złożyłem zamówienie 13 dni temu..
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 cze 2013, o 11:49
złożyłem zamówienie 13 dni temu..
... I ciągle cisza. Jestem dobrym klientem plusa od dawna. Macie tyle pracy ze nie nadążacie z realizacjami? Mam czekać dalej, czy będę zmuszony udać się do salonu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
sekwana1,
rozumiem, że chodzi o sklep internetowy. Dotyczy to przedłużenia umowy czy nowej aktywacji?
rozumiem, że chodzi o sklep internetowy. Dotyczy to przedłużenia umowy czy nowej aktywacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
Nowa aktywacja. Konkretniej ta oferta 12/12 50/100.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
sekwana1,
prześlij proszę przez ten formularz swój numer PESEL. Poproszę wówczas obsługę sklepu o weryfikację tego zamówienia.
prześlij proszę przez ten formularz swój numer PESEL. Poproszę wówczas obsługę sklepu o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
Przyznam ze nie jestem zwolennikiem udostepniania swoich danych przypadkowym osobom w internecie. Poza tym nie to mialem na celu zakładając ten temat wiec dziekuje, ale nie skorzystam. Dodam jeszcze, ze wyslalem dwa zapytania na adres esklep@plus.pl na które nie było żadnego odzewu. Na szczęście dwie umowy z ta siecia które mam, są mixami, na których zostało po kilka doladowan, wiec po wakacjach poszukać czegoś lepszego.
Siec z która byłem związany, a wlasciwie nadal jeszcze jestem, T-Mobile, mimo iz uwazam ja za najgorsza w Polsce, nigdy niebpozwolila sobie na tego typy olewanie klienta. Maksymalnie 5 dni po zlozeniu zamowienia miałem kuriera w domu. Dodam jeszcze ze poprzednie zamowienia tez były realizowane w żółwim tempie. Pierwsze rozumiem, niwy klient, sprawdzanie wiarygodności płatniczej, musi to potrwać. Tylko czemu przy kolejnych procedura ta jest powtarzana, skoro jestem juz klientem i regularnie płace, muszę również za każdym razem dostarczać cały zestaw dokumentów z kserokopiami.
Proszę tylko jeszcze o instrukcje jak mógłbym anulować to zamówienie. Nie chciałbym żeby za miesiąc przyszła do mnie paczka której nie odbiore.
Siec z która byłem związany, a wlasciwie nadal jeszcze jestem, T-Mobile, mimo iz uwazam ja za najgorsza w Polsce, nigdy niebpozwolila sobie na tego typy olewanie klienta. Maksymalnie 5 dni po zlozeniu zamowienia miałem kuriera w domu. Dodam jeszcze ze poprzednie zamowienia tez były realizowane w żółwim tempie. Pierwsze rozumiem, niwy klient, sprawdzanie wiarygodności płatniczej, musi to potrwać. Tylko czemu przy kolejnych procedura ta jest powtarzana, skoro jestem juz klientem i regularnie płace, muszę również za każdym razem dostarczać cały zestaw dokumentów z kserokopiami.
Proszę tylko jeszcze o instrukcje jak mógłbym anulować to zamówienie. Nie chciałbym żeby za miesiąc przyszła do mnie paczka której nie odbiore.
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
skoro nie odpowiadają na meila próbowałes do nich dzwonić na ten numer: 601 101 200? infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00 - sądzę, że na infolinii możesz również zrezygnować z zamówienia.
przyczyną tak długiej realizacji zamówienia może być niedostępność telefonu jaki wybrałeś - jeżeli jest to oferta z telefonem ...
przyczyną tak długiej realizacji zamówienia może być niedostępność telefonu jaki wybrałeś - jeżeli jest to oferta z telefonem ...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
sekwana1,
Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Niestety, bez jakichkolwiek danych, nie jestem w stanie zweryfikować zamówień, o których mowa .
Wiadomość przesłana przez formularz, który podałam powyżej, przekazywana jest na nasz system pocztowy bok@plus.pl.sekwana1 pisze:Przyznam ze nie jestem zwolennikiem udostepniania swoich danych przypadkowym osobom w internecie.
Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Niestety, bez jakichkolwiek danych, nie jestem w stanie zweryfikować zamówień, o których mowa .
Można tego dokonać przez telefoniczny kontakt z obsługą sklepu pod numerem 601 101 200 – pn. – pt. 8:00 – 21:00. Ponadto jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana i nie nastąpi podpisanie umowy, nic oczywiście nie wchodzi w życie.sekwana1 pisze:Proszę tylko jeszcze o instrukcje jak mógłbym anulować to zamówienie. Nie chciałbym żeby za miesiąc przyszła do mnie paczka której nie odbiore.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
Podaj ten namiar na siebie, myślisz że bank ich nie udostępnia osobom trzecim? Nie ma ludzi "obcych" teraz wszystkie dane są jawne...
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
lodyga,
my nic nigdzie nie przekazujemy.
sekwana1,
jeżeli masz obawy, możesz przesłać numer zamówienia.
my nic nigdzie nie przekazujemy.
sekwana1,
jeżeli masz obawy, możesz przesłać numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
lodyga żadna instytucja posiadająca dane osobowe swoich Klientów nie może ich BEZ zgody Klienta nikomu udostępnić. Po to jest właśnie ustawa o ochronie danych osobowych, którą nadzoruje GIODO i PIP, aby w przypadku jej naruszenia (np. poprzez przekazanie danych innemu podmiotowi) osoba pokrzywdzona mogła dochodzić swoich praw i ukarania danej instytucji (nawet jeśli ochrony danych nie dopilnował pracownik odpowiedzialność ponosi dana instytucja).
więc nie wprowadzaj zamętu, że bank udostępnia dane osobowe, a jeśli masz podstawy aby tak uważać zgłoś to odpowiednim organom, które wszczną postępowanie i jeśli wykażą nieprawidłowości ukarzą daną instytucję.
więc nie wprowadzaj zamętu, że bank udostępnia dane osobowe, a jeśli masz podstawy aby tak uważać zgłoś to odpowiednim organom, które wszczną postępowanie i jeśli wykażą nieprawidłowości ukarzą daną instytucję.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 08:23
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
Witam tez mam problem jak kolega zlozylem zamowienie rowny tydzien temu a tu zero odzewu.Czekam jak jakis debil i jesli niezobacze kufiera do konca tygodnia to tez rezygnuje
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
czesiulek55, na @ nie otrzymałeś żadnej wiadomości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 cze 2014, o 08:23
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
otrzymalem,numer zamowienia i ze zamowienie zostalo przyjete a nic o tym kiedy zostanie zrealizowane nikt niema czasu czekac wiecznie!
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
Poison no to dziwne jest to co mówisz gdyż mam konto w byłym alior sync, podpisali oni umowę z T- Mobile, i od tygodnia wydzwania do mnie konsultant z T- mobile, więc zapytałam skąd ma ten numer a on że poprzez połączenie się banku i sieci .
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..
lodyga pisze:Poison no to dziwne jest to co mówisz gdyż mam konto w byłym alior sync, podpisali oni umowę z T- Mobile, i od tygodnia wydzwania do mnie konsultant z T- mobile, więc zapytałam skąd ma ten numer a on że poprzez połączenie się banku i sieci .
mi T-mobile wysyła smsy: nadawca: 664 078 481 treść sms: „Czy zgadzasz sie na kontakt doradcy w celu przedstawienia propozycji przeniesienia numeru do T-Mobile?W przypadku zgody odpisz Tak na ten SMS(opl.wg cennika)”
pomimo, że jestem w Plusie (drugi numer mam w Nju mobile i też to otrzymałem) wszystkie zgody marketingowe były wyłączone (teraz mam tylko promocje z Plusa)
poza tym takie smsy otrzymuje bardzo wiele osób - wpisz sobie numer nadawcy w google, a sama się przekonasz.
poniżej przesyłam Ci info jakie otrzymałem z boa@t-mobile.pl:
Uprzejmie informuję, że Pana numer został przez nas wygenerowany losowo do przedmiotowej kampanii reklamowej. Chcieliśmy jedynie przedstawić Panu ofertę T-Mobile licząc na zainteresowanie nią Pana. Przepraszam w imieniu T-Mobile za wszystkie niedogodności wynikające z wysłania do Pana takiej wiadomości.
Mam nadzieję, że zaistniałą sytuacja i powyższe jej wyjaśnienie spotkają się ze zrozumieniem z Pana strony.
lodyga jeżeli dalej uważasz, że jest to wynik połączenia Aliora z T-mobile wystosowałbym pismo do Aliora w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Wystosowałem też meila do UKE ale na razie cisza... podobno losowe generowanie numerów jest zabronione przez jakąś ustawę...