Nowa umowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
ewelinar00,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- PESEL.
Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- PESEL.
Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
ewelinar00,
wiadomość dotarła - dziękuję.
Mam jeszcze jedno pytanie, to było przedłużenie umowy czy zupełnie nowa aktywacja?
wiadomość dotarła - dziękuję.
Mam jeszcze jedno pytanie, to było przedłużenie umowy czy zupełnie nowa aktywacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
ewelinar00,
prześlij mi proszę jeszcze numer tego telefonu.
prześlij mi proszę jeszcze numer tego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 mar 2016, o 15:45
Re: Nowa umowa
dowiedziałą sie pani czegos???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
ewelinar00,
przekazałam sprawę do weryfikacji.
przekazałam sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 sie 2014, o 12:57
Pierwsza umowa w sieci plus
Witam , posiadam numer z plusa od około 4 lat . Jest to zwykłe zobowiązanie na karte bez żadnych umów.
W ubiegłym tygodniu chciałem zawrzeć umowę na 36 miesięcy przy doładowaniu 30zł i telefon Huawei Y5 II(dopłata 99zł). Byłem w salonie Plusa , wszystko ładnie pięknie kazali poczekać 15 minut , po 15 minutach decyzja 400zł kaucji bez wyjaśnienia za co ta kaucja. Żadnych zobowiązań wcześniej nie miałem , nic na raty nie brałem. Mój wiek 22 lata.
Podziękowałem i wyszedłem , za 400 zł kupię sobie telefon jaki zechce.
Spróbowałem jeszcze zamówić zestaw powyższy poprzez telefon. Zadzwoniłem we wtorek w ubiegłym tygodniu. W ciągu 24 godzin miała być decyzja czy będzie umowa czy nie. Nie doczekałem się na odpowiedź zwrotną.
Dzwonię ponownie okazało się ,że pan bez szkoły podstawowej pomylił imiona rodziców zamiast imię matki wpisał ojca i na odwrót. Poprawili żeby było ok i miałem czekać 15-20 minut na odpowiedź nie doczekałem się. Jedna i druga rozmowa to była z osobą płci męskiej. Dzwonię dziś po raz kolejny i pani mi tłumaczy ,że przy poprawianiu umowy pani KINGA popełniła ten sam błąd co pan we wtorek oraz brak numeru kontaktowego drugiego. Pani KINGA?!! Problem w tym że to był facet a nie pani Kinga. Kolejny raz niczego się nie dowiedziałem , kobiety w tej firmie to jeszcze większe dno niż faceci.
Mam wrażenie ,że większość a jest tak na pewno ledwo co skończyło szkołę podstawową.
Nie polecam nikomu tej firmy. Zmieńcie nazwę na MINUS.
Szkoda słów i tak nikt nie odpiszę
W ubiegłym tygodniu chciałem zawrzeć umowę na 36 miesięcy przy doładowaniu 30zł i telefon Huawei Y5 II(dopłata 99zł). Byłem w salonie Plusa , wszystko ładnie pięknie kazali poczekać 15 minut , po 15 minutach decyzja 400zł kaucji bez wyjaśnienia za co ta kaucja. Żadnych zobowiązań wcześniej nie miałem , nic na raty nie brałem. Mój wiek 22 lata.
Podziękowałem i wyszedłem , za 400 zł kupię sobie telefon jaki zechce.
Spróbowałem jeszcze zamówić zestaw powyższy poprzez telefon. Zadzwoniłem we wtorek w ubiegłym tygodniu. W ciągu 24 godzin miała być decyzja czy będzie umowa czy nie. Nie doczekałem się na odpowiedź zwrotną.
Dzwonię ponownie okazało się ,że pan bez szkoły podstawowej pomylił imiona rodziców zamiast imię matki wpisał ojca i na odwrót. Poprawili żeby było ok i miałem czekać 15-20 minut na odpowiedź nie doczekałem się. Jedna i druga rozmowa to była z osobą płci męskiej. Dzwonię dziś po raz kolejny i pani mi tłumaczy ,że przy poprawianiu umowy pani KINGA popełniła ten sam błąd co pan we wtorek oraz brak numeru kontaktowego drugiego. Pani KINGA?!! Problem w tym że to był facet a nie pani Kinga. Kolejny raz niczego się nie dowiedziałem , kobiety w tej firmie to jeszcze większe dno niż faceci.
Mam wrażenie ,że większość a jest tak na pewno ledwo co skończyło szkołę podstawową.
Nie polecam nikomu tej firmy. Zmieńcie nazwę na MINUS.
Szkoda słów i tak nikt nie odpiszę
Ostatnio zmieniony 6 gru 2016, o 10:41 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
Witaj dawid19922,
Proszę o edycję powyższej wypowiedzi i dostosowanie jej do punku 4 regulaminu forum.
Temat kaucji poruszaliśmy np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... lit=kaucja.dawid19922 pisze:po 15 minutach decyzja 400zł kaucji bez wyjaśnienia za co ta kaucja.
Jaki kanał sprzedaży realizował tę umowę: infolinia handlowa, autoryzowani partnerzy telemarketingowi czy może dane zostały zostawione na naszej stronie www?dawid19922 pisze:Spróbowałem jeszcze zamówić zestaw powyższy poprzez telefon.
Proszę o edycję powyższej wypowiedzi i dostosowanie jej do punku 4 regulaminu forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamówienie przez telefon
Witam zamawiałem telefon - przez telefon rozmawiając z Panią konsultantką, poprosiła mnie o wysłanie zdjęcia dowodu oplacownego rachunku na email, wcześniej zamawiałem inny telefon przez internet i od razu otrzymałem wiadomość email z numerem zamówienia czy teraz nie powinno być tak samo?
Edycja:
21 lut 2020, o 08:33
???
Edycja:
21 lut 2020, o 08:33
???
Ostatnio zmieniony 21 lut 2020, o 10:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki i posty.
Powód: Połączono wątki i posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
Witaj Badq,
Nie, numer zamówienia dociera tylko w przypadku realizacji zamówienia w sklepie internetowym.Badq pisze:wcześniej zamawiałem inny telefon przez internet i od razu otrzymałem wiadomość email z numerem zamówienia czy teraz nie powinno być tak samo?
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00Badq pisze:21 lut 2020, o 08:33
???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ