Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
Witam.
Chciałabym dowiedzieć się jak długo może trwać realizacja zamówienia w sklepie internetowym?? Dziękuje za odpowiedź.
Chciałabym dowiedzieć się jak długo może trwać realizacja zamówienia w sklepie internetowym?? Dziękuje za odpowiedź.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
juraswspcywil, około 5 dni roboczych ( od momentu złożenia zamówienia, do dostarczenia przesyłki), zamówienia złożone dzisiaj, będą dostarczone w piątek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
A zamówienia które zostały złożone 3 lipca kiedy zostaną wysłane??
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
juraswspcywil, najprawdopodobniej jutro, a dostawa w środę. Informacje otrzymasz na @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
Czyli jest możliwość, że zamówienia z 3 lipca zostaną dziś wysłane?? Zależy mi na tym by przesyłka doszła do konca tyg gdyż w niedziele wyjeżdżam, a wiem że przesyłkę może odebrac tylko osoba na ktorą sporządzona jest umowa..
edit: Dziś dostalam taka wiadomosc dot. statusu przesyłki "Chciałabym poinformować, że przewidywalna data doręczenia przesyłki to dzień: 08.07.2014 r. w godzinach 10:00 -12:00.
Dodam, że przesyłkę wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX. W momencie przekazania przesyłki do firmy kurierskiej, otrzyma Pani jej numer, który umożliwia śledzenie jej statusu na stronie internetowej: http://k-ex.pl/
Informację o statusie przesyłki można również uzyskać kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską K-EX, pod numerami: 41 3106800, 22 2122800. Połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora."
Ale nie otrzymałam jeszcze numeru przesyłki, więc skad data doreczenia 8.07.???
Pozdrawiam
edit: Dziś dostalam taka wiadomosc dot. statusu przesyłki "Chciałabym poinformować, że przewidywalna data doręczenia przesyłki to dzień: 08.07.2014 r. w godzinach 10:00 -12:00.
Dodam, że przesyłkę wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX. W momencie przekazania przesyłki do firmy kurierskiej, otrzyma Pani jej numer, który umożliwia śledzenie jej statusu na stronie internetowej: http://k-ex.pl/
Informację o statusie przesyłki można również uzyskać kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską K-EX, pod numerami: 41 3106800, 22 2122800. Połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora."
Ale nie otrzymałam jeszcze numeru przesyłki, więc skad data doreczenia 8.07.???
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 8 lip 2014, o 12:41 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego autora z tego samego dnia
Powód: połączenie postów od jednego autora z tego samego dnia
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
juraswspcywil czy przysyłka została doręczona. Numer przesłki powinien być wysłany do Ciebie SMS-em.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
Tak, przesyłka została dostarczona. Ale nie otrzymałam na maila ani smsem zadnego nr przesyłki.
Mam za to jeszcze jedno pytanie. Nie mogę znaleźć kodu PIN. Wyczytałam, że zostanie on wysłany na maila po otrzymaniu przez Plus podpisanej umowy.
Ale przeczytałam też, że istnieje możliwość samodzielnej aktywacji. Można to zrobić przy użyciu hasła aktywacyjnego (zostanie wysłane drogą elektroniczną) oraz kodu aktywacyjnego (informacja o kodzie znajduje się w przesyłce dostarczonej przez firmę kurierską).
Tyle tylko że linku do strony umożliwiającej zrobienie aktywacji nie dostałam (na stronie napisane jest ze dostaje link w momencie gdy przesyłka ma status "Przekazane do kuriera", oraz nie mogę znaleźć kodu aktywacyjnego.
Czy ja taka aktywację mogę wykonać w ogole? Czy muszę czekać az zrobi to operator?
Proszę o odpowiedz.
Mam za to jeszcze jedno pytanie. Nie mogę znaleźć kodu PIN. Wyczytałam, że zostanie on wysłany na maila po otrzymaniu przez Plus podpisanej umowy.
Ale przeczytałam też, że istnieje możliwość samodzielnej aktywacji. Można to zrobić przy użyciu hasła aktywacyjnego (zostanie wysłane drogą elektroniczną) oraz kodu aktywacyjnego (informacja o kodzie znajduje się w przesyłce dostarczonej przez firmę kurierską).
Tyle tylko że linku do strony umożliwiającej zrobienie aktywacji nie dostałam (na stronie napisane jest ze dostaje link w momencie gdy przesyłka ma status "Przekazane do kuriera", oraz nie mogę znaleźć kodu aktywacyjnego.
Czy ja taka aktywację mogę wykonać w ogole? Czy muszę czekać az zrobi to operator?
Proszę o odpowiedz.
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
juraswspcywil -
kody PIN i PUK możesz uzyskać (po aktywacji numeru) mailowo wysyłając pytanie na esklep@plus.pl z adresu e-mail, który był podany podczas składania zamówienia. W treści wiadomości trzeba podać numer zamówienia, którego to dotyczy.
Aktualnie nie ma już czegoś takiego jak samodzielna aktywacja. Następuje ona automatycznie po wpłynięciu do nas podpisanych dokumentów, chyba że składając zamówienie nie zgodziłaś się na aktywację przed 10 dniami, żeby zachować prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W takim przypadku aktywacja następuje dopiero po 10 dniach.
kody PIN i PUK możesz uzyskać (po aktywacji numeru) mailowo wysyłając pytanie na esklep@plus.pl z adresu e-mail, który był podany podczas składania zamówienia. W treści wiadomości trzeba podać numer zamówienia, którego to dotyczy.
Aktualnie nie ma już czegoś takiego jak samodzielna aktywacja. Następuje ona automatycznie po wpłynięciu do nas podpisanych dokumentów, chyba że składając zamówienie nie zgodziłaś się na aktywację przed 10 dniami, żeby zachować prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W takim przypadku aktywacja następuje dopiero po 10 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
A czy zostane poinformowana w jakis sposob o tej aktywacji?
Wyraziłam zgodę na tą aktywację przed 10 dniami.
Wyraziłam zgodę na tą aktywację przed 10 dniami.
Re: Zamówienia w e sklepie- czas realizacji
Nie ma powiadomienia niestety :(
Zazwyczaj aktywacja następuję między 4-7 dniem od momentu odebrania przesyłki od kuriera i podpisaniu dokumentów.
Ale podeślij mi ten nowy numer telefonu lub numer zamówienia przez ten formularz - poproszę obsługę SI, żeby to ręcznie co jakiś czas sprawdzali i żeby wysłali Ci maila, z kodami PIN i PUK, jak już aktywacja przejdzie.
Zazwyczaj aktywacja następuję między 4-7 dniem od momentu odebrania przesyłki od kuriera i podpisaniu dokumentów.
Ale podeślij mi ten nowy numer telefonu lub numer zamówienia przez ten formularz - poproszę obsługę SI, żeby to ręcznie co jakiś czas sprawdzali i żeby wysłali Ci maila, z kodami PIN i PUK, jak już aktywacja przejdzie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ