem nr
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
jeżeli ta data już minęła, to skieruj prośbę do Departamentu Reklamacji z opisem całej sytuacji. Jak to uczynisz, to odezwij się do mnie przez ten formularz.
jeżeli ta data już minęła, to skieruj prośbę do Departamentu Reklamacji z opisem całej sytuacji. Jak to uczynisz, to odezwij się do mnie przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
a jakiś namiar na ten departament ?? byłbym bardzo wdzięczny
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
- najprościej jest chyba wysłać reklamację mailem na adres: bok@plus.pl
Więcej wskazówek na temat składania reklamacji znajdziesz tutaj.
- najprościej jest chyba wysłać reklamację mailem na adres: bok@plus.pl
Więcej wskazówek na temat składania reklamacji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
wysłałem przez formularz podany na tej stronie jeżeli w czymś to pomoże o to nr referencyjny 141016-001029.
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
- dziękuję za numer referencyjny. Wysłałam już prośbę o szybsze zajęcie się Twoją sprawą.
- dziękuję za numer referencyjny. Wysłałam już prośbę o szybsze zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ