2 różne stany konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lip 2014, o 22:01
Re: 2 różne stany konta
Ludzie to tak ciężko zrozumieć że tak nie da się!!!
Czy mam włączoną transmisje danych czy nie to i tak mój stan konta ciągle to rośnie to spada. Zaczęło się to odkąd kupiłem internet. (Już go nie mam.)
Czy mam włączoną transmisje danych czy nie to i tak mój stan konta ciągle to rośnie to spada. Zaczęło się to odkąd kupiłem internet. (Już go nie mam.)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: 2 różne stany konta
Norbert 14, jednym powodem takich wahań konta jest aktywna transmisja danych. Wyłącz transmisje danych i stan konta się ustabilizuje.
Temat był opisywany już na forum np.: tutaj
Temat był opisywany już na forum np.: tutaj
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Rejestracja: 1 lip 2014, o 22:01
Re: 2 różne stany konta
Wiedzę że jednak ciężko zrozumieć...
Dobra wytłumaczcie mi dlaczego a właściwie jakim cudem:
-Doładowuje konto za 50 zł,przychodzi mi sms że mam 70zł na koncie,sekundę później sprawdzam stan konta i mam 29 zł.
-Mimo wyłączonej transmisji danych stan konta ciągle się waha?
Dobra wytłumaczcie mi dlaczego a właściwie jakim cudem:
-Doładowuje konto za 50 zł,przychodzi mi sms że mam 70zł na koncie,sekundę później sprawdzam stan konta i mam 29 zł.
-Mimo wyłączonej transmisji danych stan konta ciągle się waha?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: 2 różne stany konta
Norbert 14, sytuacje wyjaśniłem w wcześniejszym poście. Wyłączenie pakiet to nie wyłączenie transmisji danych. (funkcja telefonu lub usługa na numerze)
Sugeruje zapoznać się z tym wątkiem: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=8508
Sugeruje zapoznać się z tym wątkiem: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=8508
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Rejestracja: 1 lip 2014, o 22:01
Re: 2 różne stany konta
WYŁĄCZYŁEM TRANSMISJE DANYCH I TO NIC NIE DAJE.
A wytłumaczenie punktu 1 ?
Mogę prosić o link do strony na której online można sprawdzić stan konta?
A wytłumaczenie punktu 1 ?
Mogę prosić o link do strony na której online można sprawdzić stan konta?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: 2 różne stany konta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Rejestracja: 1 lip 2014, o 22:01
Re: 2 różne stany konta
Co to jest kod puk?
Jakim cudem doładowuje konto za 50 zł,przychodzi mi sms że mam 70zł na koncie,sekundę później sprawdzam stan konta i mam 29 zł?
Da się skontaktować z BOK przez e-mail lub coś w tym stylu(nie dzwoniąc)
Jakim cudem doładowuje konto za 50 zł,przychodzi mi sms że mam 70zł na koncie,sekundę później sprawdzam stan konta i mam 29 zł?
Da się skontaktować z BOK przez e-mail lub coś w tym stylu(nie dzwoniąc)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: 2 różne stany konta
Norbert 14
PUK - http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=186
Informacje o stanie konta i aktywnych usługach tylko poprzez kontakt z BOK/Plus online.
PUK - http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=186
Wyjaśniałem już wcześniej: http://plusforum.pl/posting.php?mode=re ... 5#pr117674Norbert 14 pisze:akim cudem doładowuje konto za 50 zł,przychodzi mi sms że mam 70zł na koncie,sekundę później sprawdzam stan konta i mam 29 zł?
Tak, pytania związane promocjami itp można składać na adres bok@plus.pl.Norbert 14 pisze:Da się skontaktować z BOK przez e-mail lub coś w tym stylu(nie dzwoniąc)
Informacje o stanie konta i aktywnych usługach tylko poprzez kontakt z BOK/Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Rejestracja: 1 lip 2014, o 22:01
Re: 2 różne stany konta
Napisałem do BOK-u. Ci skierowali sprawę do Departamentu Reklamacji Ile trzeba czekać na odpowiedź? Przyszła mi też jakaś dziwna wiadomość od RightNow BOK ale tam jest tylko jakiś dziwny załącznik.
Re: 2 różne stany konta
Norbert 14 - reklamacje rozpatrywane są w kolejności wpłynięcia, czas ten jednak nie może przekroczyć 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 2 różne stany konta
Czy ktos mi moze wytlumaczyc , dlaczego po doladowaniu karty za 50 zl , po sprawdzeniu mam tylko 10zl?
To poprostu jakas kpina , jezeli laduje za 50 to 50 powinno od razu byc na koncie, a nie jakies czekanie 24 godziny (odpowiedz uslayszalam od pani w bok , a jezeli nie bedzie tej kwoty po 24h to mam jeszcze raz zadzwonic) i oczywiscie zaplacic za ponowne polaczenie ?!#$
Czy to jest normalne ? Moim zdaniem niebardzo.
I prosze mi tu nie mowic o wylaczaniu danych komorkowych i sprawdzaniu jeszcze raz stanu , bo jak slysze takie odpowiedzi to od razu widze jacy profesjonalisci w bok siedza!!
Kupilam doladowanie za 50 zloty i ja chce je miec na juz!!! a nie jakies tam zwodzenie itp itd.....
To poprostu jakas kpina , jezeli laduje za 50 to 50 powinno od razu byc na koncie, a nie jakies czekanie 24 godziny (odpowiedz uslayszalam od pani w bok , a jezeli nie bedzie tej kwoty po 24h to mam jeszcze raz zadzwonic) i oczywiscie zaplacic za ponowne polaczenie ?!#$
Czy to jest normalne ? Moim zdaniem niebardzo.
I prosze mi tu nie mowic o wylaczaniu danych komorkowych i sprawdzaniu jeszcze raz stanu , bo jak slysze takie odpowiedzi to od razu widze jacy profesjonalisci w bok siedza!!
Kupilam doladowanie za 50 zloty i ja chce je miec na juz!!! a nie jakies tam zwodzenie itp itd.....
Re: 2 różne stany konta
Jesteś pewna, że nie masz jakichś np: subskrypcji, które pobierają niemałą kasę z konta? Sprawdzisz bezpłatnym sms LISTA na 8888
Jeśli transmisję masz włączoną a nie masz pakietu internetowego, rozlicza z konta i mogą zginąć spore sumy
Dodatkowo mogą być uruchamiane pakiety po doładowaniu, jaką masz taryfę *147# i jakie usługi *121# *136#
Jeśli transmisję masz włączoną a nie masz pakietu internetowego, rozlicza z konta i mogą zginąć spore sumy
Dodatkowo mogą być uruchamiane pakiety po doładowaniu, jaką masz taryfę *147# i jakie usługi *121# *136#
Re: 2 różne stany konta
Niestety po sprawdzeniu 8888 nie posiadam zadnych aktywnych subskrypcji ,moja taryfa to PNK do wszystkich a aktywnych pakietow tylko 30bezplatnych wizytowek(ktorych nie wlaczalam?!) oraz zadnych aktywnych promocji.
Po doladowaniu mialam 3 min transmisje danych wlaczona(natychmiast wylaczylam) i nie wierze ze przez te 3 min 40 zl zniknelo z konta ?!
Poczekam jeszcze do jutra i sprawdze jeszcze raz stan konta , lecz jezeli dalej nie bedzie to naprawde sie wkurze
Po doladowaniu mialam 3 min transmisje danych wlaczona(natychmiast wylaczylam) i nie wierze ze przez te 3 min 40 zl zniknelo z konta ?!
Poczekam jeszcze do jutra i sprawdze jeszcze raz stan konta , lecz jezeli dalej nie bedzie to naprawde sie wkurze
Re: 2 różne stany konta
Jeśli nie masz żadnych usług, czy pakietów za które mogła być ściągnięta opłata, a środki nie pojawiły się na Twoim koncie do tej pory, to mogę zgłosić reklamację w Twoim imieniu. W tym celu prześlij mi przez ten formularz następujące dane:
- imię i nazwisko;
- adres zamieszkania;
- numer telefonu;
- jeśli masz potwierdzenie doładowania, to możesz dołączyć jako załącznik.
- imię i nazwisko;
- adres zamieszkania;
- numer telefonu;
- jeśli masz potwierdzenie doładowania, to możesz dołączyć jako załącznik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: 2 różne stany konta
witam, doładowałam kartę 31.10.2016 r. na 50 zł , w sumie było jeszcze więcej pieniędzy ok 80 zł , po przełożeniu karty do nowego telefonu, stan konta w tym dniu zmalał do 3 zł , a po wyłączeniu internetu stan konta wyniósł 23 zł . Dodam , że nie logowałam się do żadnych portali społecznościowych , nie korzystałam z przeglądarki , ani nie ściągałam żadnych aplikacji. Telefon Microsoft Lumia 550.
Jak to możliwe że w tym samym dniu , stan konta był różny od 3 zł do 23zł , a winno być więcej?
Jak to możliwe że w tym samym dniu , stan konta był różny od 3 zł do 23zł , a winno być więcej?