W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 8 wrz 2014, o 10:48
Jaaaaakub ,
Jaaaaakub pisze: Serdecznie dziękuje za pomoc.
Jaaaaakub pisze: Pozdrawiam! :)
Ja również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czachosky
Nowy
Posty: 1 Rejestracja: 19 wrz 2014, o 14:06
Post
autor: czachosky » 19 wrz 2014, o 14:09
Mam ten sam problem i również nie mogę dezaktywować go kodem "*136*00*60#".
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 19 wrz 2014, o 15:02
czachosky ,
prześlij proszę numer telefonu przez ten
formularz .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xien
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 20 kwie 2015, o 12:14
Post
autor: xien » 20 kwie 2015, o 12:18
Witam.
Pakiet Non Stop 100 MB za 5 zł jest jeszcze ze starej umowy. Niestety nie potrafię go wyłączyć.
Aktywne promocje: Jedna stawka 39 gr, Jedna stawka, 39 gr za rozmowę w Plusie, Najwięcej internetu 30PWA.
Zaznaczam, że jakiekolwiek kody nie działają i tylko jest ciągle żebym się skontaktował z BOK.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 20:40 przez
sl@w_es , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 kwie 2015, o 10:19
Witaj
xien ,
xien pisze: Zaznaczam, że jakiekolwiek kody nie działają
A jakie kody były wpisywane? Ten również nie działa: *136*00*60#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xien
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 20 kwie 2015, o 12:14
Post
autor: xien » 21 kwie 2015, o 17:02
Ten kod również nie działa. "Usługa chwilo niedostępna. [...]". Zaznaczę tutaj że stary pakiet Internet NonStop był w innej taryfie czy jak to tam się zwie MixPlus. Aktualnie mam bodajże taryfę MixPlus 7 - stara była chyba 6.
Znalazłem starą umowę, tam znajduje się kod do wyłączenia tego pakietu. Niestety jedyne co widzę to jak powyżej, "Usługa chwilo niedostępna. [...]"
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 kwie 2015, o 17:09
xien ,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten
formularz .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xien
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 20 kwie 2015, o 12:14
Post
autor: xien » 21 kwie 2015, o 17:47
Wysłałem :) Co teraz?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 kwie 2015, o 17:57
xien ,
xien pisze: Wysłałem :)
Mam
- dziękuję. Przekazałam sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xien
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 20 kwie 2015, o 12:14
Post
autor: xien » 21 kwie 2015, o 18:31
Rozumiem że teraz tylko czekać na odpowiedź na stronie z moim kontem do korespondencji z Zespołem Internetowej Obsługi Klienta sieci Plus?
Dziękuję za pomoc. :)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 22 kwie 2015, o 10:10
xien ,
jeżeli promocja zostanie dezaktywowana, to nie będzie wówczas widoczna pod kodem *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xien
Nowy
Posty: 5 Rejestracja: 20 kwie 2015, o 12:14
Post
autor: xien » 22 kwie 2015, o 18:14
Dziękuję za rozwiązanie mojego problemu. Otrzymałem SMS'a z powiadomieniem o wyłączeniu tego pakietu.
Jeszcze raz dziękuję! :)
Vaas
Nowy
Posty: 9 Rejestracja: 7 gru 2012, o 21:44
Post
autor: Vaas » 7 lis 2016, o 21:02
Witam, nie zakładam nowego tematu wiec napiszę tutaj. Ja również mam ten sam problem. Taryfa Mix6, po wpisaniu kodu *121# mam w aktywnych pakietach: Najwięcej internetu 100MB, którego nie mogę dezaktywować żadnym z kodów gdyż wyświetla mi się komunikat "usługa chwilowo niedostępna". Proszę o pomoc :)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 8 lis 2016, o 16:05
Witaj
Vaas ,
aktualnie dezaktywacji tej promocji (aktywowanej we wcześniejszych taryfach), można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online:
http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online . Inna ewentualność to kontakt z BOK:
http://www.plus.pl/kontakt .
Przy ewentualnym pobieraniu aplikacji (jeżeli jeszcze z niej nie korzystasz) pamiętaj o zabezpieczeniu kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ