błąd połączenia z siecią internetową

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Huntus
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 maja 2014, o 16:42

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Huntus »

Witam ja rowniez od godziny kolo 9 bez internetu.Wiadomo kiedy problem zostanie naprawiony?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Georgia, vito25, icemac, szymol, kashiyama, ekdar, Huntus, pawel1710,

aktualnie problemy z transmisją danych nie powinny występować.
Najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia i niedogodności :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
icemac
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 9 sty 2014, o 10:45

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: icemac »

Joanna_Plus pisze:Witaj Georgia, vito25, icemac, szymol, kashiyama, ekdar, Huntus, pawel1710,

aktualnie problemy z transmisją danych nie powinny występować.
Najmocniej przepraszam za wszystkie utrudnienia i niedogodności :oops:.

Ja tam przyjmuję przeprosiny, ale tak to się nie robi ... w abonamencie takich "jaj" nie miałem ...

czy jest szansa na "come back" do abonamentu, na jakichś preferencyjnych warunkach ?
bo niezbyt lubię (chyba mało kto lubi) jak chce coś załatwić a tu ... czarna dziura ...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

icemac,
icemac pisze:bo niezbyt lubię (chyba mało kto lubi) jak chce coś załatwić a tu ... czarna dziura ...
Rozumiem Twoje stanowisko. Mam nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej.
icemac pisze:czy jest szansa na "come back" do abonamentu, na jakichś preferencyjnych warunkach ?
Tak, jest możliwość ponownego przejścia do usług Plus Abonament. Jeżeli interesuję Cię taka opcja, zostaw proszę swoje dane na tej stronie: http://formularz.unigroup.pl/form_new/z ... ntakt.html. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i poda szczegóły oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marlenaka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2014, o 16:54

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: marlenaka »

Witam.
Czy sieć Plus wykonuje jakieś naprawy związane z internetem, ponieważ od 3-4 dni mam z nim problemy? Wyłącza mi się na jakiś czas, a dzisiaj od godziny 8 nie mam go wcale, choć mam cały czas włączoną transmisje danych i ponad połowę pakietu.
Czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marlenaka,

o jaką lokalizację chodzi (województwo, powiat, miasto)? Przy próbie połączenia jaki jest komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marlenaka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2014, o 16:54

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: marlenaka »

Chodzi o Bydgoszcz, przy włączaniu transmisji danych nie wyświetla się żaden komunikat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

marlenaka,

nie mamy zgłoszeń z tej lokalizacji. Sytuacja występuje w 2 i 3G? Konto numeru jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marlenaka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 cze 2014, o 16:54

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: marlenaka »

3G i mam także włączoną usługę LTE, saldo jest dodatnie, jednak połączenia i smsy zostały zablokowane z powodu niezasilenia konta w terminie. Czy to może być powodem do nieaktywności internetu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

marlenaka,
marlenaka pisze:saldo jest dodatnie, jednak połączenia i smsy zostały zablokowane z powodu niezasilenia konta w terminie. Czy to może być powodem do nieaktywności internetu?
Tak. Usługa będzie działała tylko przy aktywnym koncie. Nie może być blokady na połączenia wychodzące.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cineeeek
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 cze 2014, o 19:57

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: cineeeek »

witam, rowniez mam problem z internetem w telefonie. obecnie najduje sie w holandii i przed wyjazdem wykupilem sobie pakiet 100mb w ue wykorzystalem go w 4 dni kupilem nowy ale niestety nie dziala. mam dodatnie saldo na koncie wiec nie wiem o co chodzi.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj cineeeek,
cineeeek pisze:mam dodatnie saldo na koncie wiec nie wiem o co chodzi.
Rozumiem, że ważność konta jest również zachowana, a wykupiony pakiet widnieje pod kodem *121#.

Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Próbowałeś przelogować telefon (wył./wł.), ewentualnie ręcznie zalogować się do innej sieci (operatora)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cineeeek
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 cze 2014, o 19:57

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: cineeeek »

tak, konto jest wazne do 7 albo 6 lipca. pakiet wykupilem przez strone ssl.plusgsm.pl. wielkorotnie probowalem przelogowac telefon i recznie zalogowac sie do innej sieci. a komunikat ktory otrzymuje podczas proby polaczenia brzmi "blad uwierzytelnienia PDP"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: Joanna_Plus »

cineeeek,

a docierały wiadomości SMS z usługi Limiter DATA:
http://nakarte.plus.pl/images/Regulamin ... 130917.pdf?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cineeeek
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 6 cze 2014, o 19:57

Re: błąd połączenia z siecią internetową

Post autor: cineeeek »

tak tak wszystko docieralo.
ODPOWIEDZ