Ostatnie doładowanie i blokada konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Ostatnie doładowanie i blokada konta
Dzień Dobry,
moje pytanie brzmi następująco umowa z Plusem kończy się 20.09.2014 roku, jednak kilka tygodni temu zostało wysłane pismo o wypowiedzeniu umowy, co za tym idzie kilka dniu temu zostałam odłączona od sieci (brak zasięgu i blokada połączeń przychodzących i wychodzących). Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że zostało mi jedno doładowanie. Jednak nie mogę tego uczynić, ze względu na blokadę połączeń. Co zrobić dalej? Do Biura obsługi Klienta nie mogę się dodzwonić. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
moje pytanie brzmi następująco umowa z Plusem kończy się 20.09.2014 roku, jednak kilka tygodni temu zostało wysłane pismo o wypowiedzeniu umowy, co za tym idzie kilka dniu temu zostałam odłączona od sieci (brak zasięgu i blokada połączeń przychodzących i wychodzących). Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że zostało mi jedno doładowanie. Jednak nie mogę tego uczynić, ze względu na blokadę połączeń. Co zrobić dalej? Do Biura obsługi Klienta nie mogę się dodzwonić. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Witaj Iwona_malek,
rozumiem, że konto nie było zasilane i otrzymałaś od nas pismo o rozwiązaniu umowy?
rozumiem, że konto nie było zasilane i otrzymałaś od nas pismo o rozwiązaniu umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Ostatnie zasilenie nie było wykonane, pisma o rozwiązaniu umowy także nie dostałam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Iwona_malek,
Czyli to Ty złożyłaś pismo rezygnacyjne?Iwona_malek pisze:jednak kilka tygodni temu zostało wysłane pismo o wypowiedzeniu umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Tak dokładnie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Iwona_malek,
to w tym wypadku zostanie wysłane pismo z wyliczona wysokością kary z tytułu niedotrzymania warunków umowy.
to w tym wypadku zostanie wysłane pismo z wyliczona wysokością kary z tytułu niedotrzymania warunków umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Dlaczego? Umowę można wypowiedzieć prędzej. Miałam już taką sytuację i inne było jej rozwiązanie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Iwona_malek,
wypowiedzenie umowy w usługach Plus Mix uznaje się za skuteczne, z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia o chęci rezygnacji z usług.
wypowiedzenie umowy w usługach Plus Mix uznaje się za skuteczne, z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia o chęci rezygnacji z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Nie można tego jakoś cofnąć? Albo się odwołać?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Iwona_malek,
tylko reklamacyjnie.
tylko reklamacyjnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Może Pani powiedzieć jak ma wyglądać taka reklamacja?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Iwona_malek,
a zależy Ci na tym numerze telefonu?
a zależy Ci na tym numerze telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 13:15
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Na numerze mi nie zależy, tylko na tym by nie płacić żadnej kary.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ostatnie doładowanie i blokada konta
Iwona_malek,
jeżeli nie zależy Ci na numerze, to dokonaj wpłaty kary, która przyjdzie w piśmie. Jest ona rozliczana proporcjonalnie, więc będzie zbliżona do wartości zasilenia, które jeszcze pozostało w ramach umowy.
jeżeli nie zależy Ci na numerze, to dokonaj wpłaty kary, która przyjdzie w piśmie. Jest ona rozliczana proporcjonalnie, więc będzie zbliżona do wartości zasilenia, które jeszcze pozostało w ramach umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ