błąd połączenia z siecią internetową

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
LechJacek
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 maja 2014, o 10:56

błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: LechJacek »

Od rana 30.05.2014r. brak mam dostepu do internetu. Czy w chwili obecnej są problemy techniczne ?
icemac
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 sty 2014, o 10:45

brak zasięgu sieci - transmisji danych

Post autor: icemac »

witam,
wczoraj pojawił się problem z kartą SIM tzn. z zanikającą transmisją danych. Druga karta (w abonamencie) działa bezproblemowo w tym telefonie. Moja karta w drugim aparacie również wskazuje brak transmisji danych.

Karta ma już kilka lat (prawdopodobnie 6-7), jest to jeszcze "duża" karta - docięta w punkcie obsługi - co mogę zrobić w tym wypadku ?

czy jest to jakiś problem na BTS (Wrocław, kolejkowanie abonentów) ?

czy przysługuje mi darmowa wymiana ?
ile czasu zajmuje aktywacja nowej karty ?

dziękuję za informację.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2014, o 11:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
tosia
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 wrz 2013, o 12:34
Kontakt:

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: tosia »

Też tak miałam, nie działały też krótkie kody. Ok. 20 min temu wróciło do normy. Przy czym, aby ponownie mieć transmisję danych musiałam ją włączyć i wyłączyć. Kody też już działają.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: brak zasięgu sieci - transmisji danych

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj icemac,LechJacek,

aktualnie w przypadku telefonów w ofercie na kartę mogą występować problemy z transmisją danych :-/. Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu.

Koszt wymiany karty SIM to 12,30 zł. Szczegóły w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
icemac
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 sty 2014, o 10:45

Re: brak zasięgu sieci - transmisji danych

Post autor: icemac »

Joanna_Plus pisze:Witaj icemac,LechJacek,

aktualnie w przypadku telefonów w ofercie na kartę mogą występować problemy z transmisją danych :-/. Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu.

Koszt wymiany karty SIM to 12,30 zł. Szczegóły w naszym FAQ.

dziękuję za informację, oby problemy zniknęły jak najszybciej i nie pojawiły się w najbliższej przyszłości

Pytanie drugie - ile czasu trwa aktywacja nowej karty SIM, po jej wymianie ?
oczywiście chodzi mi o ten sam numer na innej/nowej karcie.

dziękuję
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

icemac,

mam nadzieję, że pełna funkcjonalność niebawem zostanie przywrócona. Proponuję próbę przelogowania urządzenia.

W kwestii wymiany karty, to zazwyczaj nowa karta po kilku minutach zostaje aktywowana. Natomiast maksymalny czas procesu to 48 godzin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Georgia
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2014, o 10:36

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Georgia »

Witam,
u mnie w telefonie problem pojawił się dzisiaj. 3 godziny temu wszystko jeszcze przez chwilę działało, a potem przestało się łączyć z czymkolwiek. Nawet nie mam ikony transferu danych.
Kody działają normalnie.
Czy wynika to z tego, że problem nie został jeszcze rozwiązany, czy mam się gdzieś z tym przejść?
vito25

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: vito25 »

Czy problemy w Plus Mix to już część oferty, usługi? Rok jestem w Plusie i mam już dosyć tych problemów. Rano działał internet wczoraj w trakcie jazdy na wypoczynek weekendowy wysiadł, jechałem nad jeziorko nie znałem drogi musiałem mapę kupić na stacji, bo przecież Plus jak się reklamuje tak jest lepszy od Orange.

Dziś kochany Plus znów brak internetu co jest grane za co ja płacę?

Cóż, ale trzeba będzie się udać do punktu Plusa i skrócić sobie 1 doładowanie za te usterki, bo płacę za to co powinienem mieć, a nie mam co wiąże się z dokupywaniem dodatkowych rzeczy (np. mapa 15 zł na stacji przez brak internetu).

Kiedyś błąd połączenia przez cały dzień utrata klienta (problem z dodzwonieniem się).

Zostało mi 8, a raczej 7 doładowań, bo ósmego nie mam zamiaru robić, więc proszę was zróbcie coś z tym wreszcie!
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, o 12:27 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dostosowanie treści posta do zasad obowiązujących na PlusForum (Reg. pkt 4).
icemac
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 sty 2014, o 10:45

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: icemac »

witam,

dziś znów od 09:00 brak neta
@#$@#$%$^
czas leci, kasa przepada,
kij z transferem i tą kasą, ale jeśli płace to chcę wiedzieć za co płacę.

Choć mam pomysł - może chcecie Państwo, aby wszyscy z "oferty na kartę" przeli na abonament ?!


w sumie jest to logiczne, bo poprzednio mając abonament nie było problemów NIGDY z siecią ...

P.S.
ja wolę mieć spranie działającą sieć, więc chyba jestem zmuszony "przeprosić się z abonamentem", lecz w rozsądnych granicach kosztowych ...

Pozdrawiam
Maciej Czaja
szymol
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 cze 2013, o 17:06

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: szymol »

Witam,
Od rana nie mogę uruchomić transmisji danych w telefonie (Warszawa). Czy awaria nadal trwa? Czy to po prostu coś z moim telefonem/kartą jest nie tak?
vito25

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: vito25 »

nadal nic nie jest zrobione , w centrali plusa : "problem jest nam znany pracujemy nad nim" nie którzy są w drodze potrzebują internetu do różnych nawigacji itp w końcu płacę za internet NON STOP - może to jednak oszustwo ?

kolego Szymol to nie wina Twojego sprzętu lecz chwalącej się dobrą opinią siecią która jest zwykła reklamą tak jak produkt made in china .....

przełożyłem sobie na chwilę kartę znajomego innego operatora i do nowego LG L9 II i jest połączanie internetu - wina sieci znów :/
Georgia
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2014, o 10:36

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Georgia »

Czy w związku z zaistniałym problemem użytkowników Internetu w Plusie na kartę reklamacje w tej sprawie, które wpłyną do firmy Plus będą rozpatrywane bez problemów i czy przewidziano już rodzaj rekompensaty, czy klient sam ma coś zaproponować w swojej skardze złożonej pisemnie w salonie?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: sl@w_es »

@ „Georgia”,

na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi

§ 6 Odpowiedzialność
pkt 4:
Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dostępnych dla Abonentów Simplus/Sami Swoi w sieci POLKOMTEL, Abonentowi Simplus/Sami Swoi przysługuje odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/15 średniego użycia miesięcznego danej usługi. Średnie użycie miesięczne liczone jest według użycia Abonenta Simplus/Sami Swoi z ostatnich trzech miesięcy przed datą wniesienia reklamacji, a w przypadku gdy Abonent Simplus/Sami Swoi pozostaje stroną umowy krócej niż 3 miesiące - średniego użycia z okresu, w jakim Abonent Simplus/Sami Swoi pozostaje stroną umowy, bez względu na to ilu usług przerwa dotyczy. Kara umowna zostanie zapłacona w terminie 21 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Abonenta Simplus/Sami Swoi.
§ 10 Reklamacje

Sposób, jak złożyć reklamację w Plus na Kartę bardzo przejrzyście został przedstawiony na stronie:

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4023
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kashiyama
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2014, o 15:13

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: kashiyama »

Również nie mam internetu od rana :( kiedy to zostanie naprawione
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: ekdar »

kashiyama pisze:Również nie mam internetu od rana :( kiedy to zostanie naprawione
u mnie to samo... niestety
ODPOWIEDZ