błąd połączenia z siecią internetową
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 maja 2014, o 10:56
błąd połączenia z siecią internetową
Od rana 30.05.2014r. brak mam dostepu do internetu. Czy w chwili obecnej są problemy techniczne ?
brak zasięgu sieci - transmisji danych
witam,
wczoraj pojawił się problem z kartą SIM tzn. z zanikającą transmisją danych. Druga karta (w abonamencie) działa bezproblemowo w tym telefonie. Moja karta w drugim aparacie również wskazuje brak transmisji danych.
Karta ma już kilka lat (prawdopodobnie 6-7), jest to jeszcze "duża" karta - docięta w punkcie obsługi - co mogę zrobić w tym wypadku ?
czy jest to jakiś problem na BTS (Wrocław, kolejkowanie abonentów) ?
czy przysługuje mi darmowa wymiana ?
ile czasu zajmuje aktywacja nowej karty ?
dziękuję za informację.
wczoraj pojawił się problem z kartą SIM tzn. z zanikającą transmisją danych. Druga karta (w abonamencie) działa bezproblemowo w tym telefonie. Moja karta w drugim aparacie również wskazuje brak transmisji danych.
Karta ma już kilka lat (prawdopodobnie 6-7), jest to jeszcze "duża" karta - docięta w punkcie obsługi - co mogę zrobić w tym wypadku ?
czy jest to jakiś problem na BTS (Wrocław, kolejkowanie abonentów) ?
czy przysługuje mi darmowa wymiana ?
ile czasu zajmuje aktywacja nowej karty ?
dziękuję za informację.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, o 11:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Też tak miałam, nie działały też krótkie kody. Ok. 20 min temu wróciło do normy. Przy czym, aby ponownie mieć transmisję danych musiałam ją włączyć i wyłączyć. Kody też już działają.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: brak zasięgu sieci - transmisji danych
Witaj icemac,LechJacek,
aktualnie w przypadku telefonów w ofercie na kartę mogą występować problemy z transmisją danych . Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu.
Koszt wymiany karty SIM to 12,30 zł. Szczegóły w naszym FAQ.
aktualnie w przypadku telefonów w ofercie na kartę mogą występować problemy z transmisją danych . Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu.
Koszt wymiany karty SIM to 12,30 zł. Szczegóły w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: brak zasięgu sieci - transmisji danych
Joanna_Plus pisze:Witaj icemac,LechJacek,
aktualnie w przypadku telefonów w ofercie na kartę mogą występować problemy z transmisją danych . Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu.
Koszt wymiany karty SIM to 12,30 zł. Szczegóły w naszym FAQ.
dziękuję za informację, oby problemy zniknęły jak najszybciej i nie pojawiły się w najbliższej przyszłości
Pytanie drugie - ile czasu trwa aktywacja nowej karty SIM, po jej wymianie ?
oczywiście chodzi mi o ten sam numer na innej/nowej karcie.
dziękuję
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
icemac,
mam nadzieję, że pełna funkcjonalność niebawem zostanie przywrócona. Proponuję próbę przelogowania urządzenia.
W kwestii wymiany karty, to zazwyczaj nowa karta po kilku minutach zostaje aktywowana. Natomiast maksymalny czas procesu to 48 godzin.
mam nadzieję, że pełna funkcjonalność niebawem zostanie przywrócona. Proponuję próbę przelogowania urządzenia.
W kwestii wymiany karty, to zazwyczaj nowa karta po kilku minutach zostaje aktywowana. Natomiast maksymalny czas procesu to 48 godzin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witam,
u mnie w telefonie problem pojawił się dzisiaj. 3 godziny temu wszystko jeszcze przez chwilę działało, a potem przestało się łączyć z czymkolwiek. Nawet nie mam ikony transferu danych.
Kody działają normalnie.
Czy wynika to z tego, że problem nie został jeszcze rozwiązany, czy mam się gdzieś z tym przejść?
u mnie w telefonie problem pojawił się dzisiaj. 3 godziny temu wszystko jeszcze przez chwilę działało, a potem przestało się łączyć z czymkolwiek. Nawet nie mam ikony transferu danych.
Kody działają normalnie.
Czy wynika to z tego, że problem nie został jeszcze rozwiązany, czy mam się gdzieś z tym przejść?
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Czy problemy w Plus Mix to już część oferty, usługi? Rok jestem w Plusie i mam już dosyć tych problemów. Rano działał internet wczoraj w trakcie jazdy na wypoczynek weekendowy wysiadł, jechałem nad jeziorko nie znałem drogi musiałem mapę kupić na stacji, bo przecież Plus jak się reklamuje tak jest lepszy od Orange.
Dziś kochany Plus znów brak internetu co jest grane za co ja płacę?
Cóż, ale trzeba będzie się udać do punktu Plusa i skrócić sobie 1 doładowanie za te usterki, bo płacę za to co powinienem mieć, a nie mam co wiąże się z dokupywaniem dodatkowych rzeczy (np. mapa 15 zł na stacji przez brak internetu).
Kiedyś błąd połączenia przez cały dzień utrata klienta (problem z dodzwonieniem się).
Zostało mi 8, a raczej 7 doładowań, bo ósmego nie mam zamiaru robić, więc proszę was zróbcie coś z tym wreszcie!
Dziś kochany Plus znów brak internetu co jest grane za co ja płacę?
Cóż, ale trzeba będzie się udać do punktu Plusa i skrócić sobie 1 doładowanie za te usterki, bo płacę za to co powinienem mieć, a nie mam co wiąże się z dokupywaniem dodatkowych rzeczy (np. mapa 15 zł na stacji przez brak internetu).
Kiedyś błąd połączenia przez cały dzień utrata klienta (problem z dodzwonieniem się).
Zostało mi 8, a raczej 7 doładowań, bo ósmego nie mam zamiaru robić, więc proszę was zróbcie coś z tym wreszcie!
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, o 12:27 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dostosowanie treści posta do zasad obowiązujących na PlusForum (Reg. pkt 4).
Powód: Dostosowanie treści posta do zasad obowiązujących na PlusForum (Reg. pkt 4).
Re: błąd połączenia z siecią internetową
witam,
dziś znów od 09:00 brak neta
@#$@#$%$^
czas leci, kasa przepada,
kij z transferem i tą kasą, ale jeśli płace to chcę wiedzieć za co płacę.
Choć mam pomysł - może chcecie Państwo, aby wszyscy z "oferty na kartę" przeli na abonament ?!
w sumie jest to logiczne, bo poprzednio mając abonament nie było problemów NIGDY z siecią ...
P.S.
ja wolę mieć spranie działającą sieć, więc chyba jestem zmuszony "przeprosić się z abonamentem", lecz w rozsądnych granicach kosztowych ...
Pozdrawiam
Maciej Czaja
dziś znów od 09:00 brak neta
@#$@#$%$^
czas leci, kasa przepada,
kij z transferem i tą kasą, ale jeśli płace to chcę wiedzieć za co płacę.
Choć mam pomysł - może chcecie Państwo, aby wszyscy z "oferty na kartę" przeli na abonament ?!
w sumie jest to logiczne, bo poprzednio mając abonament nie było problemów NIGDY z siecią ...
P.S.
ja wolę mieć spranie działającą sieć, więc chyba jestem zmuszony "przeprosić się z abonamentem", lecz w rozsądnych granicach kosztowych ...
Pozdrawiam
Maciej Czaja
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witam,
Od rana nie mogę uruchomić transmisji danych w telefonie (Warszawa). Czy awaria nadal trwa? Czy to po prostu coś z moim telefonem/kartą jest nie tak?
Od rana nie mogę uruchomić transmisji danych w telefonie (Warszawa). Czy awaria nadal trwa? Czy to po prostu coś z moim telefonem/kartą jest nie tak?
Re: błąd połączenia z siecią internetową
nadal nic nie jest zrobione , w centrali plusa : "problem jest nam znany pracujemy nad nim" nie którzy są w drodze potrzebują internetu do różnych nawigacji itp w końcu płacę za internet NON STOP - może to jednak oszustwo ?
kolego Szymol to nie wina Twojego sprzętu lecz chwalącej się dobrą opinią siecią która jest zwykła reklamą tak jak produkt made in china .....
przełożyłem sobie na chwilę kartę znajomego innego operatora i do nowego LG L9 II i jest połączanie internetu - wina sieci znów :/
kolego Szymol to nie wina Twojego sprzętu lecz chwalącej się dobrą opinią siecią która jest zwykła reklamą tak jak produkt made in china .....
przełożyłem sobie na chwilę kartę znajomego innego operatora i do nowego LG L9 II i jest połączanie internetu - wina sieci znów :/
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Czy w związku z zaistniałym problemem użytkowników Internetu w Plusie na kartę reklamacje w tej sprawie, które wpłyną do firmy Plus będą rozpatrywane bez problemów i czy przewidziano już rodzaj rekompensaty, czy klient sam ma coś zaproponować w swojej skardze złożonej pisemnie w salonie?
Re: błąd połączenia z siecią internetową
@ „Georgia”,
na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
§ 6 Odpowiedzialność
pkt 4:
Sposób, jak złożyć reklamację w Plus na Kartę bardzo przejrzyście został przedstawiony na stronie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4023
na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
§ 6 Odpowiedzialność
pkt 4:
§ 10 ReklamacjeZa każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dostępnych dla Abonentów Simplus/Sami Swoi w sieci POLKOMTEL, Abonentowi Simplus/Sami Swoi przysługuje odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/15 średniego użycia miesięcznego danej usługi. Średnie użycie miesięczne liczone jest według użycia Abonenta Simplus/Sami Swoi z ostatnich trzech miesięcy przed datą wniesienia reklamacji, a w przypadku gdy Abonent Simplus/Sami Swoi pozostaje stroną umowy krócej niż 3 miesiące - średniego użycia z okresu, w jakim Abonent Simplus/Sami Swoi pozostaje stroną umowy, bez względu na to ilu usług przerwa dotyczy. Kara umowna zostanie zapłacona w terminie 21 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Abonenta Simplus/Sami Swoi.
Sposób, jak złożyć reklamację w Plus na Kartę bardzo przejrzyście został przedstawiony na stronie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4023
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Również nie mam internetu od rana :( kiedy to zostanie naprawione
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: błąd połączenia z siecią internetową
u mnie to samo... niestetykashiyama pisze:Również nie mam internetu od rana :( kiedy to zostanie naprawione