Witam , posiadam taryfe PNK Rok Ważności Konta ,i mam problem z pakietem danych zjadło mi 7 zł po użyciu tego kod *121*11*01# ,sprawdzałem w aktywnych usługach czy mam pakiet danych i nic takiego się tam nie znajduje (GPRS jest) , i teraz mam pytanie czy tak powinno być ,czy jednak powinienem mieć napisane że posiadam pakiet danych. Pytam się bo ostatnio mialem pakiet 150mb za 9 zł non stop włączyłem internet i mi zjadło 50zł z konta .. a pakiet się wyłączył z jakiegoś powodu.
Wpisałem kod *136/-/ żeby sprawdzić ile mam tego pakietu i mi wyszło że aktywne promocje rok ważności konta
Brak usługi pakiet danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2014, o 08:42
Re: Brak usługi pakiet danych
W celu rozwikłania problemu wprowadź kod: *147# i podaj dokładną nazwę taryfy.
Możesz też podać treść wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#.
Możesz też podać treść wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Brak usługi pakiet danych
Wpisałem *121 i wyszło mi że jednak mam (Aktywne pakiety:Pakiet Internetowy 300mb,30 bezpłatnych wizytówek),czyli moge spać spokojnie i napewno mi nie zje znowu 50 zł z konta , dziękuje za pomoc :)
Re: Brak usługi pakiet danych
Nie do końca możesz spać spokojnie, bo ten pakiet nie jest non stop, wiec po wykorzystaniu pobiera opłatę z konta