złożyłem zamówienie 13 dni temu..

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sekwana1
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 cze 2013, o 11:49

złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: sekwana1 »

... I ciągle cisza. Jestem dobrym klientem plusa od dawna. Macie tyle pracy ze nie nadążacie z realizacjami? Mam czekać dalej, czy będę zmuszony udać się do salonu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: Joanna_Plus »

sekwana1,

rozumiem, że chodzi o sklep internetowy. Dotyczy to przedłużenia umowy czy nowej aktywacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sekwana1
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 cze 2013, o 11:49

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: sekwana1 »

Nowa aktywacja. Konkretniej ta oferta 12/12 50/100.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: Joanna_Plus »

sekwana1,

prześlij proszę przez ten formularz swój numer PESEL. Poproszę wówczas obsługę sklepu o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sekwana1
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 cze 2013, o 11:49

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: sekwana1 »

Przyznam ze nie jestem zwolennikiem udostepniania swoich danych przypadkowym osobom w internecie. Poza tym nie to mialem na celu zakładając ten temat wiec dziekuje, ale nie skorzystam. Dodam jeszcze, ze wyslalem dwa zapytania na adres esklep@plus.pl na które nie było żadnego odzewu. Na szczęście dwie umowy z ta siecia które mam, są mixami, na których zostało po kilka doladowan, wiec po wakacjach poszukać czegoś lepszego.
Siec z która byłem związany, a wlasciwie nadal jeszcze jestem, T-Mobile, mimo iz uwazam ja za najgorsza w Polsce, nigdy niebpozwolila sobie na tego typy olewanie klienta. Maksymalnie 5 dni po zlozeniu zamowienia miałem kuriera w domu. Dodam jeszcze ze poprzednie zamowienia tez były realizowane w żółwim tempie. Pierwsze rozumiem, niwy klient, sprawdzanie wiarygodności płatniczej, musi to potrwać. Tylko czemu przy kolejnych procedura ta jest powtarzana, skoro jestem juz klientem i regularnie płace, muszę również za każdym razem dostarczać cały zestaw dokumentów z kserokopiami.

Proszę tylko jeszcze o instrukcje jak mógłbym anulować to zamówienie. Nie chciałbym żeby za miesiąc przyszła do mnie paczka której nie odbiore.
Awatar użytkownika
poison989
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 16 paź 2010, o 13:01
Kontakt:

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: poison989 »

skoro nie odpowiadają na meila próbowałes do nich dzwonić na ten numer: 601 101 200? infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00 - sądzę, że na infolinii możesz również zrezygnować z zamówienia.


przyczyną tak długiej realizacji zamówienia może być niedostępność telefonu jaki wybrałeś - jeżeli jest to oferta z telefonem ...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: Joanna_Plus »

sekwana1,
sekwana1 pisze:Przyznam ze nie jestem zwolennikiem udostepniania swoich danych przypadkowym osobom w internecie.
Wiadomość przesłana przez formularz, który podałam powyżej, przekazywana jest na nasz system pocztowy bok@plus.pl.
Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Niestety, bez jakichkolwiek danych, nie jestem w stanie zweryfikować zamówień, o których mowa :-( .
sekwana1 pisze:Proszę tylko jeszcze o instrukcje jak mógłbym anulować to zamówienie. Nie chciałbym żeby za miesiąc przyszła do mnie paczka której nie odbiore.
Można tego dokonać przez telefoniczny kontakt z obsługą sklepu pod numerem 601 101 200 – pn. – pt. 8:00 – 21:00. Ponadto jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana i nie nastąpi podpisanie umowy, nic oczywiście nie wchodzi w życie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: lodyga »

Podaj ten namiar na siebie, myślisz że bank ich nie udostępnia osobom trzecim? Nie ma ludzi "obcych" teraz wszystkie dane są jawne...
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: Joanna_Plus »

lodyga,

my nic nigdzie nie przekazujemy.

sekwana1,

jeżeli masz obawy, możesz przesłać numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
poison989
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 16 paź 2010, o 13:01
Kontakt:

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: poison989 »

lodyga żadna instytucja posiadająca dane osobowe swoich Klientów nie może ich BEZ zgody Klienta nikomu udostępnić. Po to jest właśnie ustawa o ochronie danych osobowych, którą nadzoruje GIODO i PIP, aby w przypadku jej naruszenia (np. poprzez przekazanie danych innemu podmiotowi) osoba pokrzywdzona mogła dochodzić swoich praw i ukarania danej instytucji (nawet jeśli ochrony danych nie dopilnował pracownik odpowiedzialność ponosi dana instytucja).


więc nie wprowadzaj zamętu, że bank udostępnia dane osobowe, a jeśli masz podstawy aby tak uważać zgłoś to odpowiednim organom, które wszczną postępowanie i jeśli wykażą nieprawidłowości ukarzą daną instytucję.
czesiulek55
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 cze 2014, o 08:23

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: czesiulek55 »

Witam tez mam problem jak kolega zlozylem zamowienie rowny tydzien temu a tu zero odzewu.Czekam jak jakis debil i jesli niezobacze kufiera do konca tygodnia to tez rezygnuje
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: Krzysiek_Plus »

czesiulek55, na @ nie otrzymałeś żadnej wiadomości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czesiulek55
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 cze 2014, o 08:23

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: czesiulek55 »

otrzymalem,numer zamowienia i ze zamowienie zostalo przyjete a nic o tym kiedy zostanie zrealizowane nikt niema czasu czekac wiecznie!
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: lodyga »

Poison no to dziwne jest to co mówisz gdyż mam konto w byłym alior sync, podpisali oni umowę z T- Mobile, i od tygodnia wydzwania do mnie konsultant z T- mobile, więc zapytałam skąd ma ten numer a on że poprzez połączenie się banku i sieci .
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
poison989
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 16 paź 2010, o 13:01
Kontakt:

Re: złożyłem zamówienie 13 dni temu..

Post autor: poison989 »

lodyga pisze:Poison no to dziwne jest to co mówisz gdyż mam konto w byłym alior sync, podpisali oni umowę z T- Mobile, i od tygodnia wydzwania do mnie konsultant z T- mobile, więc zapytałam skąd ma ten numer a on że poprzez połączenie się banku i sieci .

mi T-mobile wysyła smsy: nadawca: 664 078 481 treść sms: „Czy zgadzasz sie na kontakt doradcy w celu przedstawienia propozycji przeniesienia numeru do T-Mobile?W przypadku zgody odpisz Tak na ten SMS(opl.wg cennika)”
pomimo, że jestem w Plusie (drugi numer mam w Nju mobile i też to otrzymałem) wszystkie zgody marketingowe były wyłączone (teraz mam tylko promocje z Plusa)
poza tym takie smsy otrzymuje bardzo wiele osób - wpisz sobie numer nadawcy w google, a sama się przekonasz.
poniżej przesyłam Ci info jakie otrzymałem z boa@t-mobile.pl:

Uprzejmie informuję, że Pana numer został przez nas wygenerowany losowo do przedmiotowej kampanii reklamowej. Chcieliśmy jedynie przedstawić Panu ofertę T-Mobile licząc na zainteresowanie nią Pana. Przepraszam w imieniu T-Mobile za wszystkie niedogodności wynikające z wysłania do Pana takiej wiadomości.

Mam nadzieję, że zaistniałą sytuacja i powyższe jej wyjaśnienie spotkają się ze zrozumieniem z Pana strony.

lodyga jeżeli dalej uważasz, że jest to wynik połączenia Aliora z T-mobile wystosowałbym pismo do Aliora w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Wystosowałem też meila do UKE ale na razie cisza... podobno losowe generowanie numerów jest zabronione przez jakąś ustawę...
ODPOWIEDZ