Awarie w sieci plus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 maja 2014, o 16:52
Awarie w sieci plus
Witam serdecznie mam zapytanie czy w rejonie dolnego śląska, byłe woj Legnickie (okolice Jawora) toczą się obecnie jakieś naprawy nadajników lub inne dziadostwa uniemożliwiające korzystanie z sieci plus. Pytam się bo ostatnimi czasy ja i kilku moich znajomych w (+) narzekają, że połączenia się rwą, nie można sie dodzwonić, zasieg na komórce spada po odblokowaniu telefonu z 4 do 1 kreski i na odwrót- a nawet brak zasiegu w miejscach gdzie zasieg był na maxa......
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Awarie w sieci plus
Witaj helmutkol,
A konkretnie jaka miejscowość? Problem występuje w 2 jak i 3G?helmutkol pisze:okolice Jawora
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Awarie w sieci plus
Tak jawor :.... i tak 2 i 3G,,, w moim wypadku objawia się tym ze tel leży w domu na stole i ktoś do mnie dzwoni a tu zonk ... a po chwili przychodzi sms ze ktoś się próbował dodzwonić, lub odblokowuje ekran a tu z 0kresek na 4..., to samo po wejsciu z dworu do domu, w takich momentach pomagało przejście w tryb samolotowy i ponowne zalogowanie sie do sieci....PS: puki nie odwiedziłem google i po wpisaniu awarie w sieci plus 2014,,, myślałem że to moja komórka szwankuje ale nie - bo nie jestem sam w okolicznych miejscowościach strzegom, legnica i wioski miedzy nimi też sa problemy i to zazwyczaj 3-4 dni ok a potem znowu zonk...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Awarie w sieci plus
helmutkol,
prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:
- Numer telefonu.
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni (proszę określić czas z dokładnością do 4 godzin)?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce) w przypadku nieudanej próby połączenia?
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w naszej sieci? Proszę o przykładowe numery.
- Model telefonu.
Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
prześlij proszę przez ten formularz następujące informacje:
- Numer telefonu.
- W jakiej lokalizacji występuje problem (województwo, powiat, miejscowość, ulica)?
- Od kiedy on występuje? Kiedy wystąpił po raz ostatni (proszę określić czas z dokładnością do 4 godzin)?
- Jak często problem się powtarza? (stale, o określonej porze dnia)?
- Czy występują jakieś komunikaty (na wyświetlaczu i w słuchawce) w przypadku nieudanej próby połączenia?
- Czy utrudnienia te dotyczą także innych posiadaczy telefonów w naszej sieci? Proszę o przykładowe numery.
- Model telefonu.
Po otrzymaniu tych informacji, zgłoszenie przekażę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ