błąd połączenia z siecią internetową
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:42
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witam ja rowniez od godziny kolo 9 bez internetu.Wiadomo kiedy problem zostanie naprawiony?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witaj Georgia, vito25, icemac, szymol, kashiyama, ekdar, Huntus, pawel1710,
aktualnie problemy z transmisją danych nie powinny występować.
Najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia i niedogodności .
aktualnie problemy z transmisją danych nie powinny występować.
Najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia i niedogodności .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Joanna_Plus pisze:Witaj Georgia, vito25, icemac, szymol, kashiyama, ekdar, Huntus, pawel1710,
aktualnie problemy z transmisją danych nie powinny występować.
Najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia i niedogodności .
Ja tam przyjmuję przeprosiny, ale tak to się nie robi ... w abonamencie takich "jaj" nie miałem ...
czy jest szansa na "come back" do abonamentu, na jakichś preferencyjnych warunkach ?
bo niezbyt lubię (chyba mało kto lubi) jak chce coś załatwić a tu ... czarna dziura ...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
icemac,
Rozumiem Twoje stanowisko. Mam nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej.icemac pisze:bo niezbyt lubię (chyba mało kto lubi) jak chce coś załatwić a tu ... czarna dziura ...
Tak, jest możliwość ponownego przejścia do usług Plus Abonament. Jeżeli interesuję Cię taka opcja, zostaw proszę swoje dane na tej stronie: http://formularz.unigroup.pl/form_new/z ... ntakt.html. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i poda szczegóły oferty.icemac pisze:czy jest szansa na "come back" do abonamentu, na jakichś preferencyjnych warunkach ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witam.
Czy sieć Plus wykonuje jakieś naprawy związane z internetem, ponieważ od 3-4 dni mam z nim problemy? Wyłącza mi się na jakiś czas, a dzisiaj od godziny 8 nie mam go wcale, choć mam cały czas włączoną transmisje danych i ponad połowę pakietu.
Czekam na odpowiedź.
Czy sieć Plus wykonuje jakieś naprawy związane z internetem, ponieważ od 3-4 dni mam z nim problemy? Wyłącza mi się na jakiś czas, a dzisiaj od godziny 8 nie mam go wcale, choć mam cały czas włączoną transmisje danych i ponad połowę pakietu.
Czekam na odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witaj marlenaka,
o jaką lokalizację chodzi (województwo, powiat, miasto)? Przy próbie połączenia jaki jest komunikat?
o jaką lokalizację chodzi (województwo, powiat, miasto)? Przy próbie połączenia jaki jest komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Chodzi o Bydgoszcz, przy włączaniu transmisji danych nie wyświetla się żaden komunikat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
marlenaka,
nie mamy zgłoszeń z tej lokalizacji. Sytuacja występuje w 2 i 3G? Konto numeru jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności)?
nie mamy zgłoszeń z tej lokalizacji. Sytuacja występuje w 2 i 3G? Konto numeru jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
3G i mam także włączoną usługę LTE, saldo jest dodatnie, jednak połączenia i smsy zostały zablokowane z powodu niezasilenia konta w terminie. Czy to może być powodem do nieaktywności internetu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
marlenaka,
Tak. Usługa będzie działała tylko przy aktywnym koncie. Nie może być blokady na połączenia wychodzące.marlenaka pisze:saldo jest dodatnie, jednak połączenia i smsy zostały zablokowane z powodu niezasilenia konta w terminie. Czy to może być powodem do nieaktywności internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
witam, rowniez mam problem z internetem w telefonie. obecnie najduje sie w holandii i przed wyjazdem wykupilem sobie pakiet 100mb w ue wykorzystalem go w 4 dni kupilem nowy ale niestety nie dziala. mam dodatnie saldo na koncie wiec nie wiem o co chodzi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
Witaj cineeeek,
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Próbowałeś przelogować telefon (wył./wł.), ewentualnie ręcznie zalogować się do innej sieci (operatora)?
Rozumiem, że ważność konta jest również zachowana, a wykupiony pakiet widnieje pod kodem *121#.cineeeek pisze:mam dodatnie saldo na koncie wiec nie wiem o co chodzi.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Próbowałeś przelogować telefon (wył./wł.), ewentualnie ręcznie zalogować się do innej sieci (operatora)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
tak, konto jest wazne do 7 albo 6 lipca. pakiet wykupilem przez strone ssl.plusgsm.pl. wielkorotnie probowalem przelogowac telefon i recznie zalogowac sie do innej sieci. a komunikat ktory otrzymuje podczas proby polaczenia brzmi "blad uwierzytelnienia PDP"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: błąd połączenia z siecią internetową
cineeeek,
a docierały wiadomości SMS z usługi Limiter DATA:
http://nakarte.plus.pl/images/Regulamin ... 130917.pdf?
a docierały wiadomości SMS z usługi Limiter DATA:
http://nakarte.plus.pl/images/Regulamin ... 130917.pdf?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: błąd połączenia z siecią internetową
tak tak wszystko docieralo.