Brak usługi pakiet danych

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
reshi
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2014, o 08:42

Brak usługi pakiet danych

Post autor: reshi »

Witam , posiadam taryfe PNK Rok Ważności Konta ,i mam problem z pakietem danych zjadło mi 7 zł po użyciu tego kod *121*11*01# ,sprawdzałem w aktywnych usługach czy mam pakiet danych i nic takiego się tam nie znajduje (GPRS jest) , i teraz mam pytanie czy tak powinno być ,czy jednak powinienem mieć napisane że posiadam pakiet danych. Pytam się bo ostatnio mialem pakiet 150mb za 9 zł non stop włączyłem internet i mi zjadło 50zł z konta .. a pakiet się wyłączył z jakiegoś powodu.

Wpisałem kod *136/-/ żeby sprawdzić ile mam tego pakietu i mi wyszło że aktywne promocje rok ważności konta
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Brak usługi pakiet danych

Post autor: sl@w_es »

W celu rozwikłania problemu wprowadź kod: *147# i podaj dokładną nazwę taryfy.
Możesz też podać treść wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *121#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
reshi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 lip 2014, o 08:42

Re: Brak usługi pakiet danych

Post autor: reshi »

Wpisałem *121 i wyszło mi że jednak mam (Aktywne pakiety:Pakiet Internetowy 300mb,30 bezpłatnych wizytówek),czyli moge spać spokojnie i napewno mi nie zje znowu 50 zł z konta , dziękuje za pomoc :)
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Brak usługi pakiet danych

Post autor: pepcia2 »

Nie do końca możesz spać spokojnie, bo ten pakiet nie jest non stop, wiec po wykorzystaniu pobiera opłatę z konta ;-)
ODPOWIEDZ