Nowa umowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 lip 2013, o 00:55
Nowa umowa
Witam. mam takie pytanie otóż kiedyś brałem telefon przez internet i do tego był internet 300mb. Teraz, gdy mam nową umowę mam internet 125mb. Skoro mam nową umowę to czy mogę wyłączyć ten stary pakiet 300mb internetu? Nie chce płacić za oba jak nawet tego nie zużywam :)
I jeszcze takie pytanie chciałbym sprzedać telefon, który kupiłem wraz z nową umową i co mam zrobić żęby podbić kartę gwarancyjną? Do najbliższego salonu plusa wystarczy podejść czy jak?
I jeszcze takie pytanie chciałbym sprzedać telefon, który kupiłem wraz z nową umową i co mam zrobić żęby podbić kartę gwarancyjną? Do najbliższego salonu plusa wystarczy podejść czy jak?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
Witaj dawidek1113k,
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Logistyki
Ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
Najlepiej powyższe dokumenty przesłać listem poleconym.
Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#. Ile zasileń z poprzedniej umowy zostało doliczonych do nowego kontraktu?dawidek1113k pisze:Skoro mam nową umowę to czy mogę wyłączyć ten stary pakiet 300mb internetu? Nie chce płacić za oba jak nawet tego nie zużywam :)
Jeżeli umowa była zawierana przez sklep internetowy, to w przypadku braku podstemplowanej karty gwarancyjnej, należy odesłać samą kartę gwarancyjną wraz z kopią dokumentu zakupu na adres:dawidek1113k pisze:I jeszcze takie pytanie chciałbym sprzedać telefon, który kupiłem wraz z nową umową i co mam zrobić żęby podbić kartę gwarancyjną?
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Logistyki
Ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
Najlepiej powyższe dokumenty przesłać listem poleconym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 lip 2013, o 00:55
Re: Nowa umowa
Takie cos jak na zalaczniku. 7 teraz jest chyba 5 ale nowa umowa to chyba
Moge zrezygnowac z tego internetu.
Moge zrezygnowac z tego internetu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
dawidek1113k,
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji, tym samym prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu;
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji, tym samym prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu;
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 lip 2013, o 00:55
Re: Nowa umowa
Dobrze wysłałem
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
dawidek1113k,
Wiadomość dotarła – dziękuję. Tak jak pisałam sprawa przekazana dalej .dawidek1113k pisze:Dobrze wysłałem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plush Mix a Plus Mix
Witam, chciałabym, aby ktoś pomógł mi dostrzec różnicę pomiędzy Plus Mixem a Plush Mixem.
Gdyby ktoś chciał wiedzieć, po co mi to.. Mój tato kiedyś wziął na siebie telefon w Mixie, który dał mi. Po paru latach postanowiłam zmienić właściciela numeru z mojego ojca, na mnie. Na tą chwilę już wszystko jest zarejestrowane na moją osobę. Jestem obecnie w Plush bez limitu. Chciałabym wziąć sobie nowy telefon. I teraz pytanie.. czym różni się Plus Mix od Plusha? Oferty telefonów wraz z wysokością i ilością doładowań są identyczne.
Mam jeszcze jedno pytanie. Skoro po zakończeniu umowy, zostałam przeniesiona do Plush bez limitu, mogę teraz wybrać opcję o przedłużenie umowy w Plush Mix? Dodam, że interesuje mnie zakup przez internet.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Gdyby ktoś chciał wiedzieć, po co mi to.. Mój tato kiedyś wziął na siebie telefon w Mixie, który dał mi. Po paru latach postanowiłam zmienić właściciela numeru z mojego ojca, na mnie. Na tą chwilę już wszystko jest zarejestrowane na moją osobę. Jestem obecnie w Plush bez limitu. Chciałabym wziąć sobie nowy telefon. I teraz pytanie.. czym różni się Plus Mix od Plusha? Oferty telefonów wraz z wysokością i ilością doładowań są identyczne.
Mam jeszcze jedno pytanie. Skoro po zakończeniu umowy, zostałam przeniesiona do Plush bez limitu, mogę teraz wybrać opcję o przedłużenie umowy w Plush Mix? Dodam, że interesuje mnie zakup przez internet.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2015, o 10:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
Witaj Lilinith,
W tym przypadku należy podpisać nową umowę - przejście z oferty Plush na kartę bez limitu do Plush Mix/Plus Mix (tzw. konwersja). Szczegóły znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/mix/przejdz-z-karty-na-mix.
W ofercie Plush Mix, otrzymujesz bezpłatnie Pakiet Facebook I Instagram na czas trwania umowy. Ponadto oferta Plush Mix nie bierze udziału w programie smartDOM.Lilinith pisze:aby ktoś pomógł mi dostrzec różnicę pomiędzy Plus Mixem a Plush Mixem.
Nie, ponieważ umowa została już zakończona (nastąpiło przejście do oferty Plush na kartę bez limitu). Aktualnie na Twoim numerze nie ma kontraktu, tym samym nie da się go przedłużyć.Lilinith pisze:Skoro po zakończeniu umowy, zostałam przeniesiona do Plush bez limitu, mogę teraz wybrać opcję o przedłużenie umowy w Plush Mix? Dodam, że interesuje mnie zakup przez internet.
W tym przypadku należy podpisać nową umowę - przejście z oferty Plush na kartę bez limitu do Plush Mix/Plus Mix (tzw. konwersja). Szczegóły znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/mix/przejdz-z-karty-na-mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa umowa
W takim razie bardziej pasuje mi Plush ale tu jest mały problem. Na stronie internetowej, a nawet w linku, który mi Pani podała, mogę przenieść numer tylko do Plus Mix. Chciałabym to zrobić przez internet, bo ceny telefonów są nieco tańsze, ale nie mogę znaleźć takiej opcji. Coś mi gdzieś umknęło, czy tylko w salonie mogę przenieść numer do Plush Mix?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
Lilinith,
aktualnie przez stronę internetową możliwa jest tylko konwersja do oferty Plus Mix.
aktualnie przez stronę internetową możliwa jest tylko konwersja do oferty Plus Mix.
Tak. Możesz też zostawić dane przez baner w moim podpisie. Wówczas oddzwoni nasz pracownik i poda szczegóły oferty.Lilinith pisze:czy tylko w salonie mogę przenieść numer do Plush Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 mar 2016, o 15:45
Umowa
Witam zamowilam telefon z nowa umowa przez rozmowe z konsultantem do dzis niema kuriera ani telefonu, kurier nie odbiera ,centrala takze co robic???
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, o 16:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
Witaj ewelinar00,
kiedy nastąpiło przygotowanie tej umowy? Na jaki dzień ustalona została dostawa?
kiedy nastąpiło przygotowanie tej umowy? Na jaki dzień ustalona została dostawa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 mar 2016, o 15:45
Re: Nowa umowa
dostawa miala byc w poniedzialek 21.03
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa
ewelinar00,
Co to był dokładnie za kanał sprzedaży (BOK, któregoś z naszych Autoryzowanych Przedstawicieli Telemarketingowych)?ewelinar00 pisze:zamowilam telefon z nowa umowa przez rozmowe z konsultantem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 mar 2016, o 15:45
Re: Nowa umowa
dzowniono do mnie w imieniu Plusa ,Przedstawiciel tele.