Zapewne przy włączonej transmisji danych przez aplikacje działające w tle, nastąpiło połączenie z internetem i stąd opłaty, o których piszesz.
annat53 pisze:Telefon Microsoft Lumia 550.
Smartfony (i ich aplikacje działające w tle) są naprawdę w stanie pobrać duże ilości danych w bardzo krótkim czasie . Aby sytuacja nie powtórzyła się, rozważ aktywację, któregoś z pakietów internetowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wiem, ze smartfon pobiera dane , ale tu się stało coś bardzo dziwnego, Na koncie było ok 80 zł , po przełożeniu karty do nowego telefonu smartfona stan konta zmalał drastycznie do ok 3 zł !!!. Dodam ze po uruchomieniu telefonu nie uruchamiałam internetu , tylko działały aplikacje w tel, te niepotrzebne usunęłam. Jak wstrzymałam również transmisje danych to nagle na koncie pojawiło się ok 23 zł . To już w ogóle było dziwne, ale gdzie jest ta reszta pieniędzy? Obawiam się , że zainteresuję się ofertą od innego operatora
Edycja:
i to wszystko zadziało się w parę godzin operując na tym nowym telefonie!
Ostatnio zmieniony 15 lis 2016, o 18:37 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono posty.
annat53 pisze:i to wszystko zadziało się w parę godzin operując na tym nowym telefonie!
Tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze:Smartfony (i ich aplikacje działające w tle) są naprawdę w stanie pobrać duże ilości danych w bardzo krótkim czasie .
annat53 pisze:ale gdzie jest ta reszta pieniędzy?
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług, powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ