Brak zapłaty MIXPLUS
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 maja 2014, o 22:26
Brak zapłaty MIXPLUS
Witam, mam telefon w MIXPLUSIE.
Pół roku temu wyjechałem za granice. Od stycznia do maja tego roku nie dokonywałem
obowiązujących wpłat po 30 zł. Chciałem teraz wyrównać dług, ale doładowanie przez
internet okazało się nie możliwe. Wyskoczył komunikat, że nie mogę doładować tego telefonu. Nie zależy mi za bardzo na numerze, ale chce skończyć umowę z plusem,
dużo wpłat mi nie pozostało. Jak mogę to zrobić przez internet albo telefonicznie?
Pół roku temu wyjechałem za granice. Od stycznia do maja tego roku nie dokonywałem
obowiązujących wpłat po 30 zł. Chciałem teraz wyrównać dług, ale doładowanie przez
internet okazało się nie możliwe. Wyskoczył komunikat, że nie mogę doładować tego telefonu. Nie zależy mi za bardzo na numerze, ale chce skończyć umowę z plusem,
dużo wpłat mi nie pozostało. Jak mogę to zrobić przez internet albo telefonicznie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
Witaj Krzysztof_sm,
jeżeli nie udało się dokonać zasilenia przez internet, zapewne numer jest już obustronnie zablokowany.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie telefonicznie z BOK. Tam konsultant zweryfikuje czy będzie możliwość podpisania jeszcze umowy reaktywacyjnej, która przywróci numer. Jeżeli upłynął już okres 60 dni, od zablokowania na Twoim koncie połączeń przychodzących, to konsultant poda wartość kary i numer konta, na który trzeba będzie dokonać wpłaty.
jeżeli nie udało się dokonać zasilenia przez internet, zapewne numer jest już obustronnie zablokowany.
Skontaktuj się proszę w tej sprawie telefonicznie z BOK. Tam konsultant zweryfikuje czy będzie możliwość podpisania jeszcze umowy reaktywacyjnej, która przywróci numer. Jeżeli upłynął już okres 60 dni, od zablokowania na Twoim koncie połączeń przychodzących, to konsultant poda wartość kary i numer konta, na który trzeba będzie dokonać wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 6 gru 2013, o 13:28
Zablokowany numer
Byłem poza Polską przez ponad miesiąc.
Zablokowano mi w tym czasie telefon.Oczywiście zapomniałem go doładować.
Wczoraj gdy wróciłem próbowałem zasilić konto.Bez skutku.
Co mam zrobić?
Pozdrawiam.
Zablokowano mi w tym czasie telefon.Oczywiście zapomniałem go doładować.
Wczoraj gdy wróciłem próbowałem zasilić konto.Bez skutku.
Co mam zrobić?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, o 10:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
Witaj Galatasaray,
odpowiedź we wcześniejszym poście.
Umowę reaktywacyjną można podpisać w dowolnym punkcie/salonie naszej sieci. Trzeba zabrać ze sobą kartę SIM i dowód osobisty. Reaktywacji numeru można dokonać raz, dla danego kontraktu. Od momentu jej podpisania należy w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu. W nowej umowie liczba zasileń jest równa niewykonanym zasileniom z poprzedniej promocji + 2 dodatkowe zasilenia kwotą zadeklarowaną w poprzednim kontrakcie.
odpowiedź we wcześniejszym poście.
Umowę reaktywacyjną można podpisać w dowolnym punkcie/salonie naszej sieci. Trzeba zabrać ze sobą kartę SIM i dowód osobisty. Reaktywacji numeru można dokonać raz, dla danego kontraktu. Od momentu jej podpisania należy w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu. W nowej umowie liczba zasileń jest równa niewykonanym zasileniom z poprzedniej promocji + 2 dodatkowe zasilenia kwotą zadeklarowaną w poprzednim kontrakcie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
Witam,
Podepnę się pod temat. Za miesiąc wyjeżdżam na stałe za granice. Mam telefon w mixie i 17 doładowań do końca umowy...
Je możliwość doładować telefon i doładowaniami zapłacić za jakiś tablet albo jakiś telefon? Czy jest jakaś inna opcja oprócz zapłacenia kary?
Z góry dzięki.
Podepnę się pod temat. Za miesiąc wyjeżdżam na stałe za granice. Mam telefon w mixie i 17 doładowań do końca umowy...
Je możliwość doładować telefon i doładowaniami zapłacić za jakiś tablet albo jakiś telefon? Czy jest jakaś inna opcja oprócz zapłacenia kary?
Z góry dzięki.
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
Nie ma takiej opcji. Przy 10 doładowaniach możesz jedynie przejść na abo, a przy 6 podpisać przedłużenie....Albo doładuj z banków za granicą albo doładuj 17 teraz..
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
Witaj korzen,
nie ma możliwości zapłaty środkami zgromadzonymi na koncie numeru, za nowy tablet czy smartfon.
nie ma możliwości zapłaty środkami zgromadzonymi na koncie numeru, za nowy tablet czy smartfon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
reaktywacja/odzyskanie nr
witam nowy jestem i z góry przepraszam że nie szukałem starych postów o podobnej tematyce tylko zakładam nowy .
Mam problem iż wczoraj straciłem nr z plusa miałem go od 10 lat . Dzisiaj dzwoniąc na bok jedna z Pań mówiła że jest 90 dni na reaktywacje inna że 60 sam już teraz nie wiem jak jest na prawdę bo jeżeli 60 nr straciłem wczoraj . Dodatkowym problemem była zmiana nr dowodu ponieważ pierwsza umowa była podpisywana jeszcze ze starego dowodu więc by zrobić reaktywacje musiałem zmienić nr dowodu w salonie kazano mi to zrobić samemu czyli wysłać e-mail na bok ze zeskanowanym dowodem a dzwoniąc po dobrych 3 tygodniach na bok znowu mi powiedziano że w salonie powinni to załatwić od ręki i że jest krótszy czas działania . W końcu wyszło tak że ani nie mam zmienionego nr dowodu ani nie mam nr telefonu ale wcześniej czytałem że można odzyskać nr no jednak 10 lat z jednym nr swoje robi no i od 10 lat praktycznie jestem z wami . Proszę o pomoc
Mam problem iż wczoraj straciłem nr z plusa miałem go od 10 lat . Dzisiaj dzwoniąc na bok jedna z Pań mówiła że jest 90 dni na reaktywacje inna że 60 sam już teraz nie wiem jak jest na prawdę bo jeżeli 60 nr straciłem wczoraj . Dodatkowym problemem była zmiana nr dowodu ponieważ pierwsza umowa była podpisywana jeszcze ze starego dowodu więc by zrobić reaktywacje musiałem zmienić nr dowodu w salonie kazano mi to zrobić samemu czyli wysłać e-mail na bok ze zeskanowanym dowodem a dzwoniąc po dobrych 3 tygodniach na bok znowu mi powiedziano że w salonie powinni to załatwić od ręki i że jest krótszy czas działania . W końcu wyszło tak że ani nie mam zmienionego nr dowodu ani nie mam nr telefonu ale wcześniej czytałem że można odzyskać nr no jednak 10 lat z jednym nr swoje robi no i od 10 lat praktycznie jestem z wami . Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, o 13:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reaktywacja/odzyskanie nr
Witaj stiwi63,
rozumiem, że sprawa dotyczy numeru w usługach Plus Mix. Wszystkie zasilenia wynikające z umowy zostały już zrealizowane?
rozumiem, że sprawa dotyczy numeru w usługach Plus Mix. Wszystkie zasilenia wynikające z umowy zostały już zrealizowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reaktywacja/odzyskanie nr
nie jeszcze nie, zostanę pewnie obciążony karą umowną. Mi chodzi o odzyskanie nr
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
tak jak pisałam we wcześniejszych postach, czas na reaktywację numeru, to 60 dni od blokady połączeń przychodzących. Informacje na ten temat można znaleźć też w naszym FAQ.
Umowę w punkcie będzie można podpisać po trzech dniach od blokady konta.
tak jak pisałam we wcześniejszych postach, czas na reaktywację numeru, to 60 dni od blokady połączeń przychodzących. Informacje na ten temat można znaleźć też w naszym FAQ.
Umowę w punkcie będzie można podpisać po trzech dniach od blokady konta.
Posiadasz numer zagadnienia, który pojawił się w informacji zwrotnej?stiwi63 pisze: czyli wysłać e-mail na bok ze zeskanowanym dowodem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
w informacji zwrotnej po wysłaniu tego dowodu jesli o to chodzi to nie a mogę tak w przybliżeniu powiedzieć że mija 6 tydzień od wysłania go do was
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
niestety bez numeru zagadnienia, nic nie będę mogła sprawdzić.
niestety bez numeru zagadnienia, nic nie będę mogła sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
tylko że ja nic takiego nie dostałem czyli mozna powiedzieć że nr jest już do pieca jednym słowem :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak zapłaty MIXPLUS
stiwi63,
wyślij proszę wniosek z prośbą o zmianę danych + scan dowodu osobistego na adres bok@plus.pl.
Maksymalny rozmiar załącznika nie powinien przekraczać 0,5 MB. Większe pliki nie są przyjmowane przez nasz system pocztowy.
Jeśli nie ma możliwości zmniejszenia załącznika, proponuję jego przesłanie poprzez nasz formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php, który umożliwia dodawanie większych plików.
Po wysłaniu wiadomości, podaj mi proszę numer zagadnienia, który pojawi się w informacji zwrotnej. Poproszę wówczas o przyspieszenie realizacji.
wyślij proszę wniosek z prośbą o zmianę danych + scan dowodu osobistego na adres bok@plus.pl.
Maksymalny rozmiar załącznika nie powinien przekraczać 0,5 MB. Większe pliki nie są przyjmowane przez nasz system pocztowy.
Jeśli nie ma możliwości zmniejszenia załącznika, proponuję jego przesłanie poprzez nasz formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php, który umożliwia dodawanie większych plików.
Po wysłaniu wiadomości, podaj mi proszę numer zagadnienia, który pojawi się w informacji zwrotnej. Poproszę wówczas o przyspieszenie realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ