Brak zapłaty MIXPLUS

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Krzysztof_sm
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 maja 2014, o 22:26

Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Krzysztof_sm »

Witam, mam telefon w MIXPLUSIE.
Pół roku temu wyjechałem za granice. Od stycznia do maja tego roku nie dokonywałem
obowiązujących wpłat po 30 zł. Chciałem teraz wyrównać dług, ale doładowanie przez
internet okazało się nie możliwe. Wyskoczył komunikat, że nie mogę doładować tego telefonu. Nie zależy mi za bardzo na numerze, ale chce skończyć umowę z plusem,
dużo wpłat mi nie pozostało. Jak mogę to zrobić przez internet albo telefonicznie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Krzysztof_sm,

jeżeli nie udało się dokonać zasilenia przez internet, zapewne numer jest już obustronnie zablokowany.

Skontaktuj się proszę w tej sprawie telefonicznie z BOK. Tam konsultant zweryfikuje czy będzie możliwość podpisania jeszcze umowy reaktywacyjnej, która przywróci numer. Jeżeli upłynął już okres 60 dni, od zablokowania na Twoim koncie połączeń przychodzących, to konsultant poda wartość kary i numer konta, na który trzeba będzie dokonać wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Galatasaray
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 6 gru 2013, o 13:28

Zablokowany numer

Post autor: Galatasaray »

Byłem poza Polską przez ponad miesiąc.
Zablokowano mi w tym czasie telefon.Oczywiście zapomniałem go doładować.
Wczoraj gdy wróciłem próbowałem zasilić konto.Bez skutku.
Co mam zrobić?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, o 10:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Galatasaray,

odpowiedź we wcześniejszym poście.

Umowę reaktywacyjną można podpisać w dowolnym punkcie/salonie naszej sieci. Trzeba zabrać ze sobą kartę SIM i dowód osobisty. Reaktywacji numeru można dokonać raz, dla danego kontraktu. Od momentu jej podpisania należy w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu. W nowej umowie liczba zasileń jest równa niewykonanym zasileniom z poprzedniej promocji + 2 dodatkowe zasilenia kwotą zadeklarowaną w poprzednim kontrakcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
korzen
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 cze 2014, o 12:05

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: korzen »

Witam,
Podepnę się pod temat. Za miesiąc wyjeżdżam na stałe za granice. Mam telefon w mixie i 17 doładowań do końca umowy...
Je możliwość doładować telefon i doładowaniami zapłacić za jakiś tablet albo jakiś telefon? Czy jest jakaś inna opcja oprócz zapłacenia kary?
Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: lodyga »

Nie ma takiej opcji. Przy 10 doładowaniach możesz jedynie przejść na abo, a przy 6 podpisać przedłużenie....Albo doładuj z banków za granicą albo doładuj 17 teraz..
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj korzen,

nie ma możliwości zapłaty środkami zgromadzonymi na koncie numeru, za nowy tablet czy smartfon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stiwi63
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 paź 2014, o 12:01

reaktywacja/odzyskanie nr

Post autor: stiwi63 »

witam nowy jestem i z góry przepraszam że nie szukałem starych postów o podobnej tematyce tylko zakładam nowy .

Mam problem iż wczoraj straciłem nr z plusa miałem go od 10 lat . Dzisiaj dzwoniąc na bok jedna z Pań mówiła że jest 90 dni na reaktywacje inna że 60 sam już teraz nie wiem jak jest na prawdę bo jeżeli 60 nr straciłem wczoraj . Dodatkowym problemem była zmiana nr dowodu ponieważ pierwsza umowa była podpisywana jeszcze ze starego dowodu więc by zrobić reaktywacje musiałem zmienić nr dowodu w salonie kazano mi to zrobić samemu czyli wysłać e-mail na bok ze zeskanowanym dowodem a dzwoniąc po dobrych 3 tygodniach na bok znowu mi powiedziano że w salonie powinni to załatwić od ręki i że jest krótszy czas działania . W końcu wyszło tak że ani nie mam zmienionego nr dowodu ani nie mam nr telefonu ale wcześniej czytałem że można odzyskać nr no jednak 10 lat z jednym nr swoje robi no i od 10 lat praktycznie jestem z wami . Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, o 13:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reaktywacja/odzyskanie nr

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj stiwi63,

rozumiem, że sprawa dotyczy numeru w usługach Plus Mix. Wszystkie zasilenia wynikające z umowy zostały już zrealizowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stiwi63
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 paź 2014, o 12:01

Re: reaktywacja/odzyskanie nr

Post autor: stiwi63 »

nie jeszcze nie, zostanę pewnie obciążony karą umowną. Mi chodzi o odzyskanie nr
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

stiwi63,

tak jak pisałam we wcześniejszych postach, czas na reaktywację numeru, to 60 dni od blokady połączeń przychodzących. Informacje na ten temat można znaleźć też w naszym FAQ.

Umowę w punkcie będzie można podpisać po trzech dniach od blokady konta.
stiwi63 pisze: czyli wysłać e-mail na bok ze zeskanowanym dowodem
Posiadasz numer zagadnienia, który pojawił się w informacji zwrotnej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stiwi63
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 paź 2014, o 12:01

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: stiwi63 »

w informacji zwrotnej po wysłaniu tego dowodu jesli o to chodzi to nie a mogę tak w przybliżeniu powiedzieć że mija 6 tydzień od wysłania go do was
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

stiwi63,

niestety bez numeru zagadnienia, nic nie będę mogła sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stiwi63
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 paź 2014, o 12:01

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: stiwi63 »

tylko że ja nic takiego nie dostałem czyli mozna powiedzieć że nr jest już do pieca jednym słowem :(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak zapłaty MIXPLUS

Post autor: Joanna_Plus »

stiwi63,

wyślij proszę wniosek z prośbą o zmianę danych + scan dowodu osobistego na adres bok@plus.pl.

Maksymalny rozmiar załącznika nie powinien przekraczać 0,5 MB. Większe pliki nie są przyjmowane przez nasz system pocztowy.
Jeśli nie ma możliwości zmniejszenia załącznika, proponuję jego przesłanie poprzez nasz formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php, który umożliwia dodawanie większych plików.

Po wysłaniu wiadomości, podaj mi proszę numer zagadnienia, który pojawi się w informacji zwrotnej. Poproszę wówczas o przyspieszenie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ